Αυτές τις ταινίες θα δούμε στο 58ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (video) – Cinefreaks.gr Cinefreaks.gr

Αυτές τις ταινίες θα δούμε στο 58ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (video)

Φεστιβάλ | 24-10-2017 |

Ανακοινώθηκε η πλήρης λίστα του 58ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, στην οποία παρατηρούμε κάποιες πάρα πολύ ενδιαφέρουσες προσθήκες!

Το κλασσικό διαγωνιστικό τμήμα περιλαμβάνει φέτος 14 ταινίες, με οδηγό το εμβληματικό βιβλίο της γαλλίδας φιλοσόφου Σιμόν Βέιλ «Ανάγκη για ρίζες». Φέτος, ωστόσο, θα το συνοδεύει κι ένα “αδελφάκι”: ένα νέο διαγωνιστικό τμήμα με ταινίες εικονικής πραγματικότητας (VR), μια μοντέρνα πινελιά που έρχεται να προστεθεί και στα πιο “κλασσικά” τμήματα Ανοιχτοί Ορίζοντες, Ματιές στα Βαλκάνια και φυσικά στις ταινίες, που θα προβληθούν εκτός συναγωνισμού.

Και το φετινό φεστιβάλ συγκεντρώνει το ενδιαφέρον των Ελλήνων κινηματογραφιστών. 33 θα είναι οι ελληνικές ταινίες, που θα δούμε στη Θεσσαλονίκη, 20 από τις οποίες μάλιστα πραγματοποιούν την πρεμιέρα τους στο φεστιβάλ! Φυσικά δεν θα λείπουν και οι βραβευμένες ταινίες του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας, ενώ θα προβληθούν κι ακόμη 5 ελληνικές μικρού μήκους ταινίες στο πλαίσιο του προγράμματος Film Forward.

Όπως πάντα ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα αφιερώματα του Φεστιβάλ. Η βραβευμένη με Χρυσή Άρκτο στο φετινό Φεστιβάλ του Βερολίνου Ίλντικο Ενιέντι έρχεται στη Θεσσαλονίκη, όπως επίσης και o νικητής του φετινού Χρυσού Φοίνικα στις Κάννες Ρούμπεν Έστλουντ. Επιπλέον θα προβληθούν ταινίες της Άιντα Λουπίνο και του Αρμάν Γκατί, ενώ μέσα στο πρόγραμμα Ματιές στα Βαλκάνια εντοπίζουμε και το αφιέρωμα «Από τις λέξεις στις εικόνες: Βαλκανική λογοτεχνία και σινεμά» με 11 βαλκανικές ταινίες, που βασίστηκαν σε λογοτεχνικά βιβλία. Τέλος, το αφιέρωμα «Αόρατα Χέρια» διερευνά τις διάφορες όψεις της ανεργίας και της εργασίας.

Οι ταινίες έναρξης και λήξης

Η έναρξη του 58ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης θα έχει άρωμα Βερολίνου με τη προβολή της βραβευμένης με Χρυσή Άρκτο ταινίας της Ίλντικο Ενιέντι, H Ψυχή και το Σώμα.

Η Maria (Alexandra Borbély) και ο Endre (Morcsányi Géza) βλέπουν το ίδιο όνειρο. Κάθε βράδυ, όταν πέφτουν για ύπνο, τα ασυνείδητά τους συναντιούνται σε ένα χιονισμένο δάσος με σημύδες. Μόνο οι δυο τους.

Οι δύο χαρακτήρες δεν είναι ζευγάρι. Η Maria μόλις έχει προσληφθεί ως υπεύθυνη ποιοτικού ελέγχου στο σφαγείο που διευθύνει ο Endre. Εκείνος την προσέχει από την πρώτη μέρα που πατάει το πόδι της – όπως και όλοι οι υπόλοιποι – λόγω της παράξενης συμπεριφοράς της. Φαίνεται σε όλους αντικοινωνική και μοναχική, δε μιλάει πολύ, προτιμά να τρώει μόνη της και να δουλεύει μόνη στο σκοτάδι. Ζει επίσης μόνη, όπως και αυτός. Όταν γυρίζει στο σπίτι από τη δουλειά, της αρέσει να αναθυμάται και να αναπαράγει με κάθε λεπτομέρεια – έχει αφύσικα δυνατή μνήμη, όπως παραδέχεται – τους πρωινούς διαλόγους με τον Endre. Για αυτά τα μικρά σκετσάκια χρησιμοποιεί αντικείμενα όπως μια αλατιέρα – πιπεριέρα ή φιγούρες Playmobil, που τις στήνει τη μία απέναντι στην άλλη. Ο ψυχοθεραπευτής που βλέπει τακτικά, επιμένει πως πρέπει επιτέλους να αρχίσει να επισκέπτεται κάποιο συνάδελφό του που να ειδικεύεται στους ενήλικες.

Η Maria και ο Endre θα ερωτευτούν. Χάρη σε ένα τυχαίο περιστατικό, θα ανακαλύψουν με έκπληξη και αρχικά δυσπιστία, ότι και οι δύο βλέπουν στα όνειρά τους ότι είναι ελάφια που τριγυρνούν παρέα στο δάσος. Είναι τα ελάφια της πρώτης σκηνής στην ταινία, όταν όλα είναι ακόμα γαλήνια, σε ένα μέρος όπου δεν υπάρχουν άνθρωποι που σφάζουν ζώα.

Διαβάστε επίσης: Οι καλύτερες ταινίες της Berlinale 2017

Στο Βερολίνο είχαμε δει και την ταινία λήξης, το The Party της Σάλι Πότερ από τη Βρετανία, μιας dramedy που πραγματεύεται πολλά και διαφορετικά θέματα έχοντας σαν κεντρικό άξονα την κρίση μέσης ηλικίας αλλά και ηθών.

H Janet ορίζεται υπουργός υγείας, το μεγαλύτερο επίτευγμα της πολιτικής της καριέρας. Σε ένα άτυπο πάρτυ που κάνει στο σπίτι της, έχει καλέσει μερικούς κοντινούς της φίλους για να γιορτάσει αυτή την επιτυχία. Το πάρτυ όμως θα χαλάσει όταν ο άντρας της, Bill (Timothy Spall) συμπεριφέρεται περίεργα καθ’ όλη την διάρκεια του πάρτυ και θα προβεί σε δύο ανακοινώσεις που θα σοκάρουν τους παρευρισκομένους.

Η αγάπη, η συντροφικότητα, η πολιτική, η λειτουργία της δημοκρατίας, η θρησκεία και η φιλοσοφία ζωής του καθενός θα τεθούν υπό αμφισβήτηση για την παρέα των αριστερής ως επί το πλείστον ιδεολογίας φίλων και του άπλειστου τραπεζίτη άντρα μιας εκ των καλεσμένων.

Τα σποτ του φεστιβάλ

Παράλληλα με την λίστα ταινιών, οι διοργανωτές δημοσίευσαν και τρία σποτ για το 58ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, τα οποίας ως concept συνδέονται και με την αφίσα, που είδαμε πριν από λίγες ημέρες.

Ακολουθεί η πλήρης λίστα των ταινιών, που θα προβληθούν στο πλαίσιο του 58ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης:

ΤΑΙΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ

Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2017

Η ψυχή και το σώμα / Testrol es lelekrol / On Body and Soul της Ίλντικο Ενιέντι / Ildiko Enyedi, Ουγγαρία, 2017, 116’

 

ΤΑΙΝΙΑ ΛΗΞΗΣ

Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2017

Το πάρτι / The Party της Σάλι Πότερ / Sally Potter, Ηνωμένο Βασίλειο, 2017, 71’

 

ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ

  • ΚΤΗΝΟΣ / BEAST, Michael PEARCE, United Kingdom, 2017, 107’
  • ΦΟΡΤΙΟ/CARGO, Gilles COULIER, Belgium, France, The Netherlands, 2017, 91’
  • ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ/TESNOTA/CLOSENESS, Kantemir BALAGOV, Russia, 2017, 118’
  • ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΖΩΗΣ Α.Ε./LIFE GUIDANCE, Ruth MADER, Austria, 2017, 101’
  • LUCKY, John Carroll LYNCH, USA, 2017, 88’
  • ΟΥΤΕ ΟΝΟΜΑ, ΟΥΤΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ/BEDOONE TARIKH, BEDOONE EMZA/NO DATE, NO SIGNATURE, Vahid JALILVAND, Iran, 2017, 104’
  • ΚΟΡΑΚΙΑ/KORPARNA/RAVENS, Jens ASSUR, Sweden, 2017, 107’
  • Ο ΓΙΟΣ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ/ SON OF SOFIA, Ελίνα ΨΥΚΟΥ, Ελλάδα, Γαλλία, Βουλγαρία, 2017, 111’
  • Η ΑΜΥΝΑ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΥ/LA DEFENSA DEL DRAGON/THE DRAGON’S DEFENSE, Natalia SANTA, Colombia, 2017, 79’
  • ΕΞΟΧΙΚΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ/SOMMERHAUSER/THE GARDEN, Sonja Maria KRONER, Germany, 2017, 97’
  • THE OX, Γιώργος ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΣ, Ελλάδα, 2017, 67’
  • Η ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ/THE SURFACE OF THINGS, Νάνσυ ΜΠΙΝΙΑΔΑΚΗ, Γερμανία, Ελλάδα, 2017, 85’
  • ΕΚΕΙΝΕΣ ΟΙ ΜΑΚΡΥΜΑΛΛΟΥΣΕΣ ΝΥΧΤΕΣ/MGA GABING KASINGHABA NG HAIR KO/THOSE LONG HAIRED NIGHTS, Gerardo CALAGUI, Philippines, 2017, 71’
  • WINTER BROTHERS/VINTERBRODRE, Hlynur PALMASON, Denmark, Iceland, 2017, 94’

 

ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΑΙΝΙΩΝ VR / VIRTUAL REALITY

  • ΑΝΑΙΜΑΚΤΑ/BLOODLESS, Gina KIM, South Korea, 2017, 12’
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΔΕΛΦΙΝΙ/DOLPHIN MAN, Benoit LICHTE, France, 2017, 10’
  • ΕΥΑ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ/EWA, OUT OF BODY, Johan KNATTRUP JENSEN, Denmark, 2016, 8’
  • ΚΙΝΟΣΚΟΠΙΟ/KINOSCOPE, Clement LEOTARD & Philippe COLLIN, France, 2017, 9’
  • ΣΤΗΡΙΞΟΥ ΠΑΝΩ ΜΟΥ/LIFELINE, Victor MICHELOT, France, 2017, 6’
  • ΠΕΡΙ ΤΥΦΛΟΤΗΤΑΣ/NOTES ON BLINDNESS, James SPINNEY & Peter MIDDLETON, France, United Kingdom, 2016, 20’
  • ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ/ON SIGHT, Pablo MAHAVE FERNANDEZ, USA, 2016, 5’
  • PROXIMA, Mathieu PRADAT, France, 2017, 9’
  • ΛΟΧΙΑΣ ΤΖΕΙΜΣ/SERGEANT JAMES, Alexandre PEREZ, France, 2017, 7’
  • ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ/WE WHO REMAIN, Sam WOLSON &Trevor SNAPP, Sudan, USA, 2017, 12’

 

OUT OF COMPETITION

  • ΚΟΛΟΜΠΟΥΣ/COLUMBUS, KOGONADA, USA, 2017, 104’
  • ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ/DITA ZE FILL/DAYBREAK, Gentian KOCI, Albania, Greece, 2017, 85’
  • ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ/NAPADID SHODAN/DISAPPEARANCE, Ali ASGARI, Iran, 2017, 89’
  • DO IT YOURSELF, Δημήτρης ΤΣΙΛΙΦΩΝΗΣ, Ελλάδα, 2017, 98’
  • ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ/LA VIDA Y NADA MAS/LIFE AND NOTHING MORE, Antonio MENDEZ ESPARZA, Spain, USA, 2017, 113’
  • THE CAKEMAKER/DER KUCHENMACHER, Ofir Raul GRAIZER, Germany, Israel, 2017, 109’
  • ΑΓΚΑΘΙ/ THORN, Γαβριήλ ΤΖΑΦΚΑΣ, Δανία-Ελλάδα, 2017, 82’

 

ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

Επίσημη Πρώτη

  • ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΑΠΟ ΔΩ/ WOMEN WHO PASSED MY WAY, Σταύρος ΤΣΙΩΛΗΣ, Ελλάδα, 2017, 85’
  • ΕΠΑΦΗ/APPROACH, Τώνης ΛΥΚΟΥΡΕΣΗΣ, Ελλάδα, 2016, 95’
  • Η ΜΠΛΕ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ/BLUE QUEEN, Αλέξανδρος ΣΙΠΣΙΔΗΣ, Ελλάδα, 2017, 90’
  • Η ΤΕΧΝΗ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ/BACK HELD HANDS, Νίκος ΚΟΡΝΗΛΙΟΣ, Ελλάδα, 2017, 120’
  • ΙΕΡΟΣΥΛΟΙ/ SACRILEGE, Μάρσα ΜΑΚΡΗ, Ελλάδα, 2017, 89’
  • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΧΡΟΝΟ/ TIMELESS STORIES, Βασίλης ΡΑΪΣΗΣ, Ελλάδα, 2017, 88’
  • ΠΟΛΥΞΕΝΗ/POLYXENI, Δώρα ΜΑΣΚΛΑΒΑΝΟΥ, Ελλάδα, 2017, 101’
  • ΡΟΖΜΑΡΙ/ ROSEMARIE, Άδωνις ΦΛΩΡΙΔΗΣ, Κύπρος, 2017, 112’
  • ΣΤΗΝ R’ / TO R’, Κινηματογραφική Ομάδα “Στην R’”, Ελλάδα, 2017, 90’
  • ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ/HAPPY BIRTHDAY, Χρίστος ΓΕΩΡΓΙΟΥ, Ελλάδα, Γερμανία, 2017, 87’
  • 4 ΜΕΡΕΣ / 4 DAYS, Μιχάλης ΓΙΑΓΚΟΥΝΙΔΗΣ, Ελλάδα, 2017, 80’
  • LOVE ME NOT, Αλέξανδρος ΑΒΡΑΝΑΣ, Ελλάδα, Γαλλία, Κύπρος, 2017, 99’
  • PEOPLE, Παύλος ΙΟΡΔΑΝΟΠΟΥΛΟΣ, Ελλάδα, 2017, 68’
  • TOO MUCH INFO CLOUDING OVER MY HEAD, Βασίλης ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΑΚΗΣ, Ελλάδα,  2017, 106’
  • USSAK, Κυριάκος ΚΑΤΖΟΥΡΑΚΗΣ, Ελλάδα, 2017, 118’

 

Ξεπερνώντας τα σύνορα

  • ΝYΦΗ ΤΟΥ ISIS/ISIS BRIDE, Morteza JAFARI, Ελλάδα, 2017, 78’
  • EVERYTHING IS WONDERFUL, Pia MECHLER, ΗΠΑ, Ελλάδα, 2017, 79’
  • WEST OF SUNSHINE, Jason RAFTOPOULOS, Αυστραλία, 2017, 78’

 

Ειδική Προβολή

  • DOLPHIN MAN, Λευτέρης ΧΑΡΙΤΟΣ, Ελλάδα, Γαλλία, Ιταλία, Καναδάς, Ιαπωνία, 2017, 80’

 

Μια δεύτερη ματιά

  • ΓΡΑΜΜΕΣ/LINES, Βασίλης ΜΑΖΩΜΕΝΟΣ, Ελλάδα, 2016, 85’
  • ΛΗΞΟΥΡΙ, ΑΝΤΙΟ/GOODBYE, LIXOURI, Μάκης ΜΩΡΑΪΤΗΣ, Ελλάδα, 2017,109’
  • ΤΕΛΕΙΟΙ ΞΕΝΟΙ/PERFECT STRANGERS, Θοδωρής ΑΘΕΡΙΔΗΣ, Ελλάδα, 2016, 96’
  • SUCCESS STORY, Νίκος ΠΕΡΑΚΗΣ, Ελλάδα, 2017, 110’
  • THE GREAT EASTERN, Άρης και Λάκης ΙΩΝΑΣ/The Callas, Ελλάδα, 2016, 84’

 

Η Χαμένη Λεωφόρος του ελληνικού σινεμά: Α΄& Β΄ Εξώστης

  • ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ/OPEN LETTER, Γιώργος ΣΤΑΜΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ, Ελλάδα, 1969, 80’
  • ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΡΟΣΩΠΟ/ PROMETHEUS SECOND PERSON, Κώστας Φέρρης, Ελλάδα, 1975, 75’

 

Καθολικά προσβάσιμες προβολές

  • ΘΟΥΒΟΥ ΦΑΛΑΚΡΟΣ ΠΡΑΚΤΩΡ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΣ ΓΗΣ ΜΑΔΙΑΜ / THOU-VOU BALD AGENT, OPERATION HAVOC, Θανάσης ΒΕΓΓΟΣ, Ελλάδα, 1969, 92’
  • ΤΟ ΠΡΟΞΕΝΙΟ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ/ THE MATCH-MAKING OF ANNA, Παντελής ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ, Ελλάδα, 1972, 82’

 

ΡΕΤΡΟΣΠΕΚΤΙΒΑ ΡΟΥΜΠΕΝ ΕΣΤΛΟΥΝΤ

  • FREE RADICALS 1, Sweden, 1996, 30’
  • FREE RADICALS 2, Sweden, 1998, 30’
  • ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ/LAT DE ANDRA SKOTA KARLEKEN/LET THE OTHERS DEAL WITH LOVE, Sweden, 2000, 29’
  • ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΞΑΝΑ/FAMILJ IGEN/FAMILY AGAIN, Sweden, 2001, 59’
  • ΜΟΓΓΟΛΟΣ ΚΙΘΑΡΙΣΤΗΣ/GITARRMONGOT/THE GUITAR MONGOLOID, Sweden, 2004, 89’
  • ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΝΟ. 6882/SCEN NR: 6882 UR MITT LIV/AUTOBIOGRAPHICAL SCENE NUMBER 6882, Sweden, 2005, 9’
  • ΑΚΟΥΣΙΑ/DE OFRIVILLIGA/INVOLUNTARY, Sweden, 2008, 102’
  • ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ/HANDELSE VID BANK/INCIDENT BY A BANK, Sweden, 2011, 12’
  • PLAY, Sweden, France, Denmark, 2011, 118’
  • ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ/TURIST/FORCE MAJEURE, Sweden, 2014, 118’
  • ΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ/THE SQUARE, Sweden, Germany, France, Denmark, USA, 2017, 145’

 

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΙΛΝΤΙΚΟ ΕΝΙΕΝΤΙ

  • ΕΙΣΒΟΛΗ/INVAZIO/INVASION, Hungary, 1986, 37’
  • Ο ΤΥΦΛΟΠΟΝΤΙΚΑΣ/VAKOND/THE MOLE, Hungary, 1987, 70’
  • Ο ΕΙΚΟΣΤΟΣ ΑΙΩΝΑΣ ΜΟΥ/AZ EN XX SZAZADOM/MY 20TH CENTURY, Hungary, Germany, Cuba, 1989, 104’
  • ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΥΝΗΓΟΣ/BUVOS VADASZ/MAGIC HUNTER, Hungary, Switzerland, France, 1994, 106’
  • Ο ΤΑΜΑΣ ΚΑΙ Η ΖΟΥΛΙ/TAMAS ET JULI/TAMAS AND JULI, Hungary, France,1997, 63’
  • ΣΙΜΩΝ Ο ΜΑΓΟΣ/SIMON MAGUS/SIMON THE MAGICIAN, Hungary, France, 1999, 92’
  • ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ/EUROPABOL EUROPABA/FROM EUROPE INTO EUROPE, Hungary, 2004, 3’
  • ΠΡΩΤΗ ΑΓΑΠΗ/ELSO SZERELEM/FIRST LOVE, Hungary, 2008, 20’
  • Η ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ/TESTROL ES LELEKROL/ON BODY AND SOUL, Hungary,

2017, 116’

 

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΪΝΤΑ ΛΟΥΠΙΝΟ

  • ΠΟΤΕ ΜΗ ΦΟΒΗΘΕΙΣ/NEVER FEAR, USA, 1949, 82’
  • ΟΡΓΗ/OUTRAGE, USA, 1950, 75’
  • Ο ΔΙΓΑΜΟΣ/THE BIGAMIST, USA, 1953, 80’
  • Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΤΗΣ ΛΕΩΦΟΡΟΥ/THE HITCH-HIKER, USA, 1953,71’

 

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΡΜΑΝ ΓΚΑΤΙ

  • ΕΓΚΛΕΙΣΤΟΙ/L’ENCLOS/ENCLOSURE, France, Yugoslavia, 1961, 104’
  • Ο ΑΛΛΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ/EL OTRO CRISTOBAL/THE OTHER CHRISTOPHER, Cuba, France, 1963, 105’
  • ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΕΒΡΟΥ/THE EBRO CROSSING, West Germany, 1970, 80’
  • ΕΙΧΑΜΕ ΟΛΟΙ ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΕΝΤΡΩΝ/NOUS ETIONS TOUS DES NOMS D’ARBRES/THE WRITING ON THE WALL, France, Belgium,1982,110’

 

ΑΦΙΕΡΩΜΑ «ΑΟΡΑΤΑ ΧΕΡΙΑ»

  • ΤΟ ΑΟΡΑΤΟ ΧΕΡΙ/LA MANO INVISIBLE/THE INVISIBLE HAND, David MACIAN, Spain, 2016, 83’
  • ΔΥΟ ΠΟΔΙΑ ΣΕΝΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙ/SUR QUEL PIED DANSER/JULIE AND THE SHOE FACTORY, Paul CALORI & Kostia TESTUT, France, 2016, 83’
  • ΕΞΩ/OUT, Gyorgy KRISTOF, Slovak Republic, Hungary, Czech Republic, 2017, 88’
  • ΜΕ ΛΕΝΕ ΣΒΕΤΑ/SVETA, Zhanna ISSABAYEVA, Kazakhstan, 2017, 95’
  • ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΟΥ ΤΙΠΟΤΑ/A FABRICA DE NADA/THE NOTHING FACTORY, Pedro PINHO, Portugal, 2017, 177’

 

 

CARTE BLANCHE ΣΤΟΝ ΕΥΘΥΜΗ ΦΙΛΙΠΠΟΥ

  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΙΝΟΥΜΕΝΟΣ ΣΤΟΧΟΣ/A VIEW TO A KILL, John GLEN, United Kingdom, 1985, 131’
  • ΜΠΑΡΙ ΛΙΝΤΟΝ/BARRY LYNDON, Stanley KUBRICK, United Kingdom, USA, Ireland, 1975, 184’
  • ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΜΠΕΝΙ/BENNY’S VIDEO, Michael HANEKE, Austria, Switzerland,1992, 105’
  • Ο ΧΑΣΑΠΗΣ/LE BOUCHER, Claude CHABROL, France, Italy, 1970, 93’
  • ΜΑΡΘΑ/MARTHA, Rainer Werner FASSBINDER, West Germany, 1974, 116’
  • ΣΤΑΣΟΥ ΠΛΑΪ ΜΟΥ/STAND BY ME, Rob REINER, USA, 1986, 89’
  • Η ΣΥΝΟΜΙΛIΑ/THE CONVERSATION, Francis Ford COPPOLA, USA, 1974, 113’
  • ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ/THE KING OF COMEDY, Martin SCORSESE, USA, 1982, 109’
  • Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ/I FOTOGRAFIA (LA PHOTO)/THE PHOTOGRAPH, Νίκος ΠΑΠΑΤΑΚΗΣ, Ελλάδα, Γαλλία, 1986, 102’
  • ΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΗΝ ΒΙΡΤΖΙΝΙΑ ΓΟΥΛΦ;/WHO’S AFRAID OF VIRGINIA WOOLF?, Mike NICHOLS, USA, 1966, 131’

 

ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ

  • Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ/A CIAMBRA, Jonas CARPIGNANO, Italy, USA, France, Sweden, 2017, 120’
  • ΑΧΑΝΗΣ ΕΚΤΑΣΗ ΓΙΑ ΠΟΥΛΗΜΑ/ABUNDANT ACREAGE AVAILABLE, Angus MacLACHLAN, USA, 2017, 80’
  • ΑΡΑΒΙΑ/ARABIA/ARABY, Affonso UCHOA & Joao DUMANS, Brazil, 2017, 96’
  • ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ ΣΤΟ ΚΙΓΚΑΛΙ/PTAKI SPIEWAJA W KIGALI/BIRDS ARE SINGING IN KIGALI, Joanna KOS-KRAUZE & Krysztof KRAUZE, Poland, 2017, 113’
  • BRIGSBY BEAR, Dave McCARY, USA, 2017, 97’
  • WAJIB, Annemarie JACIR, Palestine, France, Germany, Colombia, Norway, 2017, 96’
  • ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΖΩΗ/VIDA DE FAMILIA/FAMILY LIFE, Alicia SCHERSON & Cristian JIMENEZ, Chile, 2017, 81’
  • Ο ΓΚΑΜΠΡΙΕΛ ΚΑΙ ΤΟ ΒΟΥΝΟ/GABRIEL E A MONTANHA/GABRIEL AND THE MOUNTAIN, Fellipe BARBOSA, Brazil, France, 2017, 127’
  • ΤΟΥ ΘΕΟΥ Η ΧΩΡΑ/GOD’S OWN COUNTRY, Francis LEE, United Kingdom, 2017, 104’
  • GOLDEN EXITS, Alex Ross PERRY, USA, 2017, 94’
  • ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ/HAO JI LE/HAVE A NICE DAY, Liu JIAN, China, 2017, 75’
  • ΟΜΗΡΟΙ/MDZEVLEBI/HOSTAGES, Rezo GIGINEISHVILI, Russia, Georgia, Poland, 2017, 104’
  • ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΑΓΙΣΣΑ/JE NE SUIS PAS UNE SORCIERE/I AM NOT A WITCH, Rungano NYONI, France, United Kingdom, Germany, 2017, 95’
  • ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΓΛΩΣΣΑ/SUEÑO EN OTRO IDIOMA/I DREAM IN ANOTHER LANGUAGE, Ernesto CONTRERAS, Mexico, The Netherlands, 2017, 101’
  • INFINITY BABY, Bob BYINGTON, USA, 2017, 70’
  • ΕΝΤΟΣ ΟΡΙΩΝ/INSYRIATED, Philippe VAN LEEUW, Belgium, France, Lebanon, 2017, 86’
  • Ο ΧΕΣΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ/MATAR A JESUS/KILLING JESUS, Laura MORA, Colombia, 2017, 99’
  • LEMON, Janicza BRAVO, USA, 2017, 83’
  • ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΠΑΡΑΝΤΙΣ/LICHT/MADEMOISELLE PARADIS, Barbara ALBERT, Austria, Germany, 2017, 97’
  • ΜΕΝΑΣΕ/MENASHE, Joshua Z WEINSTEIN, USA, Israel, 2017, 81’
  • ΝΙΟΥΤΟΝ/NEWTON, Amit V. MASURKAR, India, 2017, 104’
  • ΞΕΧΑΣΜΕΝΟΙ ΣΤΙΧΟΙ/LOS VERSOS DEL OLVIDO/OBLIVION VERSES, Alireza KHATAMI, France, Germany, The Netherlands, Chile, 2017, 92’
  • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ OCCIDENTAL/OCCIDENTAL, Neil BELOUFA, France, 2017, 73’
  • ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΗ ΜΕΡΑ/EN EL SEPTIMO DIA/ON THE SEVENTH DAY, Jim McKAY, USA, 2017, 92’
  • ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ/PERSON TO PERSON, Dustin Guy DEFA, USA, 2017, 84’
  • Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ/SATURDAY CHURCH, Damon CARDASIS, USA, 2017, 83’
  • ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΑΚΤΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ/SEA TO SHINING SEA, Maximon MONIHAN, USA, 2017, 85’
  • ΓΛΥΚΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ/SWEET COUNTRY, Warwick THORNTON, Australia, 2017, 113’
  • ΤΑΝΤΟΥΣΑΚ/TADOUSSAC, Martin LAROCHE, Canada, 2017, 89’
  • ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ/ EL AUTOR/THE MOTIVE, Manuel MARTIN CUENCA, Spain, 2017, 112’
  • Ο ΚΥΚΝΟΣ/SVANURINN/THE SWAN, Asa Helga HJORLEIFSDOTIRR, Iceland, Germany, Estonia, 2017, 92’
  • Η ΠΛΗΓΗ/INXEBA/THE WOUND, John TRENGOVE, South Africa, Germany, The Netherlands, France, 2017, 88’
  • ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ/DENE WOS GUET GEIT/THOSE WHO ARE FINE, Cyril SCHAUBLIN, Switzerland, 2017, 71’
  • ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ/UNDIR TRENU/UNDER THE TREE, Hafsteinn Gunnar SIGUROSSON, Iceland, 2017, 89’
  • ΓΟΥΕΣΤΕΡΝ/WESTERN, Valeska GRISEBACH, Germany, Austria, Bulgaria, 2017, 119’
  • ΜΙΑ ΕΠΑΞΙΑ ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ/A WORTHY COMPANION, Carlos SANCHEZ & Jason SANCHEZ, Canada, 2017, 105’

 

>>FILM FORWARD

Κυρίως πρόγραμμα

  • ΓΚΡΙΖΟ ΣΠΙΤΙ/GRAY HOUSE, Austin LYNCH & Matthew BOOTH, USA, 2017, 75’
  • ΤΟ ΟΧΥΡΟ ΤΩΝ ΤΡΕΛΛΩΝ/LE FORT DES FOUS, Narimane MARI, France, Qatar, Greece, Germany, Algeria, 2017, 140’
  • ΠΟΙΟΤΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ/QUALITY TIME, Daan BAKKER, The Netherlands, Norway, 2017, 86’
  • ΕΥΡΩΠΗ/EUROPA, Miguel Angel PEREZ BLANCO, Spain, 2017, 62’
  • ΠΡΟΣ ΤΡΙΠΟΛΗ: ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ/TRIPOLI CANCELLED, Naeem MOHAIEMEN, Greece, Germany, United Kingdom, Bangladesh, 2017, 95’
  • 8Η ΗΠΕΙΡΟΣ/ 8TH CONTINENT, Γιώργος ΖΩΗΣ, Ελλάδα, 2017, 11’
  • A MANIFESTO FOR THE UN-COMMUNAL, Σύλλας ΤΖΟΥΜΕΡΚΑΣ, Γερμανία, Ισραήλ, 2017, 11’
  • ΑΚΡΟΠΟΛΗ/ACROPOLIS, Εύα ΣΤΕΦΑΝΗ, Ελλάδα, 2004, 25’
  • ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟ/ΜANUSCRIPT, Εύα ΣΤΕΦΑΝΗ, Ελλάδα, 2017, 15’
  • Ο ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΘΕΝΟΥ/VIRGINS TEMPLE, Εύα ΣΤΕΦΑΝΗ, Ελλάδα, 2017, 3’

 

Μικρού μήκους ταινίες PCAI (Polyeco Contemporary Art Initiative)

  • ALWAYS A BODY, ALWAYS A THING, Εύα ΠΑΠΑΜΑΡΓΑΡΙΤΗ, Ελλάδα, 2017, 15’
  • BANANALAND, Λουκία ΑΛΑΒΑΝΟΥ, Ελλάδα, 2017, 17’
  • COTTON CHRONICLES, Νατάσα ΕΥΣΤΑΘΙΑΔΗ, Ελλάδα, 2015, 8’
  • KEPLER, Γιώργος ΔΡΙΒΑΣ, Ελλάδα, 2014, 15’
  • PFUI — PISH, PSHAW / PRR, Saskia OLDE WOLBERS, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, 2017, 21’
  • STOMACH OF THE WORLD, Eva KOTATKOVA, Ελλάδα, 2017, 45’
  • THE MAGICAL STATE, Sophia AL-MARIA, Ελλάδα, 2017, 7’
  • WHAT THE SUN HAS SEEN, Agnieszka POLSKA, Ελλάδα, 2017, 8’
  • WITH HISTORY IN A ROOM FILLED WITH PEOPLE WITH FUNNY NAMES 4, Korakrit ARUNANONDCHAI, Ελλάδα, 2017, 24’
  • FACTITIOUS IMPRINTS, Εύα ΠΑΠΑΜΑΡΓΑΡΙΤΗ, Ελλάδα, 2016, 10’

 

Μια επιλογή ταινιών από την 6η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης

  • ΑΝΑΜΟΝΕΣ/ANAMONES, Άντρη ΤΣΙΟΥΤΗ, Μιχάλης ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ, Γιώργος ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ, Στέφανος ΠΑΠΑΔΑΣ, Cyprus, 2016, 28’
  • Η ΗΘΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ/ETHICS OF SURVIVAL, Walter SOLON, Germany, 2017, 30’
  • ΛΑΜΨΗ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ/GLOW IN THE DARK, Στέφανος ΤΣΙΒΟΠΟΥΛΟΣ, USA, 2016, 46’
  • RIDING MY TIGER – TRILOGI JAWA III, Ascan BREUER, Germany, 2014, 42’

 

 ‘ROUND MIDNIGHT

  • ΚΩΛΟΤΡΥΠΙΔΙΑ/ASSHOLES, Peter VACK, USA, 2016, 74’
  • ΕΥ-ΘΑΝΑΤΩΤΗΣ/ ARMOMURHAAJA/EUTHANIZER, Teemu NIKKI, Finland, 2017, 83’
  • ΑΣΕ ΤΑ ΠΤΩΜΑΤΑ ΝΑ ΜΑΥΡΙΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ/LAISSEZ BRONZER LES CADAVRES/LET THE CORPSES TAN, Helene CATTET & Bruno FORZANI, Belgium, France, 2017, 92’
  • ΚΑΡΓΙΟΛΗΔΕΖ/MUTAFUKAZ, Guillaume RENARD & Shojiro NISHIMI, France, Japan, 2016, 90’
  • ΤΑ ΑΓΡΙΑ ΑΓΟΡΙΑ/LES GARCONS SAUVAGES/THE WILD BOYS, Bertrand MANDICO, France, 2017, 110’

 

SPECIAL SCREENINGS

  • 1945, Ferenc TOROK, Hungary, 2017, 91’
  • ΤΟ ΔΕΙΠΝΟ ΤΗΣ ΑΝΤΕΛΑ/ADΙLA JESTE NEVECERELA/ADELA HAS NOT HAD SUPPER YET, Oldrich LIPSKY, Czech Republic, 1978, 105’
  • ΤΖΑΜ/DJAM, Tony GATLIF, France, Greece, Turkey, 2017, 97’
  • ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ/DOWNSIZING, Alexander PAYNE, USA, 2017, 135’
  • HANNAH, Andrea PALLAORO, Italy, France, Belgium, 2017, 95’
  • IN THE FADE/AUS DEM NICHTS, Fatih AKIN, Germany, 2017, 106’
  • LEAN ON PETE, Andrew HAIGH, USA, United Kingdom, 2017, 122’
  • ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΤΕΧΕΡΑΝΗΣ/TEHERAN TABOU/TEHRAN TABOO, Ali SOOZANDEH, Germany, Austria, 2017, 96’
  • THE DISASTER ARTIST, James FRANCO, USA, 2017, 105’
  • ΤΑΞΙΔΙ ΑΝΑΨΥΧΗΣ/ THE LEISURE SEEKER, Paolo VIRZI, Italy, 2017, 112’
  • Η ΑΝΟΔΟΣ ΚΑΙ Η ΠΤΩΣΗ ΜΙΑΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ/GRANDEUR ET DECADENCE D’UN PETIT COMMERCE DE CINEMA/THE RISE AND FALL OF A SMALL FILM COMPANY, Jean Luc GODARD, France, Switzerland, 1986, 92’
  • TOM OF FINLAND, Dome KARUKOSKI, Finland, Sweden, Denmark, Germany, 2017, 116’

 

ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ

Κυρίως πρόγραμμα

  • 3/4, Ilian METEV, Bulgaria, Germany, 2017, 82’
  • ΜΙΑ ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΚΔΡΟΜΗ/KRATKI IZLET/A BRIEF EXCURSION, Igor BEZINOVIC, Croatia, 2017, 75’
  • ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΑΝΝΑ/ANA, MON AMOUR, Calin Peter NETZER, Romania, France, Germany, 2016, 130’
  • ΤΣΑΡΛΕΣΤΟΝ/CHARLESTON, Andrei CRETULESCU, Romania, France, 2017, 119’
  • ΣΠΟΡΟΣ/BUGDAY/GRAIN, Semih KAPLANOGLU, Turkey, Germany, France, Sweden, Qatar, 2017, 127’
  • ΡΕΚΒΙΕΜ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ Γ./REKVIJEM ZA GOSPODU J./REQUIEM FOR MRS. J.,Bojan VULETIC, Serbia, Bulgaria, FYROM, France, Russia, 2017, 95’
  • ΜΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ/ISCELITEL/SECRET INGREDIENT, Gjorce STAVRESKI, FYROM, Greece, 2017, 104’
  • ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ. ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΡΕΝΤΑΡΙ/SOLDATII. POVESTE DIN FERENTARI / SOLDIERS. STORY FROM FERENTARI, Ivana MLADENOVIC, Romania, Serbia, Belgium, 2017, 119’
  • Ο ΑΝΘΡΑΚΩΡΥΧΟΣ/RUDAR/THE MINER, Hanna SLAK, Slovenia, Croatia, Germany, 2017, 102’
  • ZER, Kazim OZ, Turkey, Germany, 2017, 112’

 

Μικρού μήκους

  • ΜΙΑ ΧΟΥΦΤΑ ΠΕΤΡΕΣ/KAMEN U RUCI/A HANDFUL OF STONES, Stefan IVANCIC, Serbia, 2017, 14’
  • CUMULONIMBUS, Ioana MISCHIE, Romania, 2017, 15’
  • ΣΤΟ ΓΑΛΑΖΙΟ/U PLAVETNILO/INTO THE BLUE, Antoneta Alamat KUSIJANOVIC, Croatia, Slovenia, Sweden, 2017, 22’
  • ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΑΝΑΡΙ/NA CHERVENO/RED LIGHT, Toma WASZAROW, Bulgaria, Croatia, 2016, 21’
  • ΤΟ ΑΟΡΑΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΑΝΤΑΜ ΣΜΙΘ/NEVIDNA ROKA ADAMA SMITHA/THE INVISIBLE HAND OF ADAM SMITH, Slobodan MAKSIMOVIC, Slovenia, 2017, 15’

 

Αφιέρωμα «Από τις λέξεις στις εικόνες: Βαλκανική λογοτεχνία και κινηματογράφος»

  • ΧΟΡΟΣ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ/PLES V DEZJU/DANCE IN THE RAIN, Bostjan HLADNIK, Yugoslavia, 1961, 97’
  • ΑΝΥΔΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ/SUSUZ YAZ/DRY SUMMER, Metin ERKSAN, Turkey, 1964, 92’
  • Ο ΚΛΕΦΤΗΣ ΡΟΔΑΚΙΝΩΝ/KRADETZAT NA PRASKOVI/THE PEACH THIEF, Vulo RADEV, Bulgaria, 1964, 80’
  • ΤΡΙΑ/TRI/THREE, Aleksandar PETROVIC, Yugoslavia, 1965, 80’
  • Η ΣΗΜΥΔΑ/BREZA/THE BIRCH TREE, Ante BABAJA, Yugoslavia, 1967, 88’
  • ΠΕΤΡΙΝΟΣ ΓΑΜΟΣ/NUNTA DE PIATRA/STONE WEDDING, Mircea VEROIU & Dan PITA, Romania, 1972, 77’
  • ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΤΗΣ ΚΑΤΣΙΚΑΣ/KOZIYAT ROG/THE GOAT HORN, Metodi ANDONOV, Bulgaria, 1972, 96’
  • ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΡΟΜΕΤΕ/MOROMETII/THE MOROMETE FAMILY, Stere GULEA, Romania, 1987, 151’
  • Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ/KTHIMI I USHTRISE SE VDEKUR/THE RETURN OF THE DEAD ARMY, Dhimiter ANAGNOSTI, Albania, 1989, 100’
  • Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ/PROFESIONALAC/THE PROFESSIONAL, Dusan KOVACEVIC, Serbia & Montenegro, 2003, 95’
  • Η ΑΘΩΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΝΑΜΝΗΣΕΩΝ/INNOCENCE OF MEMORIES, Grant GEE, United Kingdom, Ireland, Italy, 2015, 97’

 

ΒΡΑΒΕΙΟ LUX

  • 120 ΧΤΥΠΟΙ ΤΟ ΛΕΠΤΟ/120 BATTEMENTS PAR MINUTE/120 BPM [BEATS PER MINUTE], Robin CAMPILLO, France, 2017, 140’
  • ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΣΑΜΙ/SAMEBLOD/SAMI BLOOD, Amanda KERNELL, Sweden, Denmark, Norway, 2016, 110’
  • ΓΟΥΕΣΤΕΡΝ/WESTERN, Valeska GRISEBACH, Germany, Austria, Bulgaria, 2017, 119’

 

ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΘΟΝΗ

  • ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΓΑΛΑΖΙΑ ΠΟΡΤΑ/ZA NIEBIESKIMI DRZWIAMI/BEHIND THE BLUE DOOR, Mariusz PALEJ, Poland, 2016, 93’
  • ΜΠΛΑΝΚΑ/BLANKA, Kohki HASEI, Italy, Japan, Philippines, 2015, 75’
  • Η ΤΥΧΗ ΒΟΗΘΑ ΤΟΥΣ ΤΟΛΜΗΡΟΥΣ: ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΝΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ/ENTE GUT!/FORTUNE FAVORS THE BRAVE, Norbert LECHNER, Germany, 2016, 96’
  • ΓΑΛΛΙΚΑ/LE BLEU BLANC ROUGE DE MES CHEVEUX/FRENCH, Josza ANJEMBE, France, 2016, 22’
  • ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΒΑΤΡΑΧΟΥ/LE CHANT DES GRENOUILLES/FROG SONG, Violaine PASQUET, France, 2016, 11’
  • ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΕΣΑ/KOP OP/HEADS TOGETHER, Marieke BLAAUW & Joris OPRINS & Job ROGGEVEEN, The Netherlands, 2016, 21’
  • Ο ΜΙΚΡΟΣ ΓΚΡΙΖΟΣ ΦΕΡΓΚΙΞΕΦΑΝΤΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΧΗ/GRATASS: GOY PA LANDET/LITTLE GREY FERGIE: COUNTRY FUN, Peder HAMDAL NAESS, Norway, 2016, 77’
  • ΧΑΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ/LOST IN SPRING, Fred Leao PRADO WALL, United Kingdom, 2016, 13’
  • ΦΕΓΓΑΡΟΛΥΚΟΙ/MANULVARNA/MOONWOLVES, Nima YOUSEFI, Sweden, 2016, 12’
  • ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΝΤΙΚΟΙ/UILENBAL/OWLS & MICE, Simone VAN DUSSELDROP, The Netherlands, 2016, 85’
  • ΚΟΛΥΜΠΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ/SWIMMING IN THE DESERT, Alvaro RON, USA, Spain, 2016, 18’
  • Ο ΚΟΜΗΤΗΣ/KOMETEN/THE COMET, Victor LINDGREN, Sweden, 2017, 11’
  • ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΘΑΜΝΟΣ/TOEN MIJN VADER EEN STRUIK WERD/THE DAY MY FATHER BECAME A BUSH, Nicole VAN KILSDONK, The Netherlands, Croatia, Belgium, 2016, 85’
  • ΨΗΛΑ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ/UPP I DET BLA/UP IN THE SKY, Petter LENNSTRAND, Sweden, 2016, 82’

 

Ελληνικά animation στο 58ο ΦΚΘ – ΑΣΙΦΑ ΕΛΛΑΣ 

  • ΤΖΙΤΖΙΚΙ ΚΑΙ ΜΥΡΜΗΓΚΙ/CICADA AND ANT/CICADA AND ANT, Αλέκος ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ, Ελλάδα, 1988, 3’
  • ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΚΙΑ/ALEXANDRA MEETS THE SPACE TOONS, Δημήτρης ΠΑΤΡΙΚΙΟΣ, Ελλάδα, 2003, 30’
  • ΜΑΡΙΖΑ/MARIZA, Κωνσταντίνος ΚΡΥΣΤΑΛΛΗΣ, Ελλάδα, 2008, 5’
  • ΕΘΝΟΦΟΒΟΒΙΑ/ETHNOPHOBIA, Γιάννης Ζιόγκας, Ελλάδα, 2016, 15’

 

Διαβάστε περισσότερα για: , ,