Η "Veronica Mars" επιστρέφει & αλλάζει τον τρόπο που βλέπουμε σινεμά – Cinefreaks.gr Cinefreaks.gr

Η “Veronica Mars” επιστρέφει & αλλάζει τον τρόπο που βλέπουμε σινεμά

Ειδήσεις | 7-3-2014 |

Κάποια χρόνια πίσω το τηλεοπτικό δίκτυο UPN ανακοινώνει το κλείσιμό του και την ταυτόχρονη εξαγορά του από το σημερινό CW. Καινούριο κανάλι ισοδυναμεί με καινούριους κανόνες όμως, και έτσι μετά από 3 σεζόν, η Veronica Mars περνάει στην limbo των τηλεοπτικών σειρών.

Το “Veronica Mars” ξεκίνησε το 2004 με πρωταγωνίστρια την Kristen Bell, η οποία υποδυόταν μία μαθήτρια Λυκείου έτοιμη να εξιχνιάσει τα δυσκολότερα μυστήρια της πόλης Neptune.

Οι δημιουργοί όμως, καθώς και οι πρωταγωνιστές δεν ήταν έτοιμοι να πουν το μεγάλο “THE END”. Και έτσι 7 χρόνια μετά το “κόψιμο” της σειράς, η “Veronica Mars”, επιστρέφει δυναμικότερη από ποτέ.

Το project για τη μεταφορά της ταινίας στην ασημένια οθόνη γνωστοποιήθηκε στο Kickstarter, την διασημότερη πλατφόρμα crowdfunding, και αρχίζει να καταρρίπτει τα ρεκόρ το ένα μετά άλλο. Το σημαντικότερο όλων, ένα budjet των 5,7 εκατομμυρίων δολαρίων, κάνοντας τη Veronica, το ποιο επιτυχημένο κινηματογραφικό project της πλατφόρμας.

Γιατί σας τα λέμε όλα αυτά; Γιατί στις 14 Μαρτίου, ένα ακόμα ρεκόρ θα καταρριφθεί. Και αυτό γιατί το “Veronica Mars” θα γίνει το πρώτο film στην ιστορία το οποίο θα διανεμηθεί ταυτοχρόνως στις αίθουσες και ψηφιακά, από μέγιστο κινηματογραφικό στούντιο, την Warner Bros.

Η πρακτική της ψηφιακής διανομής υπάρχει εδώ και χρόνια, με ταινίες όπως το “Ain’t Them Bodies Saints”, “Lovelace”, κτλ. Αλλά από τα ανεξάρτητα στούντιο μέχρι τον κολοσσό της Warner υπάρχει απόσταση.

Οι τεράστιες αλυσίδες κινηματογράφου επιμένουν πως η χρονική περίοδος από την κανονική διανομή μίας ταινίας μέχρι το άνοιγμά της σε DVD ή Video On Demand πρέπει να είναι γύρω στους 3 με 4 μήνες, για να μην ζημιώνονται. Η Warner όμως “παίζει” έξυπνα. Ενοικιάζει για την προβολή της ταινίας 270 αίθουσες σε όλες τις Η.Π.Α, για να διασφαλίσει το γεγονός ότι η ταινία θα κόψει εισιτήρια, όπως μεταδίδει και η Wall Street Journal.

Η ταυτόχρονη διανομή “γλυτώνει” και λεφτά διαφήμισης. Μία καμπάνια και για τις δύο εξόδους. Στην προκειμένη περίπτωση δεν θα χρειαστεί και πολλά, γιατί ήδη το consept φιγουράρει σε άρθρα και εκπομπές από πέρσι, οπότε η διαφήμιση έχει γίνει ήδη. Το κοινό που έδωσε τον οβολών στο kickstarter θα είναι σίγουρα εκείνο που θα δώσει και το παρόν. Άρα, μήπως η επιτυχία της Veronica, είναι ήδη εξασφαλισμένη;

Δείτε εδώ την Kristen Bell να μιλάει στην Ellen DeGeneres για το όλο εγχείρημα:

Μένει να δούμε τι θα συμβεί μετά την έξοδο της ταινίας, και αν την πρακτική της Warner θα ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες.

Αλλάζει το σινεμά; Θα περιμένουμε.

Δείτε περισσότερα για την Veronica Mars καθώς και τα δύο πρώτα λεπτά της ταινίας.

Διαβάστε περισσότερα για: