Sangue Azul – Cinefreaks.gr Cinefreaks.gr

Sangue Azul

Είδος: ,
Έτος παραγωγής:
Σκηνοθεσία:
Σενάριο: , ,
Ηθοποιοί: , ,
Βαθμολογία Χρηστών:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 4.00 out of 5)
Loading...

Ο μεθυστικός κόσμος του τσίρκου είναι το κύριο θέμα της ταινίας έναρξης της ενότητας Πανόραμα του 65ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου, που έκανε πρεμιέρα σήμερα. Πρόκειται για την τρίτη ταινία μεγάλου μήκους του σκηνοθέτη Lirio Ferreira, γεννημένου στη Ρεσίφε της Βραζιλίας, η οποία τον φέρνει στη Berlinale για πρώτη φορά στην καριέρα του.

Ο κεντρικός ήρωας του φιλμ είναι ο Pedro (Daniel de Oliveira), γνωστός πλέον ως ‘Zolah the Cannon Man’, όπως είναι το όνομά του στον περιφερόμενο θίασο με τον οποίο ζει χρόνια. Σιγά-σιγά μαθαίνουμε την ιστορία του: αποχωρίστηκε την οικογένειά του σε ηλικία δέκα ετών, όταν η μητέρα του φοβήθηκε την πιθανή ερωτική έλξη που αναπτυσσόταν ανάμεσα σε αυτόν και την αδερφή του Raquel (Caroline Abras), και πλέον, έχοντας γυρίσει σχεδόν όλο τον κόσμο, επιστρέφει με το τσίρκο στο νησί του, προσπαθώντας να επανασυνδεθεί με το παρελθόν του.

sangueazu_f01cor_2014130384

Αν και ταξίδευε χρόνια, το πιο σημαντικό ταξίδι φαίνεται να είναι αυτό που παρακολουθούμε. Βασανισμένος από το φόβο του για τη θάλασσα και από ερωτήματα σχετικά με τη σχέση του με τη μητέρα και την αδερφή του, θα αναζητήσει τους λόγους για τους οποίους η πρώτη τον έδωσε στο τσίρκο, και θα επιδιώξει να κερδίσει το χρόνο που έχασε με τη δεύτερη.

Το παζλ θα συμπληρωθεί όταν βρεθούν τα κατάλληλα κομμάτια. Τότε θα καταφέρει να αντιμετωπίσει τους μεγαλύτερους φόβους του: θα κλάψει με λυγμούς στο πατρικό του και θα ακολουθήσει την αδερφή του στο βυθό της θάλασσας που τόσο τρέμει, αλλά και στο απαγορευμένο ερωτικό κάλεσμα που τους χώρισε για είκοσι χρόνια. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα έναν υποθαλάσσιο ερωτικό χορό, υπό τους ήχους πιάνου και βιολιού, ενώ σε εμάς θα χαρίσει μαγευτικά πλάνα του εντυπωσιακού βυθού του Ατλαντικού.

sangue_azul_blue_blood_still

“Το σινεμά γεννήθηκε στο τσίρκο. Η φύση του είναι τα όνειρα,” υποστηρίζει ο Kaleb ο θαυματοποιός, ηγετική φιγούρα του θιάσου, πριν εξαφανιστεί μυστηριωδώς. Με αυτόν τον τρόπο ο σκηνοθέτης αναζητά τον εαυτό του και το σινεμά που αγάπησε μέσα από το φιλμ, αλλά παρακολουθεί και την εξέλιξη του μέσου, μέσω των διάφορων αναφορών στους μεγάλους δημιουργούς. Ξεκινώντας με το Méliès και συνεχίζοντας με τον Tarkovsky και τoν Pasolini (η βάρκα του πρώτου κιόλας πλάνου που μεταφέρει τον Pedro στο νησί ονομάζεται Solaris, ενώ την αγαπημένη του τη λένε Teorema) και με ένα Fellini να μοιάζει πανταχού παρών, μέσα από αυτούς τους γκροτέσκους περιφερόμενους καλλιτέχνες, που στήνονται μπροστά μας σαν άλλοι Zampano και Gelsomina.

Το φιλμ κλείνει με τον εκκωφαντικό θόρυβο του “σπασίματος του τέταρτου τοίχου του σινεμά”, όταν ο προφήτης-φιλόσοφος του νησιού ‘Brown Booby’ (σαν τα πουλιά που πετούν πάνω από την παραλία), κοιτάξει κατευθείαν το θεατή, παραβλέποντας την οθόνη ή την κάμερα, “διώχνοντας” τον έτσι από το παραδεισένιο νησί και υπενθυμίζοντας του ότι βρίσκεται στην αίθουσα του κινηματογράφου.

wso shell IndoXploit shell webr00t shell hacklink hacklink satış wso shell