Τα Oscar-ικά αποτελέσματα των social media, σε ένα infographic – Cinefreaks.gr Cinefreaks.gr

Τα Oscar-ικά αποτελέσματα των social media, σε ένα infographic

Ειδήσεις | 25-2-2015 |

50 χρόνια μετά την “Μελωδία της Ευτυχίας”, φαίνεται πως η αγάπη του κόσμου για το μιούζικαλ με την Julie Andrews, παραμένει σε υψηλά επίπεδα.

Το στιγμιότυπο με τη συμμετοχή της Lady Gaga, και την άνοδο της Andrews στη σκηνή, δημιούργησε 58 εκατομμύρια αναφορές στα socail media, από σύνολο 21 εκατομμυρίων χρηστών, κάνοντας τη στιγμή την πιο δημοφιλή της απονομής των 87ων Βραβείων Oscar.

Στη Μεγάλη Βρετανία, η στιγμή στο Twitter είχε 85.000 mentions.

Σε ό,τι αφορά των παρουσιαστή, από το σύνολο των αναφορών στο πρόσωπο του Neil Patrick Harris, μόνο ένα 16% ήταν αρνητικά.

Όπως είναι αναμενόμενο σε βραδιές βραβείων, η στιγμή των νικητών οδηγεί σε πολλαπλά mentions, και έτσι στις πρώτες θέσεις, έχουμε τις βραβεύσεις των Birdman, Eddie Redmayne, Julianne Moore και JK Simmons. Αλλά όλα αυτά έρχονται δεύτερα μπροστά στον χαμό που έκανε η Patricia Arquette, με πάνω από 100.000 αναφορές.

Δείτε αναλυτικά το infograhic  της “Way To Blue”, με όλα τα στοιχεία:

1213808_Oscars-2015-social-buzz

Διαβάστε περισσότερα για: