Σςςς! Οι Νύχτες Πρεμιέρας αρχίζουν! - Αυτές είναι οι ταινίες του φετινού διαγωνιστικού (Pics & Vids) – Cinefreaks.gr Cinefreaks.gr

Σςςς! Οι Νύχτες Πρεμιέρας αρχίζουν! – Αυτές είναι οι ταινίες του φετινού διαγωνιστικού (Pics & Vids)

Ειδήσεις | 19-9-2018 |

Κάθε Σεπτέμβρη, όλα τα Cinefreaks της Αθήνας «προσβάλλονται» από την ίδια εμμονή: τις Νύχτες Πρεμιέρας. Δεκάδες ταινίες παρελαύνουν στις κινηματογραφικές αίθουσες της πόλης και όλοι οι κινηματογραφόφιλοι παθαίνουν κινηματογραφικό overdose από τις ταινίες που παρακολουθούν κάθε μέρα.

Το Cinefreaks.gr θα παρακολουθήσει πολύ στενά τη φετινή διοργάνωση και έχει σκοπό να δει και να κριτικάρει όσες περισσότερες ταινίες μπορεί. Προκειμένου όμως να κάνουμε μια… προθέρμανση, μια μέρα πριν τη μεγάλη έναρξη του φεστιβάλ, σας παρουσιάζουμε μια προς μια όλες τις ταινίες του διαγωνιστικού τμήματος της διοργάνωσης.

Ηφαίστειο/Volcano

Όταν το αυτοκίνητο μιας ομάδας ευρωπαίων αξιωματούχων παθαίνει βλάβη στη μέση της ουκρανικής στέπας, το νεαρότερο μέλος της παγιδεύεται σε έναν αφιλόξενο κόσμο από τον οποίο ίσως και να μην αποδράσει ποτέ. Μεταξύ καφκικού εφιάλτη και σουρεαλιστικής ηθογραφίας, ονείρου και πραγματικότητας, μια κατάμαυρη χιουμοριστική παραβολή για το κυνήγι μιας ξεχασμένης ευτυχίας.

20/9/18, 19:30, Ideal (P)
21/9/18, 21:00, Δαναός 2
25/9/18, 21:00, Δαναός 2

ΟΥΚΡΑΝΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΜΟΝΑΚΟ | 2018 | ΕΓΧΡΩΜΟ | DCP | 106′ | ΟΥΚΡΑΝΙΚΑ, ΑΓΓΛΙΚΑ

Το αφηγηματικό ντεμπούτο του Ρόμαν Μποντάρτσουκ είναι μια ιδιοσυγκρασιακή κωμωδία για το ουκρανικό πρόβλημα, ένα γλυκόπικρο αφήγημα που συνδυάζει το σουρεαλισμό με τον εφιάλτη ενός λαού που ψάχνει την ησυχία του. Η ουκρανική ενδοχώρα και οι άνθρωποί της, παραδομένοι στην εσωστρέφεια, προσπαθούν να σώσουν ό,τι εθνικό τούς έχει απομείνει. Ιδανικός παρατηρητής σε όλα αυτά ένας διεθνιστής τον οποίο η στέπα τελικά θα καταπιεί.

Ο Μποντάρτσουκ βλέπει στο κρίσιμο σταυροδρόμι της πατρίδας του ένα ηφαίστειο που κοχλάζει και παραθέτει ένα μεστό σχόλιο για την έκρυθμη κατάσταση στην περιοχή, πλαισιώνοντάς το με εκκεντρικά σεναριακά ευρήματα και μια εξωπραγματική πλανοθεσία. Η δε εισαγωγή της ταινίας αποτελεί το πιο ακριβό έκθεμα στην πινακοθήκη του φετινού Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας. Θ.Κ.

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Roman Bondarchuk
ΣΕΝΑΡΙΟ: Alla Tyutyunnik, Roman Bondarchuk, Darya Averchenko
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Vadim Ilkov
ΜΟΥΣΙΚΗ: Anton Baibakov
ΜΟΝΤΑΖ: Mykola Bazarkin, Heike Parplies
ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Serhiy Stepansky, Viktor Zhdanov, Khrystyna Deilyk

ROMAN BONDARCHUK
Σεναριογράφος, σκηνοθέτης και διευθυντής φωτογραφίας, απόφοιτος του Πανεπιστημίου Θεάτρου, Κινηματογράφου και Τηλεόρασης Karpenko-Kary. Έχει γυρίσει μικρού μήκους, ντοκιμαντέρ και βίντεοκλιπ και έχει λάβει βραβεία σε ουκρανικά και διεθνή φεστιβάλ.

ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ
2018 Volcano

Συνέπειες / Consequences

Ένας παραβατικός νεαρός καλείται να προσαρμοστεί στην σκληρή ιεραρχία ενός αναμορφωτηρίου, κερδίζοντας την εύνοια του νταή αρχηγού μιας συμμορίας, ο οποίος τον παρασύρει σε ένα μπαράζ σεξ, ναρκωτικών και παρανομίας. Κινδυνεύει όμως όχι μόνο να θυσιάσει την ηθική του ακεραιότητα αλλά και να εκθέσει την ιδιωτικότητά του. Ένα παιχνίδι εξουσίας και αρρενωπότητας που φτάνει στα άκρα, σε ένα εντυπωσιακής δύναμης ντεμπούτο από τη Σλοβενία.

20/9/18, 22:00, Odeon Όπερα 1 (P)
21/9/18, 22:30, Άστορ
24/9/18, 21:15, Odeon Όπερα 2

ΣΛΟΒΕΝΙΑ, ΑΥΣΤΡΙΑ | 2018 | ΕΓΧΡΩΜΟ | DCP | 95′ | ΣΛΟΒΕΝΙΚΑ

Μετά τον ξυλοδαρμό μιας συνομήλικής του, ένας έφηβος καταλήγει στο αναμορφωτήριο. Προσπαθώντας να βρει θέση στην κορυφή της ιεραρχίας των τροφίμων, θα δει την παραβατική του συμπεριφορά να κλιμακώνεται, οδηγούμενος βαθύτερα στο περιθώριο, ενώ μια απατηλή αίσθηση ελευθερίας τον κάνει να αδιαφορεί για το αποτέλεσμα των πράξεων του. Οι ολέθριες συνέπειες, ωστόσο, δεν θα αργήσουν να φανούν.

Ο Ντάρκο Στάντε αξιοποιεί την εμπειρία του σαν δάσκαλος σε σωφρονιστικά ιδρύματα ανηλίκων, μιλά για τον φόβο της ενηλικίωσης, σκοπεύοντας έμμεσα στην ευρύτερη σκιαγράφηση της σύγχρονης σλαβικής ψυχοσύνθεσης. Πιο ασυνήθιστη ουσία, ωστόσο, βρίσκεται στην δυναμική των χαρακτήρων, τα βίαια ξεσπάσματα και τα εύκολα κορίτσια, καθώς όλα τους συγκλίνουν σε μια συνταρακτική μελέτη του ανδρικού φύλου, που όμοιά της είχε καιρό να εμφανιστεί στο σινεμά. Θ.Κ.

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Darko Štante
ΣΕΝΑΡΙΟ: Darko Štante
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Rok Kajzer Nagode
ΜΟΝΤΑΖ: Sara Gjergek
ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Matej Zemljic, Timon Šturbej, Gašper Markun, RosanaHribar, Blaž Setnikar, Lovro Zafred, Lea Cok

DARKO ŠTANTE
Ο Ντάρκο Στάντε (Λουμπιάνα, Σλοβενία) κάνει μεταπτυχιακό στη σκηνοθεσία στην Ακαδημία Θεάτρου, Ραδιοφώνου, Κινηματογράφου και Τηλεόρασης της Λουμπλιάνας. Το έργο του περιλαμβάνει μικρού μήκους ταινίες όπως το Intimacy και το They. Το Consequences είναι η πρώτη του μεγάλου μήκους ταινία.

ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ
2018 Consequences

Thunder Road

Επηρεασμένος από τον πρόσφατο θάνατο της μητέρας του, ένας εύθραυστος ψυχολογικά αστυνομικός εφευρίσκει κωμικοτραγικούς, αμφίβολης αποτελεσματικότητας τρόπους προκειμένου να βάλει σε τάξη την προσωπική του ζωή. Με αφετηρία το πολυβραβευμένο μικρού μήκους φιλμ του κι ένα από τα πιο αγαπητά τραγούδια του Μπρους Σπρίνγκστιν, ο πρωτοεμφανιζόμενος Τζιμ Κάμινγκς υπογράφει τον ανεξάρτητο θρίαμβο της χρονιάς και κερδίζει το Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο SXSW.

21/9/18, 19:45, Odeon Όπερα 1 (P)
22/9/18, 19:00, Odeon Όπερα 2
25/9/18, 19:00, Odeon Όπερα 2

ΗΠΑ | 2018 | ΕΓΧΡΩΜΟ | DCP | 92′ | ΑΓΓΛΙΚΑ

Επηρεασμένος από τον θάνατο της μητέρας του, ένας νεαρός αστυνομικός αδυνατεί να βάλει τάξη στο χάος που ανακύπτει στην προσωπική του ζωή. Με όχημα το σαρωτικό ταλέντο του δημιουργού του, το «Thunder Road» κοιτάζει πίσω από την πανανθρώπινη ιλαροτραγωδία μιας ζωής τροχοδρομημένης. Κεντρικός ήρωας -σκόπιμα- ένας εκπρόσωπος της Tάξης, η ύπαρξη του οποίου κοντεύει να εκτροχιαστεί καθώς η εμπιστοσύνη του στις αξίες τον οδηγεί σε έναν διαρκή αγώνα να πράξει το σωστό απέναντι στο γράμμα του νόμου.

Το «Thunder Road» δεν είναι μια αστυνομική ταινία που βλέπει άσπρο και μαύρο, αντίθετα. Ο Κάμινγκς παρατηρεί το αδιαπέραστο γκρι που σκεπάζει τη θολωμένη λογική του νεαρού αστυνομικού και με αφετηρία το (εξαιρετικό) δικό του ομότιτλο μικρού μήκους φιλμ, γράφει σπουδαίους χαρακτήρες, τους σκηνοθετεί με ακρίβεια και υπογράφει τον ανεξάρτητο θρίαμβο της χρονιάς, υποσχόμενος μεγαλείο για την συνέχεια. Θ.Κ.

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Jim Cummings
ΣΕΝΑΡΙΟ: Jim Cummings
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Lowell A. Meyer
ΜΟΥΣΙΚΗ: Jim and Danny, Bruce Springsteen
ΜΟΝΤΑΖ: Brian Vannucci
ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Kendal Farr, Jim Cummings, Nican Robinson, Jocelyn DeBoer, Macon Blair, Bill Wise, Jordan Fox, Chelsea Edmundson

JIM CUMMINGS
Ο Τζιμ Κάμινγκς είναι ένας εγκατεστημένος στο Λος Άντζελες σεναριογράφος, σκηνοθέτης, παραγωγός και ηθοποιός. To Filmmaker Magazine τον συμπεριέλαβε στο αφιέρωμά του με τα 25 Νέα Πρόσωπα του Ανεξάρτητου Σινεμά του 2012. Η μικρού μήκους ταινία του Thunder Road κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής στο Sundance το 2016 ενώ το ομώνυμο μεγάλου μήκους κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής στο SXSW το 2018.

ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ
2018 Thunder Road
2010 No Floodwall Here

Σκληρή Μπογιά / Hard Paint

Νεαρός, που βγάζει τα προς το ζην παραχωρώντας διαδικτυακά σεξ σόου, ερωτεύεται ανταγωνιστή που τον μιμείται. Η πιο βραβευμένη queer ταινία της χρονιάς είναι ένα ασυμβίβαστο ρομάντζο και μια τολμηρή εξερεύνηση του πάθους στην ψηφιακή εποχή, που οι σκηνοθέτες αναπαριστούν χωρίς σεμνοτυφία αλλά με αφοπλιστική ειλικρίνεια.

21/9/18, 22:30, Ideal (P)
23/9/18, 22:00, Άστορ
26/9/18, 21:15, Odeon Όπερα 2

ΒΡΑΖΙΛΙΑ | 2018 | ΕΓΧΡΩΜΟ | DCP | 118′ | ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΚΑ

Στο Πόρτο Αλέγκρε της Βραζιλίας, ο Πέδρο ζει διπλή ζωή. Το πρωί είναι ένας αντικοινωνικός νεαρός, το βράδυ παραδίδει, έναντι αμοιβής, τολμηρά ερωτικά σόου μπροστά στην web κάμερα, χρωματίζοντας μεταξύ άλλων το γυμνό του σώμα με φωσφορίζουσα μπογιά. Όταν ο δρόμος του διασταυρωθεί με έναν άλλο νεαρό performer, ο οποίος μιμείται το ίδιο ακριβώς σόου, η αρχική αντιζηλία μεταξύ των δυο αγοριών μεταμορφώνεται σε ένα αντισυμβατικό ειδύλλιο.

Με τη δεύτερη μόλις ταινία τους, οι δυο σκηνοθέτες του «Σκληρή Μπογιά» φανερώνουν αξιέπαινη ωριμότητα ξεκινώντας από μια ιστορία αντίξοης ενηλικίωσης προκειμένου να χωρέσουν σε αυτήν ένα φορτισμένο ρομάντζο, αλλά και την πορεία αυτογνωσίας ενός εύθραυστου ψυχολογικά ήρωα που αναζητά την πιθανότητα επικοινωνίας, κατανόησης και λίγης ανακούφισης σε ένα σκληρό κόσμο. Δύο βραβεία στο πρόσφατο Φεστιβάλ Βερολίνου και άλλες πέντε φεστιβαλικές διακρίσεις για την queer δημιουργία της χρονιάς. Λ.Κ.

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Filipe Matzembacher, Marcio Reolon
ΣΕΝΑΡΙΟ: Filipe Matzembacher, Marcio Reolon
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Glauco Firpo
ΜΟΥΣΙΚΗ: Felipe Puperi
ΜΟΝΤΑΖ: Germano de Oliveira
ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Shico Menegat, Bruno Fernandes, Guega Peixoto, Sandra Dani, Frederico Vasques, Denis Gosh, Camila Falcão

FILIPE MATZEMBACHER & MARCIO REOLON
Ο 30χρονος σκηνοθέτης Ματζεμπάκερ και ο 34χρονος ηθοποιός-παραγωγός Ρεολόν γνωρίστηκαν στη Σχολή Κινηματογράφου του PUCRS και έκτοτε δουλεύουν μαζί. Οι δύο Βραζιλιάνοι διδάσκουν και συντονίζουν το πρόγραμμα σε δύο κινηματογραφικά φεστιβάλ. Το 2015, η πρώτη τους ταινία Beira-Mar έκανε πρεμιέρα στη Μπερλινάλε.

ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ (ΚΟΙΝΗ)
2018 Hard Paint
2015 Seashore

Οι Κληρονόμοι / The Heiresses

Όταν η σύντροφός της οδηγείται στη φυλακή για χρέη, η Τσέλα θα βρεθεί σε μία μετέωρη πραγματικότητα και τον πειρασμό μιας άλλης, νεότερης, γυναίκας. Το βραβευμένο με Αργυρή Άρκτο ντεμπούτο από την Παραγουάη, κατορθώνει μια διεισδυτική ανατομία των ταξικών ανισοτήτων μιας χώρας και ταυτόχρονα έναν στοχασμό πάνω στην ανθεκτικότητα της αγάπης κόντρα στις αντιξοότητες.

22/9/18, 19:45, Άστορ (P)
23/9/18, 17:30, Άστορ

ΠΑΡΑΓΟΥΑΗ, ΟΥΡΟΥΓΟΥΑΗ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΒΡΑΖΙΛΙΑ, ΝΟΡΒΗΓΙΑ, ΓΑΛΛΙΑ | 2018 | ΕΓΧΡΩΜΟ | DCP | 97′ | ΙΣΠΑΝΙΚΑ, ΓΚΟΥΑΡΑΝΙ

Όταν η Τσικίτα οδηγείται στη φυλακή για χρέη προς την τράπεζα – κάτι που οι Αρχές της Παραγουάης βαφτίζουν «απάτη» – η Τσέλα θα βρεθεί αντιμέτωπη με μια μετέωρη πραγματικότητα, ούσα αναγκασμένη να σηκώσει το βάρος του σπιτιού και να αναλάβει πρωτοβουλίες που μέχρι πρότινος βάραιναν τη σύντροφό της. Παράλληλα, αρχίζει να μπαίνει σε πειρασμό από τη γνωριμία της με μια γοητευτική σαραντάρα. O 45χρονος Μαρσέλο Μαρτινέσι πραγματοποιεί ένα πολιτικά φορτισμένο ντεμπούτο, θέτοντας ένα μονοιασμένο ζευγάρι που διάγει τα δεύτερα -ήντα υπό την πίεση μιας έντονης ανισορροπίας.

Οι Μαργκαρίτα Ιρούν και Άνα Μπρουν ξεχωρίζουν, προσφέροντας τις φιγούρες τους ως καμβά για μία σπουδή πάνω στην εξέλιξη και την ανθεκτικότητα μιας αγάπης απέναντι στη φθορά του χρόνου και τους εκάστοτε αστάθμητους παράγοντες. Ν.Σ.

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Marcelo Martinessi
ΣΕΝΑΡΙΟ: Marcelo Martinessi
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Luis Armando Arteaga
ΜΟΝΤΑΖ: Fernando Epstein
ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Ana Brun, Margarita Irún, Ana Ivanova, Nilda Gonzalez, María Martins, Alicia Guerra, Yverá Zayas

MARCELO MARTINESSI
Ο Παραγουανός Μαρτινέσι είναι σκηνοθέτης και σεναριογράφος. Σπούδασε επικοινωνία και κινηματογράφο στο London Film School. Προσπαθώντας να συμβιβαστεί με το πολιτικό χάος στη χώρα του γύρισε το The Lost Voice, που κέρδισε το βραβείο Καλύτερης Μικρού Μήκους στο Φεστιβάλ Βενετίας 2016.

ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ
2018 The Heiresses

Ληστεία στο Μουσείο / Museum

Το νέο μεγάλο όνομα του μεξικανικού σινεμά μεταφέρει στην οθόνη την αληθινή ιστορία της κλοπής 140 αρχαιολογικών κειμηλίων, ανυπολόγιστης αξίας, από το Μουσείο Ανθρωπολογίας του Μεξικό, το 1985. Πίσω από την πρωτοφανή ληστεία κρύβονταν όχι κακοποιοί αλλά δύο απλοί φοιτητές. Ο Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ πρωταγωνιστεί σε έναν ακαταμάχητα ψυχαγωγικό συνδυασμό ταινίας δρόμου, χιούμορ και περιπέτειας που έφυγε από το Βερολίνο με την Αργυρή Άρκτο Σεναρίου.

22/9/18, 21:45, Ideal (P)
23/9/18, 21:00, Δαναός 2

ΜΕΞΙΚΟ | 2018 | ΕΓΧΡΩΜΟ | DCP | 128′ | ΙΣΠΑΝΙΚΑ, ΑΓΓΛΙΚΑ

Μέξικο Σίτι, Χριστούγεννα του ‘85. Δύο αιώνιοι φοιτητές αποφασίζουν να ληστέψουν τους αμύθητους θησαυρούς του Εθνικού Ανθρωπολογικού Μουσείου, η κοινή γνώμη του Μεξικού παθαίνει παροξυσμό με τους ιερόσυλους που ατίμασαν την ιστορική κληρονομιά μιας χώρας, ενώ οι Αρχές είναι πεπεισμένες πως αντιμετωπίζουν διεθνές κύκλωμα αρχαιοκάπηλων.

Οι Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ και Λεονάρντο Ορτίζγκρις είναι οι εγκέφαλοι μιας ληστείας που συγκλόνισε όσο καμία άλλη την κοινωνία του Μεξικό, στη δεύτερη ταινία του Αλόνσο Ρουιθπαλάθιος μετά το αξιοπρόσεκτο «Güerros». Επικεντρώνοντας περισσότερο στον αντίκτυπο παρά στη ληστεία καθαυτή, ο σκηνοθέτης εφορμά από τα αληθινά γεγονότα προκειμένου να θέσει ερωτήματα για το πώς ορίζεται μια πολιτιστική κληρονομιά και η σημασία της αλήθειας σε στιγμές που το θυμικό κυριαρχεί. Αργυρή Άρκτος Σεναρίου στο Φεστιβάλ Βερολίνου. Ν.Σ.

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Alonso Ruizpalacios
ΣΕΝΑΡΙΟ: Manuel Alcalá, Alonso Ruizpalacios
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Damian Garcia
ΜΟΥΣΙΚΗ: Tomás Barreiro
ΜΟΝΤΑΖ: Yibran Asuad
ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Gael García Bernal, Leonardo Ortizgris, Alfredo Castro, Simon Russell Beale, Leticia Brédice, Ilse Salas

ALONSO RUIZPALACIOS 
Μεξικανός σεναριογράφος και σκηνοθέτης του κινηματογράφου και του θεάτρου. Η πρώτη του ταινία, με τίτλο Güeros έλαβε θερμά σχόλια σε πολλά διεθνή φεστιβάλ. Ζει στην Πόλη του Μεξικού, όπου εργάζεται με τη θεατρική ομάδα του.

ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ
2018 Museum
2014 Güeros

Με Διαβατήριο τη Γοητεία / The Charmer

Νεαρός Ιρανός προσπαθεί απελπισμένα να γνωρίσει γυναίκες με σκοπό να εξασφαλίσει τη μόνιμη παραμονή του στη Δανία. Ο έρωτας του χτυπά την πόρτα, μαζί όμως και οι ανοιχτοί λογαριασμοί από το ένοχο παρελθόν του. Ψυχολογικό θρίλερ, ιστορία αγάπης και σύνθετο δράμα, σε ένα πολυβραβευμένο ντεμπούτο που συστήνει ένα πολλά υποσχόμενο σκηνοθετικό ταλέντο.

23/9/18, 19:45, Δαναός 1 (P)
24/9/18, 21:15, Δαναός 2

ΔΑΝΙΑ, ΣΟΥΗΔΙΑ | 2017 | ΕΓΧΡΩΜΟ | DCP | 100′ | ΔΑΝΕΖΙΚΑ, ΠΕΡΣΙΚΑ

Ο Ισμαήλ βρίσκεται στη Δανία, είναι γύρω στα 30, πάντα καλοντυμένος, γοητευτικός κι ευγενικός. Φλερτάρει επίμονα με τις γυναίκες και επιδιώκει άμεσα να νυμφευθεί. Αυτό θα έμοιαζε σχεδόν φυσιολογικό, αν η άδεια παραμονής του δεν έληγε μέσα στις επόμενες ημέρες. Η αγωνία τού να βρει μία σύζυγο για να μείνει στη χώρα τού γίνεται εμμονή μέχρι που συναντά τη Σάρα, μία Ιρανή που ζει στη Δανία και καταλαβαίνει αμέσως το σχέδιό του.

Με ευαισθητοποιημένη ματιά στην ιρανική κοινότητα, που ολοένα διευρύνεται στις σκανδιναβικές χώρες, το ντεμπούτο του ιρανικής καταγωγής σκηνοθέτη Μιλάντ Αλαμί, που ζει και εργάζεται στη Δανία, είναι ένα ειλικρινές ψυχογράφημα με ίχνη από φιλμ νουάρ, που όσο αναζητά ελπίδα τόσο στοιχειώνει τον θεατή. Α.Δ.

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Milad Alami
ΣΕΝΑΡΙΟ: Milad Alami, Ingeborg Topsøe
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Sophia Olsson
ΜΟΥΣΙΚΗ: Martin Dirkov
ΜΟΝΤΑΖ: Olivia Neergaard-Holm
ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Ardalan Esmaili, Soho Rezanejad, Lars Brygmann, Susan Taslimi, Austa Lea Jespersen

MILAD ALAMI
Ο Μιλάντ Αλαμί γεννήθηκε στο Ιράν, μεγάλωσε στη Σουηδία και ζει στη Δανία. Αποφοίτησε από την Εθνική Σχολή Κινηματογράφου της Δανίας το 2011. Οι μικρού μήκους ταινίες του έχουν προβληθεί σε πολλά φεστιβάλ. Το The Charmer είναι η πρώτη του μεγάλου μήκους ταινία.

ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ
2017 The Charmer

Ένα Βήμα Πριν Γίνεις Άγιος / One Step Behind the Seraphim

Τέσσερις αντιδραστικοί πρωτοετείς μαθητές μιας ιερατικής σχολής έρχονται σε μέχρις εσχάτων σύγκρουση με ένα μακιαβελικό αρχιερέα, που πίσω από το σεβάσμιο προσωπείο του υπηρετεί ένα ολόκληρο άντρο διαπλοκής και συγκαλυμμένης διαφθοράς. Ο ανατέλλοντας αστέρας του ρουμανικού σινεμά σκαλίζει τα βιώματά του σε μια επικών διαστάσεων και αφηγηματικής δεξιοτεχνίας ιστορία ενηλικίωσης και νεανικής ανυπακοής.

23/9/18, 21:45, Odeon Όπερα 1 (P)
25/9/18, 21:00, Odeon Όπερα 2
28/9/18, 21:00, Odeon Όπερα 2

ΡΟΥΜΑΝΙΑ | 2017 | ΕΓΧΡΩΜΟ | DCP | 150′ | ΡΟΥΜΑΝΙΚΑ

Μετά την παρέμβαση των γονιών του, ο νεαρός Γκάμπριελ θα περάσει ως επιλαχών στην Ανώτατη Ιερατική Σχολή. Με την είσοδό του στο ίδρυμα και κόντρα σε όσα θα περίμενε κανείς από έναν τέτοιου τύπου οργανισμό, προσγειώνεται σε ένα μακιαβελικό σύμπαν όπου για να ανταπεξέλθει θα αναγκαστεί να υιοθετήσει εξίσου δόλιες μεθόδους.

Στυλιζαρισμένο, εγκρατές, γεμάτο λεπτομέρειες και σιγουριά βετεράνου, το ημιαυτοβιογραφικό πρώτο φιλμ του Σάντου συμπυκνώνει σε 150 λεπτά όσα έζησε ο ίδιος στην ιερατική σχολή. Με το (καλοδεχούμενο) θράσος να συστήνεται σαν ένας έτοιμος δημιουργός μέσα από ένα μικρό έπος για την διαπλοκή στα θεμέλια του πλέον σεβάσμιου θεσμού στη Ρουμανία, μάλλον δεν είναι τυχαίο που ο ίδιος ο Κρίστιαν Μουγκίου επιλήφθηκε της περίπτωσής του και ανέλαβε την παραγωγή της επόμενής του ταινίας. Θ.Κ.

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Daniel Sandu
ΣΕΝΑΡΙΟ: Daniel Sandu
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: George Dascalescu
ΜΟΝΤΑΖ: Mircea Olteanu
ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Stefan Iancu, Vlad Ivanov, Toto Dumitrescu, Cristian Bota, Iulia Alexandra Dinu

DANIEL SANDU 
Ο Ντάνιελ Σάντου (1977) είναι σεναριογράφος και σκηνοθέτης μικρού και μεγάλου μήκους ταινιών και τηλεοπτικών σειρών. Το One Step Behind the Seraphim προβλήθηκε στο Φεστιβάλ της Τρανσιλβανίας, κερδίζοντας το Romanian Days Audience Award.

ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ 
2017 One Step Behind the Seraphim

Ανάσα Ελευθερίας / And Breathe Normally

Μια Ισλανδή ελεγκτής διαβατηρίων και μια πρόσφυγας από τη Γουινέα-Μπισάου, που εισήλθε παράνομα στη χώρα, συνάπτουν μια απροσδόκητη συμμαχία όταν οι συγκυρίες ενώνουν μοιραία τις ζωές τους. Στιβαροί γυναικείοι χαρακτήρες, ανθρωπιά που δεν ενδίδει ποτέ σε συναισθηματισμούς, δυο θαυμάσιες πρωταγωνίστριες και ένα ρεαλιστικό σινεμά πιστό στην παράδοση του Κεν Λόουτς και των αδερφών Νταρντέν. Βραβείο Σκηνοθεσίας στο Σάντανς.

24/9/18, 19:30, Δαναός 1 (P)
26/9/18, 21:00, Δαναός 2

ΙΣΛΑΝΔΙΑ, ΣΟΥΗΔΙΑ, ΒΕΛΓΙΟ | 2018 | ΕΓΧΡΩΜΟ | DCP | 95′ | ΙΣΛΑΝΔΙΚΑ, ΑΓΓΛΙΚΑ

Μία ανύπαντρη μητέρα που αγωνίζεται σκληρά για να τα βγάλει πέρα, βρίσκει δουλειά ως ελεγκτής διαβατηρίων σε αεροδρόμιο της Ισλανδίας. Κατά τη διάρκεια κάποιας βάρδιας, μια επίσης ανύπαντρη μητέρα από την Γουινέα-Μπισάου επιχειρεί να ταξιδέψει παράνομα προς τον Καναδά. Οι ζωές των δύο γυναικών διασταυρώνονται απρόσμενα και παρά τις πολιτισμικές διαφορές και τις αντιξοότητες, ο ευαίσθητος δεσμός που αναπτύσσεται ανάμεσά τους θα αποτελέσει τη μόνη τους ελπίδα απέναντι σε ένα απρόσωπο και άδικο σύστημα.

Στιβαροί γυναικείοι χαρακτήρες, ανθρωπιά που δεν ενδίδει ποτέ σε μελοδραματισμούς, δυο θαυμάσιες πρωταγωνίστριες κι ένα ρεαλιστικό σινεμά πιστό στην παράδοση του Κεν Λόουτς και των αδερφών Νταρντέν, συνθέτουν το σκηνοθετικό ντεμπούτο της Ίσολντ Ιγκατότιρ που απέσπασε το Βραβείο Σκηνοθεσίας στο φετινό Φεστιβάλ του Σάντανς. Κ.Θ.

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Ísold Uggadóttir
ΣΕΝΑΡΙΟ: Ísold Uggadóttir
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Ita Zbroniec-Zajt
ΜΟΥΣΙΚΗ: Gísli Galdur
ΜΟΝΤΑΖ: Frédérique Broos
ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Kristín Þóra Haraldsdóttir, Babetida Sadjo, Patrik Nökkvi Pétursson

ÍSOLD UGGADOTTIR
Η Ιγκαντότιρ είναι βραβευμένη σκηνοθέτις από την Ισλανδία. Οι μικρού μήκους της έχουν προβληθεί σε πολλά φεστιβάλ, όπως αυτό του Σάντανς και το Telluride Film Festival. Οι διακρίσεις της περιλαμβάνουν πολλαπλές υποψηφιότητες για τα Edda Awards της Ισλανδίας και δύο βραβεία για μικρού μήκους.

ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ
2018 And Breathe Normally

Νταϊάν / Diane

Εβδομηντάχρονη γυναίκα, που έχει ξοδέψει τη ζωή της ανακουφίζοντας τον πόνο των άλλων, συνειδητοποιεί ότι ο αλτρουισμός δεν είναι πάντα το καλύτερο ξόρκι στους προσωπικούς δαίμονες. Ένα πανέμορφο γυναικείο ψυχογράφημα, σκηνοθετημένο με αριστοκρατική μελαγχολία, εκπληκτικά ερμηνευμένο από την Μέρι Κέι Πλέις και βραβευμένο στα φεστιβάλ του Λοκάρνο και της Τραϊμπέκα.

24/9/18, 22:15, Odeon Όπερα 1 (P)
25/9/18, 17:45, Άστορ
27/9/18, 21:15, Odeon Όπερα 2

ΗΠΑ | 2018 | ΕΓΧΡΩΜΟ | DCP | 95′ | ΑΓΓΛΙΚΑ

Η Νταϊάν είναι μια μεσήλικη χήρα που κάθε μέρα έχει στόχο να βοηθά όσους έχουν ανάγκη: προσφέρει φαγητό σε άστεγους, στέκεται στο πλευρό φίλων, προσπαθεί υπομονετικά να στηρίξει τον τοξικομανή γιο της παρά τα συνεχή εμπόδια που εκείνος της θέτει. Ωστόσο πίσω από τον εγκάρδιο αλτρουισμό της, κρύβεται η υπεκφυγή να αντιμετωπίσει ένα κομμάτι από το παρελθόν που δεν έχει πάψει να την κατατρύχει.

Έπειτα από το ντοκιμαντέρ «Χίτσκοκ/Τριφό», που αποτέλεσε ένα ξεχωριστό κινηματογραφικό δώρο για τους απανταχού σινεφίλ, ο πολυπράγμων Κεντ Τζόουνς ντεμπουτάρει και στο σινεμά μυθοπλασίας, διαλέγοντας σοφά για πρωταγωνίστρια την Μέρι Κέι Πλέις στο ρόλο μιας δυναμικής γυναίκας που διεκδικεί τη λύτρωση μέσα από τη δοτικότητα. Βραβεία Καλύτερης Ταινίας, Φωτογραφίας και Σεναρίου στο Φεστιβάλ της Τραϊμπέκα. Ν.Σ.

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Kent Jones
ΣΕΝΑΡΙΟ: Kent Jones
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Wyatt Garfield
ΜΟΥΣΙΚΗ: Jeremiah Bornfield
ΜΟΝΤΑΖ: Mike Selemon
ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Mary Kay Place, Jake Lacy, Estelle Parsons, Andrea Martin, Deirdre O’ Connell

KENT JONES
Ο Κεντ Τζόουνς είναι σεναριογράφος και τακτικός συνεργάτης σε ντοκιμαντέρ του Σκορσέζε. (Letter to Elia, Journey to Italy). Το πρώτο του μεγάλου μήκους ντοκιμαντέρ είναι το Hitchcock / Truffaut. Από το 2013 είναι διευθυντής στο Φεστιβάλ Νέας Υόρκης.

ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ 
2018 Diane

Αόρατος Κόσμος / The Seen and the Unseen

Κάθε μέρα η δεκάχρονη Τάντρι βυθίζεται σε ένα φανταστικό κόσμο, καθώς εκεί μονάχα μπορεί να συναντήσει τον δίδυμο αδερφό της. Από τις ομορφότερες καταθέσεις πάνω στην παιδική ηλικία, αυτό το κινηματογραφικό ποίημα από την Ινδονησία χαρτογραφεί στοιχειωτικά την πορεία ενός μικρού κοριτσιού από την θλίψη και την οργή μέχρι την αποδοχή της απώλειας. Μεγάλο Βραβείο στο τμήμα Generation του Φεστιβάλ Βερολίνου.

25/9/2018, 19:45, Δαναός 1 (P)
27/9/18, 18:00, Άστορ
29/9/2018, 21:00, Δαναός 2

ΙΝΔΟΝΗΣΙΑ, ΟΛΛΑΝΔΙΑ, ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ, ΚΑΤΑΡ | 2017 | ΕΓΧΡΩΜΟ | DCP | 86′ | ΙΝΔΟΝΗΣΙΑΚΑ

Βγαλμένο από το μυσταγωγικό σύμπαν του Απιτσατπόνγκ Βιρασετάκουν, το δεύτερο φιλμ της Καμίλα Αντίνι ακολουθεί την επίπονη πορεία της 10χρονης Τάντρι προς την αποδοχή της επικείμενης απώλειας του δίδυμου αδερφού της, που βρίσκεται κατάκοιτος σε ένα νοσοκομείο στην επαρχία της Ινδονησίας. Όταν η νύχτα πέφτει, η Τάντρι βυθίζεται σε έναν ονειρικό κόσμο φτιαγμένο από θραύσματα της πραγματικότητας, μόνο για να βρει εκεί τον αδερφό της υγιή και πρόθυμο να την συντροφεύσει σε παιχνίδια, τραγούδια και παραδοσιακούς τελετουργικούς χορούς.

Λυρικός και εξόχως συγκινητικός, ο «Αόρατος Κόσμος» εμπνέεται από την μπαλινέζικη κουλτούρα και επιστρατεύει ποίηση και φαντασία για να αποτυπώσει όσα συμβαίνουν στο υποσυνείδητο ενός μικρού κοριτσιού που προσπαθεί με κάθε τρόπο να καθυστερήσει το αναπόφευκτο. Κ.Θ.

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Kamila Andini
ΣΕΝΑΡΙΟ: Kamila Andini
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Anggi Frisca
ΜΟΥΣΙΚΗ: Yasuhiro Morinaga
ΜΟΝΤΑΖ: Dinda Amanda, Dwi Agus
ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Ni Kadek Thaly Titi Kasih, Ida Bagus, Putu Radithya Mahijasena, Ayu Laksmi, I Ketut Rina, Happy Salma

KAMILA ANDINI
Γεννημένη στη Τζακάρτα το 1986, η Αντίνι σπούδασε κοινωνιολογία στη Μελβούρνη. Οι ταινίες της εστιάζουν στην κοινωνικο-οικονομική και έμφυλη ισότητα και σε περιβαλλοντικά θέματα. Το σκηνοθετικό της ντεμπούτο The Mirror Never Lies προβλήθηκε το 2012 στο τμήμα Generation της Μπερλινάλε. Αυτή είναι η δεύτερη ταινία της.

ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ
2018 The Seen and the Unseen
2011 The Mirror Never Lies

Ο Δρομέας του Μεσονυκτίου / Midnight Runner

Προσπαθώντας να εξορκίσει προσωπικά του άγχη και απωθημένες μνήμες από τον χαμό του αδερφού του, ένας νεαρός δρομέας, που στοχεύει στους Ολυμπιακούς, εξερευνά τις νύχτες μια ολοένα και πιο βίαιη διπλή ζωή. Βασισμένος σε αληθινό περιστατικό που σόκαρε την Ελβετία, ο πρωτοεμφανιζόμενος Μπαουμγκάρτνερ υπογράφει ένα διεισδυτικό πορτρέτο για τη γέννηση ενός «τέρατος» εντός μιας συναισθηματικά άνυδρης και άκρως ανταγωνιστικής κοινωνίας.

26/9/18, 19:30, Δαναός 1 (P)
27/9/18, 19:30, Δαναός 2
30/9/18, 21:00, Odeon Όπερα 2

ΕΛΒΕΤΙΑ | 2018 | ΕΓΧΡΩΜΟ | DCP | 92′ | ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

Ο νεαρός Γιόνας, ένας από τους κορυφαίους δρομείς μεγάλων αποστάσεων της Ελβετίας, προετοιμάζεται εντατικά για τους Ολυμπιακούς. Όταν δεν προπονείται εργάζεται ως μάγειρας, ενώ σκέφτεται να συγκατοικήσει με την κοπέλα του. Η φαινομενική αυτή φυσιολογικότητα αρχίζει, ωστόσο, να διαταράσσεται από επίπονες μνήμες που αφορούν τον αυτόχειρα αδερφό του, αναπτύσσοντας σταδιακά μια επιθετική πλευρά που βρίσκει πρόσφορο πεδίο στους μεταμεσονύκτιους δρόμους της πόλης.

Ο πρωτοεμφανιζόμενος Μπαουμγκάρτνερ μεταφέρει με παγερή μεθοδικότητα την αληθινή ιστορία ενός «δράκου», σε ένα διεισδυτικό πορτρέτο για τη γέννηση ενός «τέρατος» σε μία συναισθηματικά άνυδρη, άκρως ανταγωνιστική κοινωνία. Ν.Σ.

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ : Hannes Baumgartner
ΣΕΝΑΡΙΟ: Hannes Baumgartner, Stefan Staub
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Gaetan Varone
ΜΟΝΤΑΖ: Christof Schertenleib
ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Max Hubacher, Markus Amrein, Saladin Dellers, Annina Euling

HANNES BAUMGARTNER
Γεννημένος το 1983 στην Ελβετία. Σπούδασε σενάριο και σκηνοθεσία στη Σχολή Τεχνών και Media στη Ζυρίχη και το 2012 πήρε το μεταπτυχιακό του στον κινηματογράφο. Έχει σκηνοθετήσει τρεις μικρού μήκους ταινίες και το Midnight Runner είναι η πρώτη του μεγάλου μήκους ταινία.

ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ
2018 Midnight Runner

Oδηγός Καλοκαιρινής Επιβίωσης / Summer Survivors

Μία νεαρή ψυχολόγος, δύο ασθενείς ψυχιατρικής κλινικής και μία νοσοκόμα γίνονται συνοδοιπόροι ενός ασυνήθιστου road trip που διασχίζει με χιούμορ και ανθρωπιά μερικές από τις πιο πικρές αλήθειες της ζωής, σε ένα αγαπησιάρικο σκηνοθετικό ντεμπούτο που έρχεται με φόρα από το Φεστιβάλ του Τορόντο.

26/9/18, 20:15, Odeon Όπερα 1 (P)
27/9/18, 19:00, Odeon Όπερα 2
29/9/18, 18:00, Άστορ

ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ | 2018 | ΕΓΧΡΩΜΟ | DCP | 91′ | ΛΙΘΟΥΑΝΙΚΑ

Η νεαρή ψυχολόγος Ίντρε πιάνει δουλειά σε ψυχιατρική κλινική. Σύντομα της ανατίθεται μία διακομιδή, στην οποία καλείται μαζί με μία νοσοκόμα να συνοδεύσουν δύο νοσηλευόμενους. Τα απρόοπτα ωστόσο δεν αργούν να εμφανιστούν στη διαδρομή, καθώς τα στεγανά μεταξύ των συνοδοιπόρων αρχίζουν να υποχωρούν με τον καθένα να πλησιάζει ένα βήμα πιο κοντά στα τραύματά του.

Στην πρώτη της μεγάλου μήκους σκηνοθετική απόπειρα, η Μαρία Καβταράτζε ξεκινά με αφετηρία το road movie για να μιλήσει απλά και ευρηματικά για την ψυχική νόσο, το τραύμα και τη διακριτική σχετικότητα που διέπει τη σχέση ιατρού και ασθενή. Στην πορεία αυτού του ασυνήθιστου road trip, η 27χρονη Λιθουανή σκηνοθέτις χτίζει με αξιοθαύμαστη επιμέλεια τους ήρωές της, οδηγώντας τους, με πυξίδα το λεπτό χιούμορ, προς την κατεύθυνση που εδράζονται οι πικρές αλήθειες της ζωής. Ν.Σ.

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Marija Kavtaradze
ΣΕΝΑΡΙΟ: Marija Kavtaradze
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Laurynas Bareisa
ΜΟΥΣΙΚΗ: Domas Strupinskas
ΜΟΝΤΑΖ: Domas Petronis
ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Indre Patkauskaite, Sarunas Zenkevicius, Gelmine Glemzaite, Paulius Markevicius

MARIJA KAVTARADZE 
Σκηνοθέτις και σεναριογράφος, απόφοιτος της Λιθουανικής Ακαδημίας Μουσικής και Θεάτρου. Η μικρού μήκους ταινία της I’m Twenty Something κέρδισε το 2015 το έπαθλο καλύτερης φοιτητικής ταινίας στα Βραβεία της Λιθουανικής Ακαδημίας του Κινηματογράφου. Θεωρείται μια από τις πιο υποσχόμενες νέες δημιουργούς στη Λιθουανία.

ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ
2018 Summer Survivors

Στους Διαδρόμους / In the Aisles

Η παντρεμένη Μάριον δεν αργεί να κερδίσει την προσοχή του Κρίστιαν, του ντροπαλού νεοφερμένου συναδέλφου με τον οποίο μοιράζεται την άχαρη καθημερινότητα των διαδρόμων ενός αχανούς σουπερμάρκετ, εκεί όπου σύντομα ανθίζει ένας τρυφερός έρωτας. Η Σάντρα Χίλερ του «Τόνι Έρντμαν» και ο ηθοποιός-αποκάλυψη Φραντς Ρογκόφσκι πρωταγωνιστούν σε μια βαθιά ανθρώπινη δημιουργία για την τυραννία της ρουτίνας και την ευεργετική επέμβαση της αγάπης. Βραβείο Οικουμενικής Επιτροπής στο 68ο Φεστιβάλ Βερολίνου. Παρουσία του σκηνοθέτη

27/9/18, 19:00, Ideal (P)
28/9/18, 21:00, Δαναός 2

ΓΕΡΜΑΝΙΑ | 2018 | ΕΓΧΡΩΜΟ | DCP |125′ | ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

Ο 30άρης Κρίστιαν προσλαμβάνεται σ’ ένα τεράστιο σουπερμάρκετ. Ντροπαλός καθώς είναι, ενσωματώνεται συνεσταλμένα στο νέο περιβάλλον ενώ η προσοχή του εστιάζεται στη Μάριον. Το διστακτικό τους φλερτ προσκρούει, ωστόσο, στο ότι είναι παντρεμένη. Μια βαθιά ανθρώπινη δημιουργία για την κόλαση της ρουτίνας και τις μικρές αποδράσεις από αυτή, που παίζει ευρηματικά με τους κώδικες του χιούμορ, της ελπίδας και της απόγνωσης στην εποχή ενός σκληρού καπιταλισμού.

Με προεξάρχοντες τους Σάντρα Χούλερ («Τόνι Έρντμαν») και Φρανκ Ρογκόφσκι, οι πρωταγωνιστές του «Στους Διαδρόμους» αναζητούν τον έρωτα και τη φιλία, τα μόνα ίσως αντίδοτα σε μια ζωή πετσοκομμένη σε ωράρια γαλέρας και σε μια εργασία που εξ αντικειμένου φυλακίζει αντί να απελευθερώνει. Βραβείο Οικουμενικής Επιτροπής στο 68ο Φεστιβάλ Βερολίνου. Ν.Σ.

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Thomas Stuber
ΣΕΝΑΡΙΟ: Clemens Meyer, Thomas Stuber
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Peter Matjasko
ΜΟΝΤΑΖ: Kaya Inan
ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Franz Rogowski, Sandra Hüller, Peter Kurth, Andreas Leupold, Michael Specht, Ramona Kunze-Libnow

THOMAS STUBER
Ο Τόμας Στούμπερ (Λειψία, 1981) έχει εργαστεί ως υπεύθυνος γυρίσματος σε πολλές ταινίες. Το Teenage Angst κέρδισε το βραβείο Καλύτερης Ταινίας από Ανερχόμενο Γερμανό Σκηνοθέτη στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου για Φοιτητές. Το Of Dogs and Horses τιμήθηκε με Αργυρό Μετάλλιο Φοιτητικού Όσκαρ το 2012.

ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ
2018 In the Aisles
2015 A Heavy Hear

Καρδιά από Νέον / Neon Heart

Η Λόρα δοκιμάζει την τύχη της στο πορνό, ο πρώην της θέλει να αφήσει πίσω του τα ναρκωτικά, ενώ ο έφηβος αδερφός του, που θέλει να γίνει δεκτός σε μια συμμορία χούλιγκαν, φαντασιώνεται τη Λόρα μέσα από τα βιντεάκια της. Τρεις άνθρωποι κυνηγούν τη ζωή και μια ολόκληρη γενιά το μύθο της με καύσιμο την έξαψη, σε ένα δυναμικό (και αυστηρώς ακατάλληλο) ντεμπούτο, που δεν σοκάρει τόσο με τις εικόνες του όσο με τη μεταμφιεσμένη ευαισθησία του.

ΔΑΝΙΑ | 2018 | ΕΓΧΡΩΜΟ | DCP | 89′ | ΔΑΝΕΖΙΚΑ

Η Λόρα αναζητά την τύχη της στη βιομηχανία πορνό. Ο Φρέντερικ ολοκλήρωσε πρόγραμμα απεξάρτησης και πλέον έχει αναλάβει τη φροντίδα δύο νεαρών με Σύνδρομο Down. Την ίδια στιγμή ο Νίκλας, ο έφηβος αδερφός του, προσπαθεί να κερδίσει τον σεβασμό στην κοινότητα των χούλιγκαν. Καθώς θραυσματικές μνήμες εισβάλλουν σε ένα παρόν αβέβαιο, τρεις νέοι παίζουν κρυφτό με τον μπαμπούλα της ενηλικίωσης, γυρεύοντας το πού ξεκινά και πού τελειώνει το κυνήγι του προσωπικού τους μύθου.

Ο πρωτοεμφανιζόμενος Λάουριτς Φλένστεντ-Γιένσεν προσφέρει μια εξαιρετικά διαυγή και συνάμα συγκαταβατική ματιά πάνω σε μια γενιά που τζογάρει τα πάντα, που περιφρονεί τα ταμπού και δε φοβάται να ξοδευτεί, ακόμα και για την πιο πρόσκαιρη έξαψη. Στην κορυφή ενός περίφημου ερασιτεχνικού καστ, η Βικτόρια Κάρμεν Σόνε αποδεικνύει γιατί είναι μία από τις ταχύτερα ανερχόμενες Ευρωπαίες ηθοποιούς. Ν.Σ.

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Laurits Flensted-Jensen
ΣΕΝΑΡΙΟ: Laurits Flensted-Jensen
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Balthazar Hertel
ΜΟΥΣΙΚΗ: Peter Peter
ΜΟΝΤΑΖ: Frederik Strunk
ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Victoria Carmen Sonne, Niklas Herskind, Noah Skovgaard Skands

LAURITS FLENSTED – JENSEN
Πρώτη ταινία του 33χρονου Λάουριτς Φλένστεντ-Γιένσεν, που σπούδασε σκηνοθεσία ντοκιμαντέρ στην Εθνική Σχολή Κινηματογράφου της Δανίας. Έχει γυρίσει τις μικρού μήκους ταινίες Snow και Melon Rainbow, με το τελευταίο να έχει επιλεγεί για το SXSW.

ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ
2018 Neon Heart

Διαβάστε περισσότερα για:
wso shell IndoXploit shell webr00t shell hacklink hacklink satış wso shell