Ο σκηνοθέτης του «The Snowman» ρίχνει στην παραγωγή τις ευθύνες για το φιάσκο της ταινίας – Cinefreaks.gr Cinefreaks.gr

Ο σκηνοθέτης του «The Snowman» ρίχνει στην παραγωγή τις ευθύνες για το φιάσκο της ταινίας

Ειδήσεις | 19-10-2017 |

Το «The Snowman» υπήρξε μια από τις πιο αναμενόμενες ταινίες της χρονιάς. Και πως θα μπορούσε να ισχύει κάτι διαφορετικό άλλωστε; Μεταφορά βιβλίου του Τζο Νέσμπο στο σινεμά, με τον Τόμας Άλφρεντσον στο σκηνοθετικό τιμόνι και τον Μίκαελ Φασμπέντερ στον πρωταγωνιστικό ρόλο: μιλάμε για τον ορισμό της ταινίας της χρονιάς! Όμως τα πράγματα δεν πήγαν ακριβώς όπως τα περιμέναμε και η ταινία υπήρξε ένα φιάσκο.

Ο Άλφρεντσον, που είναι καλός σκηνοθέτης και αυτό δεν αναιρείται από το γεγονός ότι έβαλε την υπογραφή του σε αυτό το έκτρωμα, τόνισε με δηλώσεις του, αυτό που μπόλικοι υποψιαζόντουσαν: για το γεγονός ότι το «The Snowman» βγήκε αυτό το χάλι δεν φταίει ο ίδιος αλλά η παραγωγή και οι ενοχλητικές, συνεχόμενες παρεμβάσεις της.

Μιλώντας στο Νορβηγικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο Άλφρεντσον είπε: «Όσο προχωρούσαν τα γυρίσματα κοβόταν όλο και περισσότερο από το σενάριο. Ένιωθα σαν να βλέπω ένα παζλ, του οποίου πολλά κομμάτια λείπουν και έτσι δεν μπορείς να δεις ολόκληρη την εικόνα του. Τελικά γυρίστηκε το 10% με 15% του αρχικού σεναρίου».

Το «The Snowman» είναι έκτη ταινία του Νορβηγού σκηνοθέτη, ο οποίος έκανε το μεγάλο μπαμ στο παγκόσμιο σινεμά με την τέταρτη ταινία του, το βαμπιρικό αριστούργημα «Άσε το κακό μπει». Συνέχισε εξίσου εντυπωσιακά και πήρε άριστα στην πρώτη του προσπάθεια να κατακτήσει τα αγγλόφωνα κοινά με το κατασκοπικό «Tinker Tailor Soldier Spy». Οι απαιτήσεις από αυτόν με το «The Snowman» υπήρξαν αυξημένες αλλά η ταινία δεν πέρασε τον πήχη.

Ανεξάρτητα από τις εξηγήσεις του Άλφρεντσον αναφορικά με τις παρεμβάσεις της παραγωγής στο περιεχόμενο της ταινίας, υπάρχει ένα ερώτημα αναφορικά με τον σκηνοθέτη της: είναι το «The Snowman» η αρχή της πτώσης του ή απλά μια κακή παρένθεση στην πορεία του; Στην πραγματικότητα, αυτό θα εξαρτηθεί από το αν πήρε το μάθημα που πρέπει να πάρει κάθε σκηνοθέτης που επιχειρεί να κάνει σήμερα καριέρα στο Hollywood: για να γυρίσεις μια ταινία της προκοπής πρέπει να επιβάλεις στην παραγωγή τη δική σου θέληση.