Η κούρσα για το Ξενόγλωσσο Όσκαρ - Φαβορί και outsider και η θέση του Ελληνικού Chevalier - Cinefreaks.gr Cinefreaks.gr

Η κούρσα για το Ξενόγλωσσο Όσκαρ – Φαβορί και outsider και η θέση του Ελληνικού Chevalier

Αφιερώματα, Ειδήσεις | 11-10-2016 |

Kαι κάπως έτσι φτάσαμε στον Οκτώβρη και η λίστα με τις ταινίες που θα μπουν στην κούρσα για το Ξενόγλωσσο Όσκαρ έγιναν γνωστές από όλες τις χώρες, με τα φαβορί να ξεχωρίζουν και ως συνήθως οι εκπλήξεις να αναμένονται από την Ακαδημία και την ειδική επιτροπή της που θα δει όλες τις ταινίες για να αποφασίσει την shortlist με τις 9-10 ταινίες που θα δουν περισσότερα μέλη της ακαδημίας για να αποφασιστεί η πεντάδα και στην συνέχεια η ταινία που θα πάρει το Ξενόγλωσσο Oscar στις 26 Φεβρουαρίου.

Επίσης: Οι 50 καλύτερες Ευρωπαικές ταινίες της χρονιάς: Η προεπιλογή της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας είχε Suntan και Chevalier

Μέσα στα φαβορί είναι και η Ελληνική πρόταση, το Chevalier της Αθηνάς Τσαγκάρη, με την σκηνοθέτη να έχει μια καλή φήμη στις ΗΠΑ, όπως και ο Γιώργος Λάνθιμος, ενώ η ταινία της έχει διανομή στις ΗΠΑ και έκοψε μάλιστα αρκετά εισιτήρια για ξενόγλωσση indie ταινία, ίσως περισσότερα από την συντριπτική πλειοψηφία των υπόλοιπων ταινιών που θα διεκδικήσουν Oscar.

Πάμε να δούμε ποιες ταινίες θεωρούμε φαβορί:

Τα φαβορί:

elle2

Elle” (Γαλλία) – μπορεί να μην κέρδισε τίποτα στις Κάννες, όμως είναι η πρόταση της Γαλλίας, έχει Paul Verhoeven και η εταιρία που έχει αναλάβει την διανομή της θα παλέψει για να βάλει την Isabelle Huppert στην κούρσα για ερμηνευτικό Oscar, έτσι το Elle γίνεται αυτόματα φαβορί…

“From Afar” (“Desde Alla”) (Βενεζουέλα) – Είναι ο περσινός Χρυσός Λέοντας της Βενετίας. Μέχρι εκεί όμως, καθώς σε πολλούς δεν άρεσε. Είδομεν.

toni-erdmann-3-rcm0x1920u

Toni Erdmann” (Γερμανία) – H ταινία με το τίτλο του απόλυτου φαβορί αυτή την στιγμή. Οι Αμερικάνοι την λάτρεψαν στις Κάννες και όχι άδικα, καθώς πιθανότατα θα είναι σε όλες τις λίστες με τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς!

Chevalier” (Ελλάδα) – Βραβεύτηκε σε Σαράγεβο και Λονδίνο, αλλά η πορεία του στις ΗΠΑ ήταν ακόμα καλύτερη. Μακάρι να έχει την πορεία του Κυνόδοντα.

Fire at Sea” (Ιταλία) – Η Χρυσή Άρκτος του Βερολίνου με θέμα το προσφυγικό. Σίγουρα μια επιλογή που θα μπορούσε να δώσει μηνύματα.

Julieta” (Ισπανία) – Όταν έχει νέα ταινία ο Almodovar και η Ισπανία την προτείνει για Oscar μάλλον αυτόματα θεωρείται φαβορί, τουλάχιστον για να προταθεί, ακόμα και αν δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο.

Neruda” (Χιλή) – Τα Oscars αγαπούν τα success stories. Τι ποιο μεγάλη επιτυχία, από το να είναι υποψήφιος ο Pablo Larrain για δύο Oscars, καθώς το Jackie με την Natalie Portman, αναμένεται να είναι επίσης ένας από τους πρωταγωνιστές των Oscars.

The Salesman” (Ιράν) – Ακόμα απορώ γιατί το Salesman κέρδισε βραβείο ερμηνείας και σεναρίου στις Κάννες, αν και αγαπώ το σινεμά του Farhadi. Ωστόσο ο βραβευμένος με Oscar για το A Separation, ίσως κερδίσει την μάχη για την υποψηφιότητα με βάση την πορεία της ταινίας του.

Death in Sarajevo” (Βοσνία-Ερζεγοβίνη) – Μία από τις καλύτερες ταινίες του Βερολίνου, σίγουρα αξίζει μια υποψηφιότητα.

The Happiest Day in the Life of Olli Mäki” (Φινλανδία) – Ο νικητής του Ένα Κάποιο Βλέμμα των Καννών, σίγουρα έχει ελπίδες για κάτι καλό.

Οι υπόλοιποι υποψήφιοι:
“3000 Nights” (Jordan)
“Afterimage” (Poland)
“The Age of Shadows” (South Korea)
“Alias Maria” (Colombia)
“Amanat” (Kazakhstan)
“Apprentice” (Singapore)
“The Ardennes” (Belgium)
“Armenia Earthquake” (Armenia)
“As I Open My Eyes” (Tunisia)
“Barakah Meets Barakah” (Saudi Arabia)
“The Black Hen” (Nepal)
“The Black Pin” (Montenegro)
“Breadcrumbs” (Uruguay)
“Call Me Thief” (South Africa)
“Chromium” (Albania)
“Clash” (Egypt)
“Cold of Kalendar” (Turkey)
“El clásico” (Iraq)
“The Companion” (Cuba)
“Dawn” (Latvia)
“Desierto” (Mexico)
“The Distinguished Citizen” (Argentina)
“Earthquake” (Armenia)
“Eva Nova” (Slovakia)
“A Father’s Will” (Kyrgyzstan)
“A Flickering Truth” (New Zealand)
“Flor de Azúcar” (Dominican Republic)
“As I Open My Eyes” (Tunisia)
“Haha to Kuraseba” (Japan)
“Hang in There, Kids! (Taiwan)
“Home Sweet Home” (Kosovo)
“House of Others” (Georgia)
“Houston, We Have a Problem! (Slovenia)
“The Idol” (Palestine)
“Interrogation” (India)
“It’s Only the End of the World” (Canada)
“Karma” (Thailand)
“Kills on Wheels” (Hungary)
“The King’s Choice” (Norway)
“Land of Mine” (Denmark)
“Letters from Prague” (Indonesia)
“Letters from War” (Portugal)
“The Liberation of Skopje” (Macedonia)
“Little Secret” (Brazil)
“Losers” (Bulgaria)
“Lost in Munich” (The Czech Republic)
“A Man Called Ove” (Sweden)
“Ma’ Rosa” (Philippines)
“Mah e Mir” (Pakistan)
“A Mile in My Shoes” (Morocco)
“Mother” (Estonia)
“My Life as a Courgette” (Switzerland)
“On the Other Side” (Croatia)
“Paradise” (Russia)
“Parting” (Afghanistan)
“Port of Call” (Hong Kong)
“Salsipuedes” (Panama)
“Sand Storm” (Israel)
“Sealed Cargo” (Bolivia)
“Seneca’s Day” (Lithuania)
“Sieranevada” (Romania)
“Sparrows” (Iceland)
“Stefan Zweig: Farewell to Europe” (Austria)
“Tanna” (Australia)
“Tonio” (The Netherlands)
“Train Driver’s Diary” (Serbia)
“Ukrainian Sheriffs”(Ukraine)
“The Unnamed” (Bangladesh)
“Under the Shadow (UK)
“Very Big Shot” (Lebanon)
“Videophilia (and Other Viral Syndromes)” (Peru)
“Visaranai” (India)
“Voices from Chernobyl” (Luxenbourg)
“The Well” (Algeria)
“Yellow Flowers on the Green Grass” (Vietnam)

Διαβάστε περισσότερα για: