Pendular (Berlinale Κριτική - Πανόραμα) – Cinefreaks.gr Cinefreaks.gr

Pendular (Berlinale Κριτική – Πανόραμα)

Είδος:
Έτος παραγωγής:
Σκηνοθεσία:
Σενάριο: ,
Ηθοποιοί: ,
Βαθμολογία Χρηστών:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 3.00 out of 5)
Loading...

Σε ένα άδειο μεγάλο δωμάτιο ένας άντρας και μια γυναίκα βάζουν κάτω μια πορτοκαλί ταινία ώστε να χωρίσουν τον χώρο σε δύο ίσα τμήματα με το ένα να γίνεται το studio χορού της και το άλλο να γίνεται το ατελιέ για την γλυπτική του. Μία ανοιχτή κουζίνα και ένα στρώμα θα κάνουν το χώρο σπίτι για το ζευγάρι. Στο Pendular θα τους δούμε να εκφράζουν το σεξουαλικό τους πάθος, να χορεύουν σε πάρτυ, να παίζουν ποδόσφαιρο με τους φίλους τους, αλλά και να δημιουργούν επεξεργαζόμενοι τα καλλιτεχνικά τους ερεθίσματα από την ζωή τους. Ο χώρος τους είναι γεμάτος αγάλματα από εκείνος και χορό από εκείνη. Όταν μια μέρα εκείνη θα βρει στον χώρο ένα καλώδιο, θα το ακολουθήσει στο κτίριο, αλλά και εκτός αυτού βλέποντας ότι χάνεται μέσα στην πόλη. Και ενώ εκείνη προσπαθεί να βρει την ιστορία πίσω από το καλώδιο, εκείνος αισθάνεται την ανάγκη να αποκτήσουν οι δυο τους ένα παιδί.

H Βραζιλιάνα Julia Murat κάνει μια ταινία για ένα ζευγάρι καλλιτεχνών και την δοκιμαζόμενη σχέση τους στο χώρο, τον χρόνο και την καλλιτεχνική έμπνευση και δημιουργία. Το καλύτερο στοιχείο που έχει να επιδείξει η ταινία, είναι η χρήση του σώματος και η επαφή των πρωταγωνιστών που σε συνδιασμό με την φωτογραφία της εξερευνεί σε ένα άλλο επίπεδο τον σωματικό και φυσικό κόσμο ενός καλλιτέχνη. Κάτι που είναι ξεκάθαρα αποτέλεσμα των εξαντλητικών προβών και αυτοσχεδιασμών που έγιναν πριν το τελικό γύρισμα της ταινίας, όπως μας αποκάλυψε η σκηνοθέτης.

Ωστόσο η ταινία έχει κατά τα άλλα πολλά προβλήματα αφήγησης και σεναριακά κενά, κάτι που την κάνουν δύσκολη στο να την παρακολουθήσει ακόμη και το πιο arthouse κοινό. Λείπει επίσης και η ξεκάθαρη κατεύθυνση και κίνιτρο, και στην ταινία σαν σύνολο αλλά και στους δύο κεντρικούς χαρακτήρες, των οποίων οι αποφάσεις μοιάζουν να μην εξερευνόνται αρκετά, αν δεν μένουν μάλλον ακατανόητες.