Και ο νικητής στην τοποθέτηση προϊόντων, Transformers: Age of Extinction – Cinefreaks.gr Cinefreaks.gr

Και ο νικητής στην τοποθέτηση προϊόντων, Transformers: Age of Extinction

Βραβεία, Ειδήσεις | 6-3-2015 |

Ενώ στην τηλεόραση εμφανίζεται ένα μικρό “p” όποτε το πλάνο οδηγείται σε τοποθέτηση προϊόντος, τουλάχιστον στις Η.Π.Α., στο σινεμά τα πράγματα δυστυχώς δεν έχουν οδηγήσει σε ανάλογη πρακτική.

Υπάρχουν και βραβεία για αυτό. Αμέ. Τα ετήσια Βραβεία Brandcameo, τα οποία δίνονται για αυτό ακριβώς που λέει το όνομά τους. Εμφανίσεις προϊόντων ή εταιρειών μέσα στις ταινίες του προηγούμενου χρόνου.

Νικητής φέτος, όπως ήταν αναμενόμενο, το δημιούργημα του Michael Bay, “Transformers: Age of Extinction”. 55 διαφορετικές εταιρείες, όπως η Oracle, η Armani, η μπύρα Budweiser και το γάλα Yili. Ακολουθεί το “Gone Girl”, με 48 και το “Ride Along”, με 37.

Το βραβείο για τις περισσότερες εμφανίσεις σε ταινίες, πήρε η Appl, η οποία εμφανίστηκε σε 9 από τις 35 κορυφαίες ταινίες της χρονιάς, όπως στα The Lego Movie και Captain America: The Winter Soldier.

Το “The Theory of Everything” βραβεύθηκε σαν την ταινία που πήρε Oscar, και είχε τοποθέτηση προϊόντος, και αυτό ήταν το καθαριστικό Tide.

Διαβάστε περισσότερα για: , , ,