O Ridley Scott αποκαλύπτει πως "έσβησε" τον Kevin Spacey από το "All the Money in the World" – Cinefreaks.gr Cinefreaks.gr

O Ridley Scott αποκαλύπτει πως “έσβησε” τον Kevin Spacey από το “All the Money in the World”

Ειδήσεις | 22-12-2017 |

“Θα ήταν κρίμα να μη δώσει κανένας σημασία σε αυτήν την ταινία εξαιτίας αυτού που έγινε”, είπε ο σκηνοθέτης γι’ αυτήν του την απόφαση. Η πρεμιέρα μετακινήθηκε από τις 22 στις 25 Δεκεμβρίου και ο προϋπολογισμός αυξήθηκε κατά 10 εκατομμύρια δολάρια, αφού έπρεπε να γίνουν 400 νέες λήψεις μέσα σε εννιά μέρες σε Αγγλία και Ιταλία. “Είπα, μπορώ να το διορθώσω. Θα πρέπει να βρούμε αντικαταστάτη, να σιγουρευτούμε πως όλοι ήταν διαθέσιμοι και οι τοποθεσίες ήταν διαθέσιμες, ώστε να πάμε όσον το δυνατόν πιο γρήγορα πίσω και να ξαναγυρίσουμε όλα τα πλάνα στα οποία (ο Spacey) ήταν μέσα.” Κάποιες σκηνές ξαναγυρίστηκαν, με τη  Michelle Williams και το Mark Wahlberg να επιστρέφουν στο πλατό, σε κάποιες άλλες συνδυάστηκαν νέα πλάνα με πλάνα από την αρχική εκδοχή.

Ο  Scott βασίστηκε στα οπτικά εφέ μόνο για μια σκηνή που είχε γυριστεί στην Ιορδανία. Καθώς ήταν αδύνατο να επιστρέψει εκεί, ο Plummer κινηματογραφήθηκε μπροστά από greenscreen και η έρημος τοποθετήθηκε αργότερα από πίσω του, αφού είχε αφαιρεθεί ψηφιακά ο Spacey από το πλάνο.”Πιεζόμασταν από το χρόνο και είχαμε δυο πολύ διαφορετικές ερμηνείες, οπότε δεν ήταν απλά ένα θέμα αντικατάστασης (του Spacey με τον Plummer)”, είπε η υπεύθυνη του μοντάζ, Claire Simpson. “Ο ρυθμός ήταν διαφορετικός, η έμφαση στο διάλογο ήταν πολύ διαφορετική και αυτό είχε επίδραση και στις άλλες ερμηνείες στη σκηνή. Οπότε αποφασίσαμε πως θα πρέπει να επαναλάβουμε ολόκληρες σκηνές”.

Όσο για τα μαλλιά και το makeup, ο 88χρονος Plummer ήταν η αντίστροφη πρόκληση από τον 58χρονο Spacey. Ο Ferdinando Merolla, υπεύθυνος για τις κομμώσεις της ταινίας, είπε πως χρησιμοποίησε μια περούκα και makeup για να κάνει τον Plummer να δείχνει 10 χρόνια μικρότερος για τις σκηνές του 1962 και μετά αφαίρεσε την περούκα, ώστε ο ηθοποιός να δείχνει την ηλικία του στις σκηνές του 1973.

Ο Scott σχολίασε και το θέμα του ήχου: “Ζητήσαμε από τον Tim Fraser, τον production mixer, να χρησιμοποιήσει τα ίδια μικρόφωνα που είχε χρησιμοποιήσει ο Maurizio Argentieri στα αρχικά γυρίσματα για να είναι πιο εύκολο να αλλάξουμε το υλικό των 6 μηνών με το νέο. Γνωρίζαμε πως δεν είχαμε χρόνο για ADR (επαναηχογράφιση μετά το πέρας των γυρισμάτων για βελτίωση του ήχου), οπότε έπρεπε ό,τι γυρίζουμε να έχει την καλύτερη δυνατή ποιότητα”.

Διαβάστε περισσότερα για: , , ,