Πόσο κοστίζει ένα tweet στο Hollywood;; 560$ στο box office!!! – Cinefreaks.gr Cinefreaks.gr

Πόσο κοστίζει ένα tweet στο Hollywood;; 560$ στο box office!!!

Στο Φουαγιέ | 3-3-2015 |

To twitter, όπως όλοι ξέρουμε, είναι μία πλατφόρμα που επηρεάζει πολύ κόσμο και μπορεί να βοηθήσει στο να προσέλθει μεγάλο πλήθος στις αίθουσες του σινεμά, σε διάφορες ταινίες, αλλά η πραγματική επίδραση των διάφορων tweets στο box office μιας ταινίας, εξαρτάται από το αν τα μηνύματα που θα ανέβουν στο twitter, θα προηγηθούν της εξόδου της ταινίας στον κινηματογράφο.

Ένα και μοναδικό tweet!!! (τιτίβισμα!), μπορεί να προσθέσει 560 δολάρια το σαββατοκύριακο της πρεμιέρας μιας ταινίας, σύμφωνα με μία νέα έρευνα που μοιράστηκε το Networked Insights με το Variety. Βέβαια, η αξία του μηνύματος αυξομειώνεται σημαντικά, τις τελευταίες εβδομάδες πριν την πρεμιέρα μιας ταινίας.

Για παράδειγμα, τέσσερις εβδομάδες πριν την πρεμιέρα μιας ταινίας, (όταν γίνονται συνήθως οι πιο πολλές καμπάνιες προώθησης από τα studios), το tweet ενός κινηματογραφόφιλου έχει αξία 713 $ κατά μέσο όρο, στα έσοδα των box office, όπως ανακάλυψε η  Networked Insights . H αξία μειώνεται στα 161 $, μία εβδομάδα πριν η ταινία αποσυρθεί από τις αίθουσες.

Η αξία των tweets, ποικίλει ανάλογα με το είδος, τα tweets που γίνονται για οικογενειακές ταινίες κινουμένων σχεδίων αποδίδουν περισσότερο, επειδή εκπροσωπούν πολλαπλούς κατόχους εισιτηρίων, συμπεριλαμβάνοντας και μικρότερες ηλικίες, οι οποίες δεν είναι ιδιαίτερα ενεργές στο twitter, όπως είναι αναμενόμενο!!

averagevalueofamoviegoer-01-3

iwanttosee_tweetvalue-01

Τα tweets που εκφράζουν την πρόθεση κάποιου να δει  μία ταινία, έχουν την πιο μεγάλη αξία, αποφέρουν  $4,420 , τέσσερις εβδομάδες πριν την πρεμιέρα μίας ταινίας, και $1,100  μία εβδομάδα πριν να βγει η ταινία στις αίθουσες, μετατρέποντάς τα με αυτό τον τρόπο σε 6 φορές πιο επικερδή, από όλα τα tweets μαζί!

Οι λόγοι για το ότι η αξία αλλάζει, οφείλονται σε διάφορους παράγοντες.

Tα studios έχουν την τάση να εξαπολύουν έναν καταιγισμό από διαφημιστικά μηνύματα,τις τελευταίες εβδομάδες πριν από την πρεμιέρα μιας ταινίας. Το είδος των διαφημιστικών σποτ που προωθούν, όμως, περιέχει πολλές φορές ένα απόσπασμα από την ταινία. Με αυτόν τον τρόπο, οι θεατές πείθονται εκ των προτέρων για το τι θα δουν και συνεπώς, μειώνεται η επίδραση που έχει επάνω τους η διαφήμιση,με αποτέλεσμα οι θεατές να μην έχουν πολλά  να συζητήσουν για την ταινία που θα δουν.

Ένα καινούριο trailer ή μια καινούρια αφίσα, συνήθως προκαλούν το ενδιαφέρον των χρηστών του twitter, καθώς και διάφορα σχόλια τούς, τα οποία διαδίδονται σε όλο τον κυβερνοχώρο, αλλά όχι μόνο, πολλές φορές η επίδρασή τους εξαπλώνεται και σε άτομα που μπορεί να μην είναι ενεργά στην πλατφόρμα του twitter.

Αυτά τα αποτελέσματα, χτυπούν το καμπανάκι στα κινηματογραφικά studios πως πρέπει να βρουν καινούριους, πιο αυθεντικούς και πρωτότυπους τρόπους να προωθήσουν τις ταινίες τους, μερικές εβδομάδες πριν την πρεμιέρα τους και να μην στηρίζονται πλέον στις παλιές και δοκιμασμένες μεθόδους. Αυτό θα μπορούσε να γίνει με τη δημιουργία νέων μορφών βίντεο, φωτογραφιών ή αφισών, τα οποία θα μπορούν να μοιράζονται οι χρήστες μέσω Twitter, καθώς οι παλιοί τρόποι δεν φαίνεται να επηρεάζουν, πλέον, το κοινό.

Aφού, λοιπόν, το twitter, πλέον, χρησιμοποιείται ευρέως για να διαδοθεί μία ταινία, είναι λογικό να πέφτει η τιμή των tweets, όταν μαθαίνουν όλο και περισσότεροι χρήστες για τον τίτλο μιας ταινίας. Επίσης, η δραστηριότητα των tweets πριν να βγει μία ταινία στις αίθουσες, μπορεί να βοηθήσει τα studios να δουν κατά πόσο πηγαίνει καλά η προώθηση της ταινίας τους, βάζοντας ένα νομισματικό ποσό, στις προσπάθειές τους.

Οι Networked Insights ήθελαν να εξετάσουν την αληθινή αξία των tweets στο box office, καθώς πάνω από 30.000.000 χρήστες συζητούν για ταινίες στο twitter, κάθε μήνα. Αυτές οι συζητήσεις συμπεριλαμβάνουν τα πάντα, από το κατά πόσο οι άνθρωποι θέλουν να δουν μία ταινία, αν τους άρεσε ή όχι, σκηνές που τους άρεσαν ή Links από τα trailers των ταινιών.

Ακόμα, όμως, δεν έχει εξετασθεί πλήρως, τι αξία έχει το κάθε tweet ξεχωριστά.

Dan Neely,o διευθύνων Σύμβουλος της Networked Insights, η οποία εδρεύει στο Σικάγο, είπε πως ” έχει γίνει μεγάλη συζήτηση σχετικά με την αξία των δεδομένων από τα social media, ειδικά όσον αφορά τη βιομηχανία του κινηματογράφου. Θέλαμε να δούμε ποια είναι η  πραγματική αξία του καταναλωτή, ο οποίος εμπλέκεται με τη βιομηχανία του σινεμά. Τώρα, μπορείτε να δείτε και την εμπειρική αξία, αυτού του φαινομένου.”

Για να διεξάγει την έρευνα, η  Networked Insights  αξιολόγησε πάνω από 400 ταινίες, οι οποίες έκαναν πρεμιέρα το 2012 και εξέτασε την πορεία των tweets σχετικά με αυτές, 5 εβδομάδες πριν να βγουν στις αίθουσες. Χρησιμοποίησε 10 διαφορετικά μαθηματικά μοντέλα μεταξύ 8 διαφορετικών τύπων tweets για να αξιολογήσει και να μετρήσει την επίδραση αυτών των tweets.

 “Tα πραγματικά αυθόρμητα tweets, είναι σαν το Ασημένιο Δισκοπότηρο!΄”, είπε ο Neely.

 Networked Insights , στην πραγματικότητα αξιολογεί την απόδοση των ταινιών 30 εβδομάδες πριν να βγουν στις αίθουσες, έτσι ώστε να παρέχει στα studio την δυνατότητα να λανσάρουν τους τίτλους των ταινιών, στο εβδομαδιαίο πρόγραμμά τους, βασιζόμενα στο τι έχει αντίκρυσμα στην αγορά.

“Τα tweet  είναι σαν κλειδί για τις εταιρείες, αν πάρουμε ως δεδομένο ότι κάθε tweet αντιπροσωπεύει πολλούς από τους θεατές, οι οποίοι δεν έχουν πρόσβαση στο twitter.”, λέει η  Networked Insights .

” Η δυνατότητα να μπορούμε να μετρήσουμε την ποιότητα του περιεχομένου και να μπορούμε να παρέχουμε νωρίς μετρήσεις για την απόδοση μιας ταινίας, αλλάζει το μοντέλο του marketing στις ταινίες”, καταλήγει ο Neely… Για να δούμε, λοιπόν, πως θα προχωρήσει αυτή η τακτική μέσω twitter……