Το Warcraft σπάει τα ταμεία στην Κίνα

Ειδήσεις | 10-6-2016 |
Οι αντιδράσεις του κοινού και των κριτικών για το Warcraft δεν ήταν αυτές που ήλπιζαν ο σκηνοθέτης Duncan Jones και τα αφεντικά του στη Legendary, όσο αναφορά την Αμερική τουλάχιστον. Στη Κίνα από την άλλη πλευρά η ταινία τα πάει περίφημα, έχοντας αποφέρει περισσότερα από 90 εκατομμύρια δολάρια μέσα σε δύο ημέρες!
Η κινηματογραφική μεταφορά του δημοφιλούς παιχνιδιού έσπασε το ρεκόρ της καλύτερης Πέμπτης όλων των εποχών, ενώ η πρεμιέρα της την Τετάρτη ήταν η μεγαλύτερη opening day για κυκλοφορία εκτός σαββατοκύριακου.
Αυτό είναι το τελευταίο παράδειγμα της σημασίας του διεθνούς box office (με την Κίνα συγκεκριμένα να είναι μια από τις σημαντικότερες αγορές) για κάποιες μεγάλες ταινίες. Το Warcraft προωθήθηκε πολύ στην χώρα λόγω της Legendary, που ανήκει στο Κινεζικό μεγαθήριο Wanda. Πιο συγκεκριμένα, παίζεται αυτή τη στιγμή σε περισσότερους από το 67,5 τοις εκατό των συνολικών κινηματογράφων της Κίνας.
Κάτι τέτοιο θα βοηθήσει ιδιαίτερα την πορεία της ταινίας, η οποία δεν αναμένεται να πάει και τόσο καλά στην Αμερική το πρώτο της σαββατοκύριακο, με τις προβλέψεις να κυμαίνονται στα 22 με 24 εκατομμύρια δολάρια, μια χλιαρή αρχή για ένα project που κόστισε περισσότερα από 160 εκατομμύρια. Έτσι λοιπόν τα κέρδη από την Κίνα και τον υπόλοιπο κόσμο ίσως καταφέρουν να δώσουν πνοή σε ένα sequel, όπως ακριβώς συνέβη και στην περίπτωση του Pacific Rim, το οποίο αν και δεν τα πήγε καλά στις Ηνωμένες Πολιτείες, ήταν πολύ επιτυχημένο στις άλλες αγορές.