"Deadpool": το μεγαλύτερο εισπρακτικό άνοιγμα όλων των εποχών στις Ακατάλληλες ταινίες - Cinefreaks.gr Cinefreaks.gr

“Deadpool”: το μεγαλύτερο εισπρακτικό άνοιγμα όλων των εποχών στις Ακατάλληλες ταινίες

Ειδήσεις | 17-2-2016 |

Ότι το marketing ανεβοκατεβάζει κυβερνήσεις στην σύγχρονη καταναλωτική μας κοινωνία το γνωρίζαμε. Ότι το Deadpool παραδίδει μαθήματα έξυπνου και παραγωγικού marketing το γνωρίζαμε επίσης. Αυτό που δεν γνωρίζαμε με απόλυτη βεβαιότητα αλλά ήταν κάτι παραπάνω από αναμενόμενο ήταν οτι το συγκεκριμένο marketing θα αποδώσει τα μέγιστα στους συντελεστές της ταινίας, επιβραβεύοντας τους για την επιλογή τους.

Η υποψία έγινε βεβαιότητα λοιπόν μετά την πρεμιέρα της ταινίας στις ΗΠΑ, στις 12 Φεβρουαρίου, όπου και κατέγραψε εισπρακτικούς αριθμούς ρεκόρ, για ταινίες Ακατάλληλες για ανηλίκους, ξαφνιάζοντας ευχάριστα τους πάντες ακόμα και την ίδια την Fox! Συγκεκριμένα η ταινία εισέπραξε $132,4 εκατομμύρια το πρώτο τριήμερο προβολής της καταλήγωντας στο ιλιγγιώδες ποσό των $152.2 εκατομμυρίων για τις τέσσερις πρώτες ημέρες προβολών καταγράφωντας το μεγαλύτερο εισπρακτικό άνοιγμα όλων των εποχών στις Ακατάλληλες ταινίες και το έβδομο μεγαλύτερο εισπρακτικό ντεμπούτο για ταινίες βασισμένες σε βιβλία comic.

Οι προσδοκίες των συντελεστών της ταινίας δέχθηκαν μια μεγάλη ώθηση μετά τα παραπάνω ποσοστά την οποία φαίνεται να είχαν μεγάλη ανάγκη μετά τον χαρακτηρισμό του “Deadpool” ως Ακατάλληλου για ανηλίκους, γεγονός πρωτάκουστο για ταινίες βασισμένες σε comic. Τα στατιστικά στοιχεία πάντως σκιαγραφούν ικανοποιητικά το κοινό της ταινίας, με το 62% των εισιτηρίων να προέρχονται από άνδρες και το 47% από ηλικίες κάτω των 25, το υψηλότερο ποσοστό στις πρόσφατες ταινίες πάνω σε comic σύμφωνα με την PostTrak. Ακόμα υπολογίζεται πως το 37% του κοινού ανήκει στις ηλικίες μεταξύ 18-24 έναντι του 19% που σημείωσαν στην ίδια κατηγορία οι αντίστοιχες ταινίες “Guardians of the Galaxy” και “X-Men: Days of Future Past” οι οποίες μάλιστα είχαν χαρακτηριστεί Κατάλληλες για ανηλίκους άνω των 13 χρόνων.

Όλα τα στοιχεία μέχρι στιγμής δικαιώνουν τις καινοτόμες επιλογές marketing που ανέλαβε η ταινία επισφραγίζοντας ταυτόχρονα την δυναμική επιστροφή των fanboys στις κινηματογραφικές αίθουσες με απαρχή το “Star Wars: The Force Awakens” και συνέχεια που αναμένεται καταιγιστική, σκληρή και γοητευτική…χαρακτηριστικά που ο “Deadpool” διαθέτει σε απαρτία!

Η πρεμιέρα της ταινίας στις ελληνικές κινηματογραφικές αίθουσες είναι προγραμματισμένη για την Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016.

Deadpool_Marketing_2_embed