Πειρατεία, υπότιτλοι και το ρεπορτάζ του Αντένα – Cinefreaks.gr Cinefreaks.gr

Πειρατεία, υπότιτλοι και το ρεπορτάζ του Αντένα

Απόψεις | 15-3-2015 |

Οι περισσότεροι από μας βλέπουν σειρές. Και οι περισσότεροι από αυτούς κατεβάζουν υπότιτλους από διάφορα sites που ανεβάζουν υπότιτλους στα Ελληνικά ή άλλες γλώσσες. Ένα από αυτά τα site είναι και το συνεργαζόμενο και αγαπητό στους Cinefreaks subz.blog-spot.gr. Στο Subz, όπως και στα άλλα σχετικά sites, εθελοντές, μεταφράζουν και φτιάχνουν υπότιτλους από τις αγαπημένες μας σειρές και ταινίες, σε μια δραστηριότητα που για κάποιους θεωρείται παράνομη. Συγκεκριμένα το ρεπορτάζ του Αντένα πρόσφατα είχε ένα τέτοιο ύφος. Παραθέτουμε την ανακοίνωση του Subz για το γεγονός. Στο μεταξύ πάω να ακούσω ένα κομμάτι στο ραδιόφωνο και αν γράψω εδώ ή κάπου αλλού στο ιντερνετ τους στίχους, ελπίζω να μην με πείτε παράνομο… Περισσότερα για μας για το θέμα από αύριο…

Η ανακοίνωση του Subz και το βίντεο από το ρεπορτάζ.

[Απάντηση Subz.blog-spot.gr]

Θα προσπαθήσω να αναλύσω το ρεπορτάζ (ο Θεός να το κάνει) και την παραπληροφόρηση που για μία ακόμα φορά επιχειρείται σε βάρος ουσιαστικά όλων μας καθώς και την προσπάθεια να χαρακτηριστεί μία ολόκληρη χώρα, η οποία πλέον λόγω πρωτοφανούς κρίσης δεν έχει ούτε τα βασικά, ως κλέφτες και άλλα τέτοια όμορφα.

Το άρθρο θα είναι μακροσκελές και αναλυτικό και θα γίνει προσπάθεια για ένα πρώτο γκάλοπ(τα γκάλοπ θα ξεκινήσουν παράλληλα και με την δική σας βοήθεια ώστε να δοθούν οι σωστές ερωτήσεις για να πάρουμε και τις σωστές απαντήσεις) σε πολλά επίπεδα, με σκοπό να φανεί η πραγματική τάση της κοινής γνώμης καθώς και πώς πραγματικά λειτουργεί η κοινωνία μας σε θέματα παρακολούθησης ταινιών μέσω οποιουδήποτε μέσου.

Η προλόγιση του ρεπορταζ   ξεκινάει με την παρουσιάστρια να μιλάει για πλιάτσικο στις ταινίες της Sony Pictures. Που και πότε; Εμείς γιατί δεν πήραμε χαμπάρι; Εμείς ξέρουμε για υποκλοπή συνομιλιών του διευθυντή της Sony με αποτέλεσμα να γίνει ντόρος ειδικά με όσα είπε για Ατζελίνα Τζολί. Άρθρα στο σάιτ υπάρχουν, μπορείτε να τα ψάξετε να τα βρείτε. Γιατί δεν μας είπε για τις ταινίες των Όσκαρ που οι ίδιες οι εταιρίες διαρρεύσανε, όπως κάνουν κάθε χρόνο για να τις διαφημίσουν και να προσελκύσουν κοινό στον κινηματογράφο;
Όσο δε για την περιβόητη κλοπή πνευματικών δικαιωμάτων…

Σε μια σκηνή του «The Social Network», ο κινηματογραφικός Mark  Zuckerberg απηυδισμένος από τις κατηγορίες των αδελφών Winklevoss , πως έκλεψε από αυτούς την ιδέα του Facebook, αναρωτιέται: «Άραγε ένας τύπος που φτιάχνει μια καλή καρέκλα χρωστάει λεφτά σε οποιονδήποτε έχει φτιάξει στο παρελθόν μια καρέκλα;»

Όπως έγραψε και ο φιλελεύθερος οικονομολόγος  Stephan Kinsella: «Εάν πάρεις το αυτοκίνητό μου, δεν θα το έχω πια. Αλλά εάν πάρεις ένα αντίτυπο του βιβλίου που έχω γράψει, και το χρησιμοποιήσεις για να κάνεις το δικό σου βιβλίο, ακόμη θα έχω το δικό μου βιβλίο».

Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, παρά τις απεγνωσμένες προσπάθειες κυβερνήσεων και μεγάλων εταιριών, εκατομμύρια άνθρωποι κατεβάζουν ταινίες και τραγούδια δωρεάν από το ίντερνετ  χωρίς καμία τύψη ότι διαπράττουν κλοπή. Και πολύ καλά κάνουν.
(Κυνηγάει άραγε κανείς το youtube που ανεβαίνουν τα πάντα σε μουσική και σιγά σιγά πλέον εμπλουτίζεται και με ταινίες; Και έχει και δικό του αυτόνομο πρόγραμμα για να μπορείς να κατεβάσεις ότι θες από το περιεχόμενό του. Εκεί οι εταιρίες δεν θίγονται ή μήπως οι ίδιες βρίσκονται πίσω από το τόσο διαδεδομένο μέσο; Και έτσι διαφημίζουν την πραμάτειά τους συν κερδίζει η google πακτωλό χρημάτων από τις διαφημίσεις;)

Γιατί πράγματι, η παραβίαση των νόμων περί πνευματικής ιδιοκτησίας δεν είναι κλοπή,. Όπως και η πνευματική ιδιοκτησία δεν έχει καμιά σχέση με τα ιδιοκτησιακά δικαιώματα.

Οι πατέντες και τα copyrights  δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα μονοπώλιο που παρέχει το κράτος. Και όπως κάθε μονοπώλιο, έτσι κι αυτό μπλοκάρει την πρόοδο, εμποδίζει τον ελεύθερο ανταγωνισμό και εξασφαλίζει υπερκέρδη στους ευνοημένους του.

Τα λόμπι του κοπυράιτ – Ένας αιώνας εξαπάτηση
(Διαβάστε αναλυτικά εδώ την ιστορία και θα καταλάβετε https://www.pirateparty.gr/2011/12/copyright-loby-a-century-of-deception/)

Ο Paulo Coelho έχει δηλώσει:
«Ως συγγραφέας, θα έπρεπε να υπερασπίζομαι την «πνευματική ιδιοκτησία», αλλά δεν το κάνω. Πειρατές του κόσμου, ενωθείτε και αντιγράψτε όλα όσα έχω γράψει!»

pco-282x300

Οι παλιές καλές μέρες, όταν κάθε ιδέα είχε έναν ιδιοκτήτη, έχουν φύγει για πάντα.

Η “Πειρατεία” μπορεί να λειτουργήσει ως μια εισαγωγή στο έργο ενός καλλιτέχνη. Αν σου αρέσει η ιδέα του/της, τότε θα θέλεις να το έχεις στο σπίτι σου,. Μια καλή ιδέα δεν χρειάζεται προστασία. Τα υπόλοιπα είναι είτε απληστία, είτε άγνοια.

(Διαβάστε εδώ αναλυτικά όλο του το άρθρο
https://www.pirateparty.gr/tag/%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%B1/)

Και συνεχίζει η παρουσιάστρια, με μια φράση που τα λέει όλα, “καθώς το διαδίκτυο ισχυροποιείται και καταλύει κάθε δυνατότητα ελέγχου“.

Photoxpress_6496701-2-646x363
Οπότε για μία ακόμη φορά το θέμα είναι αυτό, ο έλεγχος που χάνεται από συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων που βγάζανε εύκολο χρήμα και επιβάλανε απόψεις. Δεν πέρασε το ACTA και ψάχνουν νέους τρόπους να φιμώσουν το διαδίκτυο.

Συνεχίζει παρακάτω πλέον μπαίνοντας στο ρεπορτάζ, ότι αυτό που κάνουμε είναι για πολλούς παράνομο. Εγώ ξέρω ότι μόνο για συγκεκριμένα συμφέροντα είναι παράνομο. Αυτό θα φανεί και σε δημοσκόπηση που θα κάνουμε.  Θεωρούν τις ταινίες και τις σειρές παράνομο υλικό; Αλήθεια; Τότε γιατί (το ξαναλέω) οι ίδιες οι κινηματογραφικές εταιρίες κάθε χρόνο μα κάθε χρόνο διαρρέουν τις ταινίες τους που πάνε για Όσκαρ, με σκοπό να τις διαφημίσουν;  Γιατί το Game Of Thrones, η με διαφορά πιο πετυχημένη σειρά στην ιστορία της τηλεόρασης αφήνεται ελεύθερη να κατεβαίνει από τους “πειρατές” παγκοσμίως. Για να καταλάβουν όλοι αυτοί που χρησιμοποιούν μόνο ξύλινο λόγο χωρίς να έχουν να δείξουν πραγματικά στοιχεία αλλά θεωρητικά, όταν ξεκίνησε η σειρά στο ΗΒΟ είχε τηλεθέαση κοντά στα 2,000,000 ανά επεισόδιο και τώρα έχει ξεπεράσει τα 7,000,000 και μιλάμε για συνδρομητικό κανάλι που ο πελάτης πληρώνει για να δει. Γιατί αφού οι “Πειρατές” πήραν τη σειρά από το χεράκι και την έχουν μέσω ίντερνετ διανέμει αυτή αυξάνει πελάτες στο συνδρομητικό κανάλι; Μήπως γιατί ο κόσμος ξέρει να εκτιμήσει και να πληρώσει εκεί που πραγματικά πρέπει; Στο ΗΒΟ η μηνιαία συνδρομή είναι και αυτή περίπου στα 10 δολάρια. Συν ας ρωτήσουν τον πρόεδρο της Νόβα πώς έμαθε για την σειρά και την έφερε στην Ελλάδα.

Όπως και οι Αναλώσιμοι το 3, που ο Σταλόνε έβγαινε και έκραζε ότι δεν πήγε καλά η ταινία λόγω πειρατείας, όταν ούτε καν στο ίντερνετ ασχολήθηκε κανείς να την κατεβάσει. Όταν αυτό που έχεις να προσφέρεις δεν πουλάει, πάντα η εύκολη λύση… Φταίνε οι πειρατές.

Για τις ελληνικές ταινίες στον κινηματογράφο που δεν διαρρέουν από κάμερα ή νωρίς, πάλι οι πειρατές φταίνε; Το ότι η ποιότητά τους είναι επιεικώς απαράδεκτη, δεν φταίνε όλοι αυτοί που ασχολούνται με το αντικείμενο;

Συν σε κάποιο σημείο αναφέρει ότι εργάζονται 50 άτομα στο σάιτ. Κανένα άτομο δεν εργάζεται στο σάιτ. Προσφέρει αφιλοκερδώς το μεράκι του και την αγάπη του για σειρές.

691213_etc_bittorrent19__01__630x420
Όσο για την κα Ειρήνη Σουγανίδου, προφανώς ζει σε άλλη χώρα. Το 2009 γινόταν 12 με 13 εκατομμύρια εισιτήρια μας λέει και έχουν πέσει στα 8.

Και εγώ της λέω…
55 δις μέτρων,  σε ένα ΑΕΠ που έπεσε κάτω από τα 180 δις (απώλεια πάνω από 30% σε περίοδο ειρήνης που ανάλογο δεν έχει υπάρξει ποτέ περιστατικό στα παγκόσμια χρονικά, ούτε καν με την Αργεντινή, ούτε  την Αμερική στο κραχ του 29), που δημιούργησαν, 60 δις περίπου ΝPLs στις τράπεζες, μείωση αστικών περιουσιών κατά 500 δις, 105 δις καταθέσεων που έγιναν καπνός, 3,5 εκατομμύρια πολιτών που χρωστούν στην εφορία από υπερφορολόγηση & ανεργία, χρεοκοπημένα ταμεία, 30-50%, μείωση εισοδημάτων, ένα τρίτο χαμένο ΑΕΠ, πραγματική ανεργία στο 40%.

Στο τέλος του ’13 οι μαθητές δημοτικού στην Ελλάδα έφταναν τους 631.834. Γνωρίζουμε από την Unicef ότι τα παιδιά που υποσιτίζονται είναι 440.000.

Συν άλλο μισό εκατομμύριο συνέλληνες, στην πιο δημιουργική τους ηλικία να φεύγουν στο εξωτερικό.
Βάλτε τα όλα αυτά τα νούμερα κάτω κα Σουγανίδου και θα δείτε ότι ο κόσμος τιμάει, και με το παραπάνω, τον κινηματογράφο.

Λέτε ότι είμαστε τρίτοι παγκοσμίως σε πειρατεία.
Εγώ θα παραθέσω τι έχει πει ο κος Γιώργος Μίχος, διευθυντής της Εταιρίας Προστασίας Οπτικοακουστικών Έργων (ΕΠΟΕ) στις 3.7.2014
Screen_Shot_2014-07-03_at_9.47.38_AM.png

Η Ελλάδα όντως βρίσκεται αρκετά ψηλά στο παράνομο downloading. Συγκεκριμένα η χώρα μας κατατάσσεται στην 8η παγκόσμια κατάταξη, με βάση την αναλογία του συνολικού αριθμού των παράνομων καταφορτώσεων, σε σχέση με τον αριθμό των ευρυζωνικών συνδέσεων. Βέβαια σημειώστε ότι έχουμε βρεθεί και στην 3η θέση στα τέλη του 2009, παρότι η ευρυζωνικότητα βρισκόταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Τότε η δημοφιλέστερη ελληνική πειρατική ιστοσελίδα αριθμούσε 850.000 μέλη, που αντιστοιχούσε στο 50% των ευρυζωνικών συνδέσεων.

Συν παραθέτω και αυτό, που μας κατατάσσει ακόμα πιο χαμηλά

IMG_14032015_025439

όλο το άρθρο με πολλά αποκαλυπτικά έξτρα στοιχεία εδώ

http://osarena.net/latest-articles/pnevmatika-dikeomata-ke-download.html

Και εγώ θα πω, δεν είναι τυχαίο ότι στις χώρες που έχει μειωθεί σημαντικά το παράνομο κατέβασμα, υπάρχουν και 5-10 site που μπορείς να δεις ότι επεισόδιο σειράς ή ταινία θέλεις, συνήθως δωρεάν και με διαφημίσεις, όπως στην τηλεόραση. Φυσικά στην Ελλάδα τα site αυτά είναι μπλοκαρισμένα, και ο κόσμος κατεβάζει παράνομα. Εκτός και αν πρέπει να περιμένει πότε μια Ελληνική εταιρία θα αποφασίσει, αν αποφασίσει να φέρει στην χώρα τη συγκεκριμένη σειρά ή ταινία.

Όλο το άρθρο εδώ
http://www.lifo.gr/team/u46465/49836

Οπότε γίνεται ξεκάθαρο ότι όπως τα είπαν στο ρεπορτάζ ισχύει ακριβώς το αντίθετο. Αυτοί που θέλουν να λέγονται δημοσιογράφοι, δεν έχουν καν ψάξει τι λέγεται, δεν έχουν ψάξει στοιχεία επίσημα και σε 2 μέρες το κατάφερα εγώ.   Εγώ που δεν είμαι δημοσιογράφος, που δεν έχω επιτελείο για να κάνω έρευνα, μόνος μου βρήκα όλα αυτά που οι κύριοι δεν κάθισαν να παρουσιάσουν. Και όπως τα λέει ο κος Μίχος, γίνεται κατανοητό ότι η πειρατεία  το 2009 μάλλον βοήθησε τον κινηματογράφο και δεν του έκανε ζημιά, μιας και έκανε γνωστότερο στον κόσμο το τι θα έπαιζαν οι εταιρίες για όλους εμάς, μιας και τα νούμερά του ήταν πολύ υψηλά, αφού δεν φταίει η κρίση για το σημερινό χάλι.

Να αναφέρω χαρακτηριστικά ότι στο κόστος μίας ταινίας το 50% είναι η διαφήμιση. Εκτός και αν νομίζει κανείς ότι οι 50 αποχρώσεις του Γκρι κοστίσανε 40 εκατομμύρια δολάρια (παραπομπή σε χτεσινό άρθρο όπου δείχνει τις αμοιβές καλλιτεχνών http://subz.blog-spot.gr/exeftelistiki-misthi-se-tenies-disekatommirion/)., Σειρές κλάσεις ανώτερες και απαιτητικότερες στην δημιουργία δύσκολων και ακριβών σκηνών κοστίζουν πολύ λιγότερα. Εδώ θέλω να τονίσω ότι πλέον ο κόσμος δεν τρώει κουτόχορτο όταν ακούει για τρελά λεφτά που κόστισε μία ταινία. Άλλο ένα παράδειγμα είναι οι 300. Η ταινία τότε λέγανε κόστισε 50 με 60 εκατομμύρια δολάρια, όταν λίγο μετά το Starz, ένα μικρό καλωδιακό κανάλι της Αμερικής για να γυρίσει τον Σπάρτακο για να περιορίσει το μπάτζετ και να την βγάλει φτηνά χρησιμοποίησε ακριβώς τον ίδιο τρόπο με τους 300. Και σίγουρα το Starz δεν μας λέει ψέματα για το κόστος, γιατί θα τους συνέφερε να την λένε υπερπαραγωγή που κόστισε ένα κάρο λεφτά.
Γιατί συνεχώς μας λένε ότι οι ταινίες στοιχίζουν. Ναι στοιχίζουν, αλλά να βγαίνει ένα αξιοπρεπές κέρδος και όχι να ζητάνε ποσά δυσανάλογα.

video-club
Όσον αφορά τα βίντεο κλαμπ …
Η δεκαετία του 1980 είναι ένα ειδικό κεφάλαιο με την έλευση της βιντεοκασέτας.
Διάσημη άποψή τους: (Δήλωση ενώπιον του Κογκρέσου των ΗΠΑ) «Το βίντεο είναι για τον Αμερικανό παραγωγό ταινιών και το αμερικανικό κοινό, ότι ο Στραγγαλιστής της Βοστώνης για μια μοναχική γυναίκα».
Η υπόθεση έφτασε μέχρι το Ανώτατο Δικαστήριο και το βίντεο έφτασε πολύ κοντά στο να εξολοθρευτεί από τα λόμπι του κοπυράιτ, κερδίζοντας τελικά την υπόθεση με 5 έναντι 4 ψήφων.

Από τα λεγόμενα του Rick Falkvinge, Ιδρυτής του Σουηδικού και πρώτου Κόμματος Πειρατών.

Φυσικά στην πορεία βγήκε αυτό το Λόμπι πολλαπλά κερδισμένο μιας και τα δικαιώματα τα είχε το ίδιο.

Και φυσικά το βίντεο κλαμπ πέθανε. Σε λίγο ούτε παιχνίδια θα νοικιάζουν, γιατί πολύ απλά θα μπορεί ο πελάτης από την κονσόλα του να επιλέξει τι θα παίξει και να το έχει κατεβασμένο στον σκληρό της κονσόλας του κατευθείαν από την εταιρία.
Δυστυχώς όπως κάποτε εξαφανίστηκαν οι πεταλωτές, γιατί εφευρέθηκαν τα αυτοκίνητα και οι μηχανές, έτσι και τώρα κάποια επαγγέλματα εκλείπουν.

Παραθέτω  συζήτηση που αφορά  βίντεο κλαμπ… από απάντηση ατόμου σε ανάλογο άρθρο.

Έχω νοικιάσει από video club Blu Ray και παρατήρησα τα εξής προβλήματα: α) Η ποιότητα δεν ήταν για blu Ray β) ο ελληνικός υπότιτλος ήταν κατεβασμένος από web site με υποτίτλους. Τι μήνυμα περνά η ελληνική βιομηχανία με τέτοιες πρακτικές; Εγώ γιατί νοίκιασα ένα Blu Ray για να έχω ποιότητα και στην εικόνα και στην μετάφραση, συγχρονισμό του υποτίτλου.
Πηγή: www.lifo.gr

Η όλη ιστορία του κυνηγιού μαγισσών βασίζεται στην ψευδαίσθηση των εταιριών ότι “Αν δεν το βρει στο διαδίκτυο θα το αγοράσει,” δεν ισχύει όσα “στατιστικά” κατεβάσματος και να παρουσιάζουν. Αντίθετα υπάρχουν μελέτες, όπως του Αμερικάνικου πανεπιστημίου Κολούμπια, που δείχνουν ότι οι λεγόμενοι Πειρατές αγοράζουν 30% περισσότερο περιεχόμενο από τους μη πειρατές. (Παραθέτεται και λινκ του εξωτερικού με ανάλυση του θέματος για όσους ενδιαφέρονται να μάθουν παραπάνω https://torrentfreak.com/file-sharers-buy-30-more-music-than-non-p2p-peers-121015/)

Συν ας μην ξεχνάνε ότι ποτέ δεν θα υπήρχε αυτή η ανάπτυξη στο ίντερνετ και σε όλα τα οπτικοακουστικά υλικά, είτε αυτά λέγονται τηλεοράσεις, στικάκια, εξωτερικοί σκληροί και ότι άλλο παρεμφερές, όπως και οι ευρυζωνικές συνδέσεις που αφήνουν πακτωλό εκατομμυρίων στις τηλεφωνικές εταιρίες, αν δεν ήταν όλα αυτά να είχαν νέο υπολογιστή για ποιο λόγο, έξυπνη τηλεόραση για ποιον λόγο και όλα αυτά που κυκλοφορούν. Συν ότι σε πολλά από αυτά βάση νόμου που έχει ψηφιστεί ένα μέρος των κερδών πάει για πνευματικά δικαιώματα για τα διαφυγόντα κέρδη λόγω της  ύπαρξης π.χ. κενών DVD. Πράγματα που κανείς ποτέ δεν φρόντισε να μας ενημερώσει. Με μια απλή ανάγνωση, εγώ ξέρω ότι μόνο κερδισμένη έχει βγει η παγκόσμια οικονομία από όλο αυτό και όχι χαμένη.

Η κα Σουγανίδου λέει ότι με 3 τρόπους βγάζουν αυτά τα σάιτ χρήματα. Ποια σάιτ; Γιατί δεν κατονομάζετε τα σάιτ και αφήνετε να φανούν οι απλοί μεταφραστές ότι βγάζουν εκατομμύρια; Μήπως εννοεί τα τορεντάδικα, τις σελίδες με λάιβ στρίμινγκ και τις σελίδες που παρέχουν υπηρεσία easybytez ή πως αλλιώς λέγεται; Όπως το πορνό περιεχόμενο,  τις διαφημίσεις τζόγου από εταιρίες κολοσσούς, όλα αυτά μέσω νόμιμων εταιριών που βγάζουν νόμιμα εκατομμύρια.

Παραθέτω και από μια τέτοια εταιρία το πως πληρώνουν και πως καλύπτονται νομικά

IMG_14032015_221625

IMG_14032015_221747

Τώρα όσο για τις διαφημίσεις της γκούγκλε ας έρθει να δει τι τεράστια ποσά μας δίνει, μια εταιρία η οποία ξέρουμε πολύ καλά ποια συμφέροντα εξυπηρετεί που κλασικά καρπώνεται όλο σχεδόν το χρήμα για τον εαυτό της και τα ψίχουλα που δίνει , που βάλαμε τους τελευταίους μήνες για αν δούμε και μόνοι αν ισχύει ότι δεν πληρώνουν παρά ψίχουλα, μας δίνει 2 ευρώ την μέρα σε ένα σάιτ που θέλει 600 δολάρια τον μήνα για να έχει τα στοιχειώδη και με επισκεψιμότητα που κατά μέσω όρο ξεπερνάει τις 20000 μοναδικούς επισκέπτες την μέρα;

Πρέπει να καταλάβουν κάποιοι κύριοι ότι εμείς δεν είμαστε ο εχθρός τους, και πάντα παροτρύνουμε τον κόσμο να μην μπαίνει σε σάιτ που ζητάνε συνδρομές και εκμεταλλεύονται και την δική μας δουλειά για να βγάζουν μαύρα χρήματα. Ναι για το μαύρο χρήμα και εμείς θέλουμε το ΣΔΟΕ να κάνει σωστά την δουλειά του και να τους συλλάβει. Γιατί ως Έλλην φορολογούμενος πολίτης, σε μια Ελλάδα που δεινοπαθεί και έχει γίνει σημαία  η φοροδιαφυγή, δεν μπορεί να χάνεται ούτε Ευρώ. Όχι Ευρώ υποτιθέμενων κερδών που μπορεί να χάνονται, αλλά πραγματικά Ευρώ που εισπράχτηκαν από συγκεκριμένες τσέπες χωρίς να δηλωθούν.

Και θα τελειώσω με κάτι που δείχνει τον δρόμο για την επόμενη μέρα. Οι έξυπνοι θα το καταλάβουν, οι υπόλοιποι θα θυμηθούν κάποτε ότι το είχαν διαβάσει εδώ και γέλασαν λέγοντας σιγά μωρέ τι λέει.

IMG_14032015_161017
Τι συμβαίνει με το Netflix;
Η εταιρία πιστεύει ότι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να κερδίσει κανείς  τη μάχη ενάντια της πειρατείας είναι  η διάθεση περιεχομένου, όπως αναφέρει και ο Ted Sarandos, Netflix Chief Content Officer: “Ο καλύτερος τρόπος για να πολεμήσεις την πειρατεία δεν είναι νομοθεσία εναντίον της, αλλά δίνοντας στο κοινό καλές επιλογές”.
Σύμφωνα λοιπόν με δεδομένα της εταιρίας, κάθε φορά που το Netflix ανοίγει τις πόρτες του για μια νέα χώρα, οι πάροχοι (ISP’s) αυτών σημειώνουν αισθητή μείωση στην κίνηση του BitTorrent. Ted Sarandos σε πρόσφατη συνέντευξη με το περιοδικό Stuff:
“Έχοντας την δυνατότητα να γνωρίζουμε τις ταχύτητες των ISP’s, κάθε φορά που παρέχουμε τις υπηρεσίες μας σε μια νέα χώρα, βλέπουμε μείωση της κίνησης του BitTorrent και αύξηση του Netflix. Πιστεύω ότι οι άνθρωποι θέλουν μια καλή εμπειρία και θέλουν πρόσβαση. Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι τίμιοι”.
Όταν το περιεχόμενο (ταινίες, σειρές, μουσική κτλ) είναι εύκολα διαθέσιμο στο κοινό και σε λογικές τιμές, είναι λογικό ο περισσότερος κόσμος να σταματήσει να στρέφεται προς την πειρατεία. Πάντα θα υπάρχουν αυτοί που θέλουν το τσάμπα, αλλά είναι ξεκάθαρο ότι η πειρατεία δεν αντιμετωπίζεται με τον σωστό τρόπο.
Η Netflix απευθύνεται κυρίως στις νεότερες γενιές. Με τη βοήθεια του διαδικτύου καταργεί στην ουσία τη δέσμευση του τηλεθεατή σε μια συγκεκριμένη ώρα, κατά την οποία προβάλλεται μια σειρά ή μια ταινία. Η αμερικανική εταιρεία δεν προσφέρει το πρόγραμμά της μόνο μέσω υπολογιστών, κινητών ή τάμπλετ, αλλά και μέσω των λεγόμενων “έξυπνων” τηλεοράσεων που έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ. Με τον τηλεχειρισμό ο τηλεθεατής ανοίγει την εφαρμογή της υπηρεσίας streaming στην τηλεόραση και από εκεί απλά επιλέγει τι θα δει. Στα θετικά της υπηρεσίας ανήκει σίγουρα και η επιλογή υποτίτλων σε διάφορες γλώσσες.

Όλο το άρθρο εδώ
http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2014/12/downloading-isohunt-pirate-bay.html

Υ.Γ. Ποτέ μα ποτέ παρόλες τις δυσκολίες δεν ζητήσαμε χρήματα τόσα χρόνια σε όποιο σάιτ και αν βρισκόμαστε και ούτε πρόκειται ποτέ να το κάνουμε. Θα πολεμάμε όσο μπορούμε με τις δικές μας δυνάμεις και την μέρα που δεν θα μπορούμε να ανταπεξέλθουμε οικονομικά ή θα κλείσουμε ή θα βρούμε κάποιον με ανάλογα πιστεύω με μας να συνεχίσει αυτό που κάνουμε.

kexag31