Welcome to New York – Cinefreaks.gr Cinefreaks.gr

Welcome to New York

Είδος:
Έτος παραγωγής:
Σκηνοθεσία:
Σενάριο: ,
Ηθοποιοί: , ,
Βαθμολογία Χρηστών:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

Η ταινία αφηγείται την ιστορία ενός ισχυρού άνδρα, του Mr. Deveraux (Gérard Depardieu), από τα χέρια του οποίου περνούν καθημερινά δισεκατομμύρια δολάρια. Ενός άντρα που κινεί τα διεθνή οικονομικά νήματα, που ελέγχει την οικονομική τύχη των κρατών.

Ο Mr. Deveraux όμως, θολωμένος από τα σεξουαλικά του πάθη, θα χάσει τον έλεγχο και θα βρεθεί μπλεγμένος σε ένα σκάνδαλο, με μία υπάλληλο ξενοδοχείου της Νέας Υόρκης να τον μηνύει για σεξουαλική παρενόχληση.

Σας φαίνεται γνωστή ιστορία; Λογικό, αφού ο Mr. Deveraux δεν είναι άλλος από τον Dominique Strauss-Kahn, φυσικά, και η ιστορία του το γνωστό σκάνδαλο με την καμαριέρα το 2011, το οποίο ο Αμερικανός σκηνοθέτης Abel Ferrara (Body Snatchers, 1993) δε μας αφήνει να ξεχάσουμε.

Το Welcome to New York μπορεί να μην κατάφερε τελικά να πάει στις Κάννες. Κάνει όμως πρεμιέρα στις 17 Μαΐου, με μια εκπληκτική Jacqueline Bisset να κλέβει την παράσταση, στο ρόλο της συζύγου Strauss-Kahn.

Το τρέιλερ της ταινίας μόλις κυκλοφόρησε και μαρτυρά πως θα είναι αρκετά ενδιαφέρουσα.

welcome_to_new_york


Το πορτραίτο ενός τέρατος ζωγραφίζει ο Ferrara που μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη το γνωστό πολιτικό σκάνδαλο του Strauss-Kahn.

Με όπλο του την υπερβολή και σύμμαχό του την καλλιτεχνική άδεια, μετατρέπει τον πρωταγωνιστή πολιτικό σε έρμαιο των επιθυμιών του, που δεν είναι άλλες από τις πολυτελείς υλικές απολαύσεις της ζωής. Διαμονή σε υπερπολυτελέστατα ξενοδοχεία, λουκούλεια γεύματα με άφθονο ποτό, κι όλα αυτά συνοδευόμενα από αιθέριες γυναικείες παρουσίες. Το χρήμα των φορολογουμένων πολιτών ρέει άφθονο για τον αχόρταγο Ντεβερό, ο οποίος καταχράται και την ανοχή όλων, όσων δεν εκμεταλλεύονται βέβαια το ρόλο τους. Πιστεύοντας πως η εξουσία του δεν έχει όρια, ο λάγνος υποψήφιος πρόεδρος επιτίθεται σε μια καμαριέρα. Κι η εικόνα του μισητού ηγέτη ολοκληρώθηκε.

Η αστυνομία της Νέας Ϋόρκης όμως δεν αστειεύεται και ο σκηνοθέτης φαίνεται να το μετάνιωσε. Ο Ντεβερό συλλαμβάνεται λίγο πριν εγκαταλείψει το αμερικανικό έδαφος, και αφού παρουσιαστεί στο διακαστήριο, το επίκεντρο μεταφέρεται στην προσωπική του ζωή. Η σχέσεις με τη σύζυγό του -στο πρόσωπο μιας Jacqueline Bisset που κλέβει την παράσταση- είναι σχεδόν ανύπαρκτες. Δυνατοί διάλογοι δείχνουν την αποστασιωποίηση του ζευγαριού, όταν τα μίση και η αμοιβαία απέχθεια βγαίνουν στην επιφάνεια.

Το «τέρας» είναι ένας καταπιεσμένος άνθρωπος που ακούσια έμπλεξε στις φιλοδοξίες της γυναίκας του. Εκείνη θα έκανε τα πάντα για να τον μεταμορφώσει σε πρόεδρο, εκείνος φέρεται σαν ένα κακομαθημένο παιδί. Ασυνείδητος ων, ο Ντεβερό, δεν καταλαβαίνει το μέγεθος των πράξεών του και ο Ferrara, που δε φοβάται να προκαλέσει και να αμφισβητήσεις, πέρα από μια μέτρια σε εξελικτική υπόθεση ταινία, κατάφερε να δώσει ένταση σε ένα mainstream σενάριο, με κεντρικό πρόσωπο έναν καλοφτιαγμένο αμφιλεγόμενο χαρακτήρα.

Δάφνη Ράλλη