Ο δημιουργός του «Inside Out» μιλάει για τις δυσκολίες της ταινίας και τα.. συναισθήματα! – Cinefreaks.gr Cinefreaks.gr

Ο δημιουργός του «Inside Out» μιλάει για τις δυσκολίες της ταινίας και τα.. συναισθήματα!

Ειδήσεις, Συνεντεύξεις | 13-6-2015 |

Η επερχόμενη ταινία της «Pixar» μας έχει ενθουσιάσει ήδη, ακόμα όσους από εμάς δεν παρευρέθηκαν στις Κάννες, όπως ο συνάδελφος Γιάννης, που έχει ήδη καταγράψει την άποψη του για την ταινία.

Ο Pete Docter που δημιούργησε το «Toy Story» και το «Up» πριν το επερχόμενο «Inside Out» μίλησε στο Indiewire για όλα  όσα χρειάζεται να ξέρεις, σχετικά με τις δυσκολίες που συνάντησε για να ολοκληρώσει την ταινία, την καθυστέρηση της τελικής ημερομηνίας στις αίθουσες, τις πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που γίνονται οι ταινίες στην «Pixar» και πάνω από όλα για τα συναισθήματα του και κυρίως για το πόσο θα μας αλλάξει αυτή η ιστορία.

Θυμηθείτε επίσης, εδώ, τα πανέμορφα γραφικά της concept art για την ταινία.. θα σας χρειαστούν!

Σε αναμονή για τον φετινό Σεπτέμβριο, ξεχωρίσαμε μερικές από τις πιο σημαντικές δηλώσεις του για την ταινία.

  • Αρχικά θέλαμε την «Χαρά» να τα βρίσκει με τον «Φόβο». Αυτή ήταν από τις μεγάλες τροπές που κάναμε στην ταινία, καθώς καταλήξαμε τελικά πως η «Χαρά» πρέπει να συμμαχήσει με την «Μελαγχολία». Και αυτό γιατί αν η «Χαρά» πάρει στοιχεία από τον «Φόβο» δεν θα μπορέσει να προχωρήσει στην ζωή της. Ενώ με την «Μελαγχολία» θα μάθει πράγματα που θα της είναι πολύ σημαντικά. Είναι τα αντίθετα που βρίσκουν τελικά το νόημα, αφού η πρωταγωνίστρια θέλει συνεχώς να φαίνεται χαρούμενη με τις αλλαγές στην ζωή της, αλλά αυτό που χρειάζεται τελικά είναι να δείξει πως είναι λυπημένη. Να δείξει τι πραγματικά αισθάνεται για να ωριμάσει. Από αυτό το ταξίδι που κάνουν χαρά – μελαγχολία, θα αποχαιρετήσει η πρωταγωνίστρια την παιδικότητα της σταδιακά και έρθει στην ωριμότητα που χρειάζεται για τα νέα δεδομένα που βιώνει.
  • Η αλήθεια είναι ότι μιλούσαμε τρία χρόνια για την ταινία και κάποια στιγμή έπρεπε απλά να συγκεντρωθούμε να κάνουμε την ταινία και όχι απλά να σκεφτόμαστε τι να κάνουμε. Καθώς επεξεργαζόμουν το σενάριο, ήμουν πεπεισμένος πως δεν έχουμε ακόμα έτοιμη την ιδέα της ταινίας. Πολλές φορές σκεφτόμουν, πως οκ είναι η «Χαρά» και πάει πίσω στο αρχηγείο των συναισθημάτων, και κάτι τι; και τι λέει εκεί; Μετά σκέφτηκα πως το πολύ πολύ να με διώξουν και να μου λείψουν όλοι οι άνθρωποι που βλέπω κάθε μέρα. Μετά όμως έκανα μια στροφή και είπα, ότι η ταινία αναφέρεται σε αυτό ακριβώς, στο πως νιώθουμε με τους άλλους. Και αμέσως επικοινώνησα με τους παραγωγό Jonas Rivera και τον Ronnie del Carmen και τους είπα: «Πρέπει να το πάρουμε από την αρχή όλο αυτό το project.» τελικά όταν πήγαμε να μιλήσουμε στους υπεύθυνους John Lasseter και Ed Catmull της «Pixar» τους είπαμε, πως αντί να δουν μια ταινία από εμάς, θα τους περιγράψουμε την ταινία. Είναι σαν να έχεις ένα καινούργιο αμάξι, αλλά δεν το δείχνεις, απλά μιλάς για αυτό. Ε σύντομα θα το δείτε και από κοντά. Και πραγματικά ένιωσα πολύ καλά ψυχολογικά με τον τρόπο που έγινε η παρουσίαση.

insideout

  • Ο τρόπος που έγινε η σύνθεση της ταινίας στην «Pixar» είχε να κάνει με το να σκεφτούμε τις σκηνές σαν να κάνουμε ένα θεατρικό, που είναι σαν τα κόμιξ με μουσική, όπου όλοι ξέρουμε ότι αυτό που λέγεται δεν είναι ακόμα στην τελική του μορφή, αλλά υπάρχει μια κεντρική ιδέα. Στην περίπτωση μας ξέραμε σίγουρα, πως θέλαμε η πρωταγωνίστρια μας μεγαλώνει; Άρα πως αναπαριστούμε την ωριμότητα; Πως θα γίνει η μετάβαση από την παιδικότητα σε κάτι άλλο; Θα είναι με δραματικό τρόπο; Πως δείχνεις τον ορισμό: ‘μεγαλώνω’;
  • Στα πιο τεχνικά σημεία της ταινίας, για να δείξουμε την ικανότητα του μυαλού να πάρει αποφάσεις μέσα από τα συναισθήματα, δημιουργήσαμε κάποια νησιά προσωπικότητας. Όταν λοιπόν η πρωταγωνίστρια απωθούσε συγκεκριμένα σημεία του χαρακτήρα της, αυτά τα νησιά τσαλακώνονταν. Υπάρχει μια συγκεκριμένη σκηνή, όπου η πρωταγωνίστρια δραπετεύει στο παρά ένα από το νησί του Goofball, και εμείς το δείξαμε σε σκηνές, όπου τριγυρνάει η ίδια ως μικρό παιδί που έχει λερωθεί με σοκολάτα στο πρόσωπο και κάνει κύκλους γύρω από τον εαυτό του. Θυμάμαι και τα παιδιά μου σε αυτή την ηλικία και η ταινία θέλει να δείξει αυτό ακριβώς το σημείο. Δεν έχεις ξανά αυτή την ευκαιρία να είσαι όπως ήσουν. Αυτό είναι λυπηρό αλλά συνάμα μπορεί να αποδειχθεί και θετικό. Ουσιαστικά θέλουμε να δείξουμε κάτι όμορφο μέσα από αυτό το ταξίδι αυτογνωσίας, αναμειγνύοντας μεταφορικά κάποια δεδομένα. Καλύτερα ο κόσμος να μην το δει σαν μια μάχη μεταξύ ορισμών όπως πνεύμα – μυαλό.
Διαβάστε περισσότερα για: , , , , ,