Αβέβαιος Θρίαμβος (Incerta Gloria) – Cinefreaks.gr Cinefreaks.gr

Αβέβαιος Θρίαμβος (Incerta Gloria)

17-8-2017 |

Είδος: ,
Έτος παραγωγής:
Σκηνοθεσία:
Σενάριο: ,
Ηθοποιοί: , ,
Βαθμολογία Χρηστών:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

Ισπανία, 1937. Ο Λουίς είναι ένας στρατιώτης που δεν πιστεύει στον πόλεμο που υπηρετεί. Ενώ βρίσκεται σταθμευμένος με το στράτευμά του σε ανενεργή θέση, ερωτεύεται παράφορα την Καρλάνα, μια μοιραία γυναίκα που διψά για εξουσία. Η Καρλάνα τον ξεγελά και ποδοπατά την αυτοπεποίθηση του Λουίς, παρασέρνοντάς τον σε ένα σπιράλ πάθους, προδοσίας και ταπείνωσης που θα έχει καταστροφικές συνέπειες για όλους.

 

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης του «Μαύρο Ψωμί», Αγκουστί Βιγιαρόνγκα, επιστρέφει με τον ΑΒΕΒΑΙΟ ΘΡΙΑΜΒΟ, συμπληρώνοντας την τριλογία του πάνω στον Εμφύλιο Πόλεμο της Ισπανίας. Όπως και στις προηγούμενες ταινίες του (“Μαύρο Ψωμί”, “El Mar”), ο Βιγιαρόνγκα τοποθετεί ως κεντρικό θέμα του την ηθική εξουθένωση που καταβάλλει τους ανθρώπους στον πόλεμο. Όπως χαρακτηριστικά λέει:

«Αντί να επικεντρωθώ στην ίδια τη διαμάχη ή σε μία πολιτική ανάλυση του πολέμου, προσπαθώ να αναλύσω τα συναισθήματα των χαρακτήρων. Μέσω αυτών μπορούμε να ανακαλύψουμε τις πραγματικές επιπτώσεις του πολέμου, μακριά από το πεδίο μάχης, που, στην περίπτωσή μας, είναι τόσο κοντά αλλά και τόσο μακριά. […] Ο ΑΒΕΒΑΙΟΣ ΘΡΙΑΜΒΟΣ θα ήταν μία πολεμική ταινία αλλά σίγουρα είναι μία ερωτική ιστορία. Ένας παθιασμένος και ρομαντικός έρωτας που φέρνει αντιμέτωπους δύο άντρες που αγαπούν την ίδια γυναίκα, και δύο γυναίκες που έλκονται από τους δύο αυτούς άντρες».

Η ταινία αποτελεί την πρώτη μεταφορά στη μεγάλη οθόνη του κλασικού ομώνυμου μυθιστορήματος του Joan Sales, που αποτελεί και την μοναδική καταγραφή του Εμφύλιου Πολέμου από την πλευρά των Ρεπουμπλικάνων, ενώ από πολλούς έχει χαρακτηριστεί και ως η σημαντικότερη περιγραφή αυτού του Πολέμου. Όχι αδίκως, το The Economist το έχει συμπεριλάβει ανάμεσα στα 10 καλύτερα μυθιστορήματα, χαρακτηρίζοντάς το ως «Ένα διαχρονικό κλασικό έργο για τις χαμένες αυταπάτες, τα χαμένα ιδεώδη και τη χαμένη νιότη».