The Misplaced World (Berlinale Κριτική) – Cinefreaks.gr Cinefreaks.gr

The Misplaced World (Berlinale Κριτική)

Είδος:
Έτος παραγωγής:
Σκηνοθεσία:
Σενάριο:
Ηθοποιοί: , , ,
Βαθμολογία Χρηστών:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

Η οικογένεια Kψomberger, έζησε πριν ένα χρόνο τον θάνατο της μητέρας της. Ένα χρόνο μετά όμως ο Paul Kromberger θα ανακαλύψει τυχαία στο internet μια φωτογραφία μιας ντίβας της όπερα που ζει και εργάζεται στις ΗΠΑ. Το όνομα της είναι Caterina Fabiani και ο Paul θα πάθει εμμονή μαζί της και θα προσπαθήσει να κάνει την κόρη του Sophie, να την συναντήσει. Η Sophie θα πετάξει από την Γερμανία στις ΗΠΑ και θα παρακολουθήσει μία παράσταση της Caterina. Θα προσπαθήσει τότε να την προσεγγίσει και να πάρει πληροφορίες που θα μπορούσαν να εξηγήσουν το περίεργο συμβάν της ομοιότητας με την μητέρα της. Αν και η πρώτη γνωριμία της Sophie με την Caterina θα είναι άβολη και χωρίς την πρώτη να καταφέρει να αναφέρει το θέμα με την μητέρα της, η Sophie θα αρχίσει να διεισδύει στην ζωή της Caterina, χρησιμοποιώντας και μια σχέση που αναπτύσσει με τον ατζέντη της. Οι αποκαλύψεις θα είναι σύντομα μεγάλες και θα συγκλονίσουν όχι μόνο τις δύο γυναίκες, αλλά και τις οικογένειές τους.

Η νέα ταινία της Margarethe von Trotta επιστρέφει την σκηνοθέτη στην μελέτη αδερφών, μετά την ταινία της  Sisters, και Τhe Balance of Happiness. Η ταινία ξεκινά με πολλές προσδοκίες για να είναι ένα σύγχρονο δράμα πρώτης (εντάξει δεύτερης) κλάσης, με την Sophie να είναι ένας συμπαθής χαρακτήρας που τραγουδά σαν επάγγελμα, έχοντας θέμα με το εισόδημά της και μη μπορώντας να στεριώσει σε μια σχέση. Όσο όμως ο χρόνος προχωρά, η ταινία αντιμετωπίζει αποτυχημένα το ένα κλισέ μετά το άλλο. Οι αποκαλύψεις που γίνονται αντί για δραματικές μοιάζουν ανούσιες και αδιάφορες ακόμη και για τους πρωταγωνιστές της ταινίας, ενώ οι ερμηνείες παίρνουν γρήγορα την κατιούσα, σε ένα πρόχειρο, αν όχι κακό σενάριο.

Και όσο η ώρα περνά τόσο ο θεατής σκέφτεται το γιατί  βλέπει αυτά που βλέπει, γιατί στο καλό είναι ενδιαφέρουσα μια τέτοια ιστορία, ενώ προς το τέλος νομίζει ότι βρίσκεται σε παλιά Ελληνική ταινία, με λίγο δράμα αλλά πολύ χιούμορ. Μόνο που αντί για μπουζούκια η πρωταγωνίστρια τραγουδά Αγγλικά pop soul κομμάτια. Ένα ακόμα μεγάλο πρόβλημα της ταινίας είναι οι γλώσσες. Όπως έκανε η σκηνοθέτρια και στο Hannah Arendt, μπερδεύει τα Αγγλικά με τα Γερμανικά συχνά πυκνά, αποχαιρετώντας τον ρεαλισμό στις γλώσσες, σε τέτοιο σημείο που κανένας δε μπορεί να καταλάβει ποιος μιλά ποια γλώσσα και τι είναι πραγματικό και τι όχι. Προφανώς αυτό ίσως να μην ενοχλήσει κάποιον άλλον, αλλά εμένα που λάτρεψα για παράδειγμα τις σκηνές με τις αλλαγές τριών και τεσσάρων γλωσσών του Inglorious Basterds μου κάνει απίστευτα άσχημη εντύπωση και εκπέμπει κάτι το ερασιτεχνικό.

wso shell IndoXploit shell webr00t shell hacklink hacklink satış wso shell