Song One / Ένα φιλί για το τέλος – Cinefreaks.gr Cinefreaks.gr

Song One / Ένα φιλί για το τέλος

Είδος:

, ,

Έτος παραγωγής:
Σκηνοθεσία:
Σενάριο:
Ηθοποιοί: , ,

Γράφει:

Το εσωστρεφές μιούζικαλ “Οnce” που προ επταετίας έφτασε μέχρι τα Oscar, τελικά φαίνεται ότι δημιούργησε σχολή στο είδος του, αφού εκτός από τον ίδιο το σκηνοθέτη του, τον John Carney, που πέρυσι προσπάθησε να κοπιάρει ξεδιάντροπα τον εαυτό του με το “Begin Again”, τώρα κι άλλη μία φέρελπις πρωτοεμφανιζόμενη δημιουργός, η Kate Barker-Froyland, επιχειρεί μάταια να αναβιώσει την επιτυχία του. Δυστυχώς, αν και η ταινία της διαθέτει την μεστή παρουσία της Anne Hathaway, η οποία είναι ικανή να μαγνητίζει ακόμα κι αν διαβάζει απλά τα εφημερεύοντα φαρμακεία, το σενάριο της Froyland εξελίσσεται σε ένα ανελέητο  snoozefest, που αυτό το «ένα φιλί για το τέλος» θες να το δώσεις γρήγορα να ξεμπερδεύεις.

Η ταινία ξεκινάει πολύ ελπιδοφόρα μέ έναν χίπστερ, να τον πατάει ταξί.  Ο χίπστερ πέφτει σε κώμα και η καλλιεργημένη κρυφοχίπστερ αδερφή του παρατάει το διδακτορικό της στην Ανθρωπολογία, και καταφτάνει από το εξωτικό Μαρόκο στο Μπρούκλιν, για να συμπαρασταθεί στην μητέρα της, που επειδή λόγω ηλικίας δεν μπορεί να είναι κι αυτή χίπστερ, η σεναριογράφος περιορίζεται στο να την βάλει να εξομολογηθεί απλώς, πως υπήρξε χίπισσα στο Παρίσι των 70s. Η νεαρή ανθρωπολόγος μετανιωμένη που είχε αποξενωθεί από τον αδερφό της, κλέβει χωρίς να το πολυσκεφτεί το ημερολόγιο του και σιγά σιγά βυθίζεται στον κόσμο του. Ακούει τις μουσικές που άκουγε κι έγραφε ο νεαρός καλλιτέχνης, και συχνάζει στα μπαράκια όπου σύχναζε κι εκείνος. Σ’ένα από αυτά συναντάει και τον αγαπημένο του τραγουδιστή, τον οποίο θες από ανιδιοτελή αδερφική αγάπη , θες επειδή δεν είναι και του πεταματού, τον πιάνει γκόμενο. Από εκεί και έπειτα περνάει όλη την υπόλοιπη ταινία, κοιτάζοντας δίπλα του το υπερπέραν με νόημα, όσο αυτός της κάνει μικρές αυτοσχέδιες καντάδες με την κιθάρα του.

Το παρελθόν της ηρωίδας με τον αδερφό της αναλύεται εντελώς επιδερμικά, και δεν καταλαβαίνουμε ποτέ τι ήταν κι αυτό που την έσπρωξε μακριά από την μητέρα της. Το πραγματικό πρόβλημα βέβαια είναι ότι πέρα από τις ελλιπείς πληροφορίες για το background του πρωταγωνιστικού ρόλου, ούτε και για το lovestory που εξελίσσεται σε πρώτο πλάνο μας λύνονται απορίες. Τι είναι αυτό που φέρνει κοντά τους δύο ήρωες; Η μουσική; Η απώλεια; Η συνήθεια να στρέφουν το βλέμμα στο άπειρο μετά από κάθε εξομολογητική ατάκα , έστω κι αν αυτή είναι του τύπου «Μικρός έτρωγα πολλά χοντ ντογκ»; To «Song One» μοιάζει απόλυτα επιτηδευμένο στην προσπάθεια του να είναι νατουραλιστικό, και το παρακάνει σε βαθμό κακουργήματος με τις «αυθόρμητες» σιωπές. Τόσο που αν το πετύχεις ποτέ σε προβολή στο Mega, το δίχως άλλο θ’ αναρωτηθείς αν ξανάρχισαν οι «Πρωταγωνιστές» και ποιος είναι αυτός ο μακρυμάλλης που αντικατέστησε το Θεοδωράκη.

Τουλάχιστον η Anne Hathaway, εν αντιθέσει με την ενοχλητική Keira Knigtley του παρόμοιου ύφους “Begin Again”, κάνει τ’αδύνατα δυνατά και εφευρίσκει διαστάσεις στον χαρακτήρα της, παρόλο που το ανερμάτιστο σενάριο της προσφέρει απλά ένα αδύναμο σκαρίφημα. Αξιοσημείωτη επίσης είναι και η προσπάθεια της Mary Steenburgen να διασωθεί μέσα στον ασαφή, αλλά ταυτόχρονα κλισέ, ρόλο της.

1390323029_anne-hathaway-song-one-zoom


Βαθμολογία Χρηστών


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 4.00 out of 5)
Loading...

Προβολές


Παίζεται σε: 0 αίθουσες
0 αίθουσες στην Αθήνα
0 αίθουσες στην Θεσσαλονίκη
0 αίθουσες στην Επαρχία


Η ταινία δεν παίζεται πλέον στις αίθουσες