Berlinale 2018 – 3η μέρα: Βασίλισσα του Βερολίνου η Isabelle Huppert

Ειδήσεις, Φεστιβάλ | 18-2-2018 |
Η 3η μέρα του 68ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου άνηκε δικαιωματικά και αυτονόητα στην εντυπωσιακή Isabelle Huppert. Άλλωστε μπορεί η ταινία της, «Eva» που ντεμπούταρε στη Berlinale να προκάλεσε ανάμεικτα συναισθήματα (το cinefreaks, που βρέθηκε στην πρεμιέρα τη βρήκε μέτρια, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε εδώ), ωστόσο η ίδια η Γαλλίδα ηθοποιός ήταν το λιγότερο εντυπωσιακή.
Δείτε επίσης:
Berlinale 2018 – 2η μέρα: Μία γεμάτη καλές ταινίες Berlinale
Berlinale 2018 – 1η μέρα: Η έναρξη του φεστιβάλ «μύριζε» Wes Anderson
Ζωντανός θρύλος του σύγχρονου ευρωπαϊκού σινεμά, μια από τις καλύτερες γυναίκες ηθοποιούς της γενιάς της, η Huppert εμφανίστηκε και στη συνέντευξη Τύπου που δόθηκε στο Βερολίνο για τη νέα της ταινία και όπως ήταν αναμενόμενο έκλεψε και εκεί τις εντυπώσεις. Το Cinefreaks έδωσε το «παρών» στη διαδικασία και μπορείτε να διαβάστε την ανταπόκρισή μας εδώ.
Η έτερη πιο πολυσυζητημένη ταινία της 3ης μέρας δεν ήταν άλλη από το «Happy Prince» του Ρούμπερτ Έβερετ. Μια ταινία για τον θρυλικό ποιητή Oscar Wilde και η οποία επικεντρώνεται στα τελευταία χρόνια της ζωής του χωρίς πάντως να λείπουν τα flashbacks και οι ονειρικές εικόνες από την εποχή που ήταν διάσημος και αγαπητός από όλους, ακόμη και την γυναίκα του και τα παιδιά του. Η ταινία
αποτελεί project που ήθελε με πάθος να κάνει πραγματικότητα ο Rupert Everett, με τον ίδιο να βρίσκεται στην σκηνοθεσία, το σενάριο αλλά και τον πρωταγωνιστικό ρόλο και μπορείτε να διαβάστε ολόκληρη την κριτική μας εδώ.
Εκτός από τη ταινία για τον Oscar Wilde, ντεμπούτο στη Berlinale έκανε και άλλη μια ημι-βιογραφική δημιουργία ενός μεγάλου λογοτέχνη. Πρόκειται για ένα αληθινό διαμάντι από τη Ρωσία, το «Dovlatov», το οποίο είναι αφιερωμένο στον ομώνυμο, λογοκριμένο από το σοβιετικό καθεστώς των 70s, συγγραφέα προτού εκδώσει τα βιβλία του στις ΗΠΑ. Η ταπεινή μας άποψη, την οποία μπορείτε να διαβάστε εδώ, είναι πως αποτελεί μια από τις αποκαλύψεις του Φεστιβάλ Βερολίνου.
Το πολύ ειδικό αλλά πέρα για πέρα φανατικό κοινό της Ευαγγελίας Κρανιώτη, η οποία τείνει να εξελιχθεί σε ένα από τα αγαπημένα παιδιά της Berlinale, είδε με ενθουσιασμό τη δεύτερη ταινία της Ελληνίδας σκηνοθέτριας που (όπως και το ντεμπούτο της του 2015) έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Βερολίνου. Η νέα της δημιουργία λέγεται «Obscuro Barocco», έκανε πρεμιέρα παρουσία της ίδιας της Κρανιώτη και χειροκροτήθηκε μαζικά από το κοινό της Berlinale, όπως μπορείτε να δείτε στην ανταπόκρισή μας εδώ.
Τέλος, ανάμεικτα συναισθήματα προκάλεσε τόσο στο κοινό του Φεστιβάλ όσο και στο Cinefreaks, το «Transit», το πολιτικοποιημένο δράμα του Christian Petzold, που έκανε πρεμιέρα στην Berlinale και αποτελεί μια σπουδή πάνω στο προσφυγικό φαινόμενο. Μπορείτε να διαβάσετε εδώ την κριτική μας.
Διαβάστε ακόμα:
Berlinale 2018 – 1η μέρα: Η έναρξη του φεστιβάλ «μύριζε» Wes Anderson
Berlinale 2018 – 2η μέρα: Μία γεμάτη καλές ταινίες Berlinale