11 εκατομμύρια συνδρομητές μονάχα στην Αμερική είδαν το "Bright" μέσω Netflix – Cinefreaks.gr Cinefreaks.gr

11 εκατομμύρια συνδρομητές μονάχα στην Αμερική είδαν το “Bright” μέσω Netflix

TV, Ειδήσεις | 30-12-2017 |

Έχοντας προκαλέσει ένα ρήγμα μεταξύ κριτικών και κοινού, με τους πρώτους να το έχουν επικρίνει σκληρά μεταξύ άλλων και για τον τρόπο που προσπαθεί να μεταδώσει ένα απλοϊκό κατά εκείνους αντιρατσιστικό μήνυμα αλλά με το δεύτερο να έχει ανταποκριθεί με θετικά σχόλια ως επί το πλείστον, η νέα ταινία του David Ayer “Bright“, που με έναν προϋπολογισμό που φημολογείται ότι φτάνει τα εκατό εκατομμύρια δολάρια είναι κι επισήμως το πρώτο μπλοκμπάστερ της εποχής του Netflix, κατάφερε να προσελκύσει τις τρεις πρώτες ημέρες της διαθεσιμότητάς του μέσω της πλατφόρμας έντεκα εκατομμύρια θεατές, περισσότερους κι από όσους είχε στο ίδιο χρονικό διάστημα από τη στιγμή που ανέβηκε εκεί η δεύτερη σεζόν του “The Crown”.

Προσπαθώντας να υπολογίσουν τα δυνητικά κέρδη της ταινίας αν αποφασιζόταν να λάβει διανομή στις αίθουσες, κάποιοι επισημαίνουν πως αν το νούμερο των θεατών πολλαπλασιαζόταν με την τιμή ενός μέσου κινηματογραφικού εισιτηρίου τότε το φιλμ σε ένα τριήμερο θα έκανε ένα άνοιγμα σχεδόν ίσο με το φημολογούμενο προϋπολογισμό του, ωστόσο εδώ υπάρχει ένα σφάλμα κι αυτό είναι το ότι οι συνδρομητές πληρώνουν για την υπηρεσία κι όχι ξεχωριστά για την ταινία ώστε να μετρήσει σαν αγορά εισιτηρίου η επιλογή θέασής της, ενώ και η μηνιαία συνδρομή στο Netflix κοστίζει λιγότερο από το να πάνε να παρακολουθήσουν δύο άτομα ή περισσότερα το έργο σε μια αίθουσα της επιλογής τους. Αν δεν υπήρχε αυτή η εξοικονόμηση δεν είναι σίγουρο το αν θα επέλεγαν οι ίδιοι θεατές να δώσουν περισσότερα χρήματα για να δουν το πόνημα του Ayer στο σινεμά. Όπως και να έχει, σίγουρα το παιχνίδι από την υπηρεσία μπαίνει τώρα σε άλλο επίπεδο…