Πώς μεταμορφώθηκε ο Eddie Redmayne, σε "Danish Girl"; – Cinefreaks.gr Cinefreaks.gr

Πώς μεταμορφώθηκε ο Eddie Redmayne, σε “Danish Girl”;

Ειδήσεις | 28-11-2015 |

Η τέχνη του να μεταμορφώσεις την πρωτοπόρο Lili Elbe (Eddie Redmayne) στο “The Danish Girl” είναι μία από τις σπουδαίες ιστορίες αυτής της περιόδου, και αφορά τον σχεδιασμό της παραγωγής, την φωτογραφία, τα μαλλιά και το μακιγιάζ, αλλά και τα κοστούμια.

Για την Eve Stewart, ο δρόμος για τον σχεδιασμό της παραγωγής έγινε μέσω των ζωγραφικών πινάκων της συζύγου της Elbe, (Alicia Vikander), μαζί με τις δραματικές αλλαγές στις τοποθεσίες. Από τη συγκρατημένη Κοπεγχάγη στο προοδευτικό Παρίσι.

Για τον σχεδιασμό μαλλιών και makeup, από τον Jan Sewell και ο σχεδιασμός των κοστουμιών από τον Paco Delgado, οι αντιθέσεις στο χρώμα των μαλλιών, στα χαρακτηριστικά του προσώπου και στη μόδα, ήταν σημαντικά στοιχεία για τη θηλυκότητα της Elbe (η οποία γεννήθηκε σαν Einar Wegene), η οποία έγινε η πρώτη περίπτωση ανθρώπου που συμμετείχε σε εγχείρηση επαναπροσδιορισμού φύλλου. Ο υπεύθυνος φωτογραφίας, Danny Cohen, αποφάσισε να παίξει με το φως για να εξερευνήσει το σωματικό και συναισθηματικό ταξίδι της ηρωίδας, με αλλαγές στο φως που δεχόταν η κάμερα.

Είναι πολύ περίεργο, το φως που έχεις στην Κοπεγχάγη, καθώς πρέπει να προβάλει την κοινωνία εκείνης της περιόδου, η οποία ήταν σχεδόν ‘κουμπωμένη’ “, εξηγεί η Stewart. “Δεν ξέρω αν για αυτό ευθύνεται το πως τα βόρεια φώτα πέφτουν πάνω στην υγρασία του αέρα, αλλά δημιουργεί ένα μπλε/γκρι εφέ. Αυτό το γεγονός όχι μόνο ταίριαζε στον χαρακτήρα εκείνη τη χρονική περίοδο, αλλά μας έδωσε ένα μέρος να πάμε καθώς η Lily γινόταν όλα και πιο σημαντική. Και η τέχνη της Gerda ήταν τόσο ενδιαφέρουσα σε ό,τι αφορά την Lili, που από μόνη της μας οδήγησε στο Παρίσι. Είχαμε 3 ζωγράφους να εργάζονται για αυτό, για 3 μήνες.”  

Η Stewart εμπνεύστηκε από τον Δανό ζωγράφο, Vilhelm Hammershøi, ο οποίος είναι γνωστός για την ήσυχη παλέτα του. Ζωγράφιζε κυρίως άδεια δωμάτια, και πλέον θεωρείται εκφραστής της μοναξιάς. Επίσης, η παραγωγός εμπνεύστηκε και από τον αρχιτέκτονα Victor Horta, ο οποίος εργάστηκε στις Βρυξέλλες και έγινε από τους μεγαλύτερους εκπροσώπους της Art Nouveau. Το δυσκολότερο, όπως λέει και η ίδια ήταν να πείσουν τις αρχές των Βρυξελλών για τα γυρίσματα.

The Danish Girl

Η μεγαλύτερη τύχη της παραγωγής ήταν ότι το διαμέρισμα του Παρισιού που χρησιμοποιήθηκε για την ταινία,  βρέθηκε από μία αγγελία στο eBay.

Στο μεταξύ η Sewell, στην προσπάθεια της να βρει πως θα μεταμορφώσει τον Redmayne, και πως θα κάνει την αλλαγή από το ένα φύλλο στο άλλο: “Ρώτησα τον Tom (Hooper) σχετικά με την χρονολογική σειρά της αλλαγής, και το μόνο που μου είπε είναι να δω τους πίνακες της Gerda, η οποία ζωγράφισε τη Lili με ζωντανά χρώματα και εξαιρετικά μαλλιά. Ήταν ευτυχής συγκυρία καθώς ο χρωματισμός ταίριαζε με τα φυσικά χρώματα του Eddie.”

Ο Sewell τόνισε τα χαρακτηριστικά του Redmayne σαν Wegene, για να αναδείξει το αρρενωπό πρόσωπο του χαρακτήρα, χαρακτηριστικά που για την μετάβαση σε Lili άλλαξαν, με ελαφρύτερο μακιγιάζ και τονισμό των πιο γυναικείων χαρακτηριστικών του προσώπου του ηθοποιού.

 

Οι δημιουργοί πάντως αναφέρουν ότι το “The Danish Girl” για αυτούς αναπαριστά μία τραγική ερωτική ιστορία.

 

Διαβάστε περισσότερα για: , ,