Αυτές είναι οι ελληνικές συμμετοχές του Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης – Cinefreaks.gr Cinefreaks.gr

Αυτές είναι οι ελληνικές συμμετοχές του Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

Φεστιβάλ | 23-2-2016 |

Λίγες εβδομάδες έμειναν μέχρι το ξεκίνημα του 18ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης και πλέον γνωρίζουμε ποιες θα είναι οι ελληνικές συμμετοχές. Πρόκειται για ντοκιμαντέρ, που αγγίζουν τις περισσότερες πτυχές των όσων απασχολούν την Ελλάδα και όχι μόνο με θέματα, που αφορούν την κρίση, την πολιτική, το προσφυγικό, τα ανθρώπινα δικαιώματα, την τέχνη, την ιστορία άλλα και προσωπικότητες.

Η κρίση

 

athens from beneath

Το ντοκιμαντέρ «Ως Εδώ» του Νίκου Μεγγρελή εστιάζει στα οικονομικά αδιέξοδα της μικρομεσαίας τάξης, παρουσιάζοντας ιστορίες μικροεπιχειρηματιών και αυτοαπασχολούμενων, ενώ το «Η Αθήνα από κάτω – Το ντοκιμαντέρ των νεόπτωχων» του Τάκη Μπαρδάκου θα μας μεταφέρει εικόνες εξαθλίωσης από τις ζωές θυμάτων της κρίσης. Βέβαια, η κρίση πυροδότησε και νέους τρόπους αντίδρασης σε αυτή, και κάποιους από αυτούς θα δούμε και στο φεστιβάλ, όπως την περίπτωση αυτοδιαχείρισης του εργοστασίου ΒΙΟ.ΜΕ στη Θεσσαλονίκη στο ντοκιμαντέρ «Επόμενος σταθμός: Ουτοπία» του Απόστολου Καρακάση. Στο «Ραδιόφωνο στο πατάρι» του Θανάση Παπακώστα, θα δούμε τα έργα και τις ημέρες του Αυτοδιαχειριζόμενου Μεταδεύτερου, του ανεξάρτητου διαδικτυακού ραδιοφώνου, που γεννήθηκε με το κλείσιμο της ΕΡΤ το2013. Η Γιάννα Δελατόλα με τις «Αόρατες Διαδρομές» μας παρουσιάζει τις ιστορίες τριών ξεχωριστών ξεναγών-αστέγων, που συμμετέχουν στις κοινωνικές περιηγήσεις του περιοδικού δρόμου ΣΧΕΔΙΑ, ενώ το φιλμ «Η φράση που δεν τέλειωσε» του Μανώλη Παπαδάκη διερευνά το κίνημα των «Αγανακτισμένων». Στο “In Wood we Trust” του Γρηγόρη Βαρδαρινού, παρακολουθούμε δυο αδέρφια από την Πιερία, που αντιστέκονται στην κρίση, μετατρέποντας ένα οικογενειακό ξυλουργείο σε μια καινοτόμα επιχείρηση.

Παρουσία στο φετινό φεστιβάλ έχουν και ιστορίες αλληλεγγύης στον καιρό της κρίσης. Το «Solitaire où Solidaire? Μόνος ή αλληλέγγυος;» των Χρύσας Τζελέπη και Άκη Κερσανίδη παρουσιάζει το σημαντικό έργο του Κοινωνικού Ιατρείου Αλληλεγγύης στη Θεσσαλονίκη, ενώ το «Σκόρος: Αντικατανάλωση στην κρίση» της Αθηνάς Σούλη, εστιάζει στην εναλλακτική λύση της ανταλλαγής και προσφοράς ειδών στην κολεκτίβα «Σκόρος» των Εξαρχείων.

Η πολιτική

Το «Μια μέρα με τον Έβο Μοράλες» με τον Ιάσωνα Πιπίνη μας παρουσιάζει ένα 24ωρο από την ζωή του προέδρου της Βολιβίας, που είναι και ο πρώτος ιθαγενής πρόεδρος στην ιστορία της Λατινικής Αμερικής, ο οποίος μιλά για την εξουσία, την φτώχεια κ.α. Η ταινία «Χρυσή Αυγή: Προσωπική υπόθεση» της Ανζελίκ Κουρούνη, από την άλλη, όχι μόνο διερευνά για χρόνια την οργάνωση του κόμματος, άλλα καταγράφει και σκέψεις και μαρτυρίες ψηφοφόρων του.

Το προσφυγικό

oneiro zois

Οι αναφορές στην προσφυγική κρίση και η διερεύνηση τους μέσα από τα ντοκιμαντέρ δεν θα μπορούσαν να λείπουν από το φετινό φεστιβάλ.

Η ταινία «Το πεδίον του Άρεως, η γιαγιά Νισά και ο Αλή» από τους Άγγελο Κοβότσου, Αννέτα Παπαθανασίου και Αντώνη Τολάκη, μας παρουσιάζει την ιστορία τριών ξένων, που φθάνουν στην Ελλάδα, στο Πεδίον του Άρεως, με κοινή επιθυμία να ζήσουν. Το «Όνειρο ζωής» του Μορτέζα Τζαφάρι αποτυπώνει το δράμα των προσφύγων, ενώ το «Ο πιο μακρύς δρόμος» της Μαριάννας Οικονόμου, μας οδηγεί στις φυλακές ανηλίκων του Βόλου, όπου καταλήγουν τρεις νεαροί από τη Συρία και το Ιράκ έχοντας πέσει θύματα διακινητών. Έναν πιο αισιόδοξο τόνο προσφέρει το New Generation Got Game” του Δημήτρη Πολυδωρόπουλου εστιάζει στο ζήτημα της διαφορετικότητας στη νεοελληνική κοινωνία, με αφορμή ένα τουρνουά μπάσκετ που διεξήχθη σε Αθηνά και Σύρο, με παιδιά διαφόρων εθνικοτήτων που έχουν γεννηθεί στην Ελλάδα.

Τα ανθρώπινα δικαιώματα

meteoroi anthropoi

Ο Μενέλαος Καραμαγγιώλης με το ντοκιμαντέρ «Η δεύτερη ευκαιρία» ακολουθεί έναν έφηβο Λιθουανό, τρόφιμο σε φυλακή ανηλίκων στην Ελλάδα, ο οποίος διεκδικεί μια δεύτερη ευκαιρία στη ζωή. Στο «Μετέωροι άνθρωποι» των Στρατή Βογιατζή και Θέκλας Μαλάμου πρωταγωνιστεί μια χαρισματική γυναίκα Ρομά που αγωνίζεται για ίσα δικαιώματα, κόντρα στις προκαταλήψεις. Η σκληρή καθημερινότητα Ελλήνων και Αλβανών Ρομά ξετυλίγεται στο ντοκιμαντέρ «Νέα Ζωή» της Αλεξίας Τσαγκάρη, με φόντο τον ομώνυμο συνοικισμό-παραγκούπολη, όπου η επιβίωση είναι εξ ορισμού ρίσκο.

Το ντοκιμαντέρ «Εγώ… το πρόβλημα» του Αλέξανδρου Μάρκου αναζητά τα ίχνη παιδιών Ρομά αλβανικής καταγωγής, πρώην παιδιά των φαναριών που εξαφανίστηκαν από το ίδρυμα όπου είχαν καταλήξει μετά από επιχείρηση «σκούπα» το 2004. Τα «Λευκά βήματα» των Μιχαήλ Βιτωράκη και Σωτήρη Κάππου μας οδηγούν στην Ρουάντα και το Μπουρουντί, παρουσιάζοντάς μας πως επηρέασε τις ζωές αυτών των λαών ο δυτικός κόσμος, έπειτα από την γενοκτονία του 1994, ενώ το “Spectrum” των Χαράς Καλλιοντζή, Ιωάννας Παπαϊωάννου, Διώνης Τέγου και Δήμητρας Τσαλκιτζόγλου ασχολείται με τα ζητήματα αποδοχής φύλου και του κοινωνικού ρατσισμού, με άξονα τα δικαιώματα τριών τρανσέξουαλ.

Οι εικόνες της Ελλάδας

Με το ντοκιμαντέρ «Τα σημάδια του ουρανού» της Μάρως Αναστοπούλου ταξιδεύουμε στην Αμοργό και παρακολουθούμε τους ντόπιους να προβλέπουν τον καιρό «διαβάζοντας» τους ανέμους, τα άστρα και την θάλασσα. Λίγο πιο ανατολικά, στην νησίδα Κίναρο μας πάει το «Καλημέρα γειτόνισσα» της Τάνιας Χατζηγεωργίου, για να παρακολουθήσουμε την καθημερινότητα των τριών μόλις κατοίκων της, ενώ το «Δήλος 2015» του Αντώνη Θεοχάρη Κιούκα, αναδεικνύει το μοναδικό μυστηριακό φως και την ιδιαίτερη αύρα του αιγαιοπελαγίτικου νησιού

Οι προσωπικότητες

my-friend-larry-gus

Η κληρονομιά του μαικήνα των τεχνών Στρατή Ελευθεριάδη – Tériade, καθώς και το έργο του διακεκριμένου έλληνα γλύπτη Γιαννούλη Χαλεπά βρίσκονται αντίστοιχα στο επίκεντρο των ντοκιμαντέρ «Tériade» του Σίμου Κορεξενίδη και «Γιαννούλης Χαλεπάς: το πορτραίτο ενός γλύπτη» του Βύρωνα Ντόλα. Το ντοκιμαντέρ «Ερατοσθένης, η κινητή βιβλιοθήκη» του Κώστα Βάκκα περιγράφει την περιπέτεια της ζωής και του έργου του πανεπιστήμονα Ερατοσθένη. Η ταινία «Viktor Ullmann: Βιογραφία μίας ηχογράφησης» των Ιωάννη Γρηγορόπουλου και Μιχάλη Αριστείδου αφηγείται την ιστορία του εβραίου μουσικοσυνθέτη Βίκτορ Ούλμαν, ο οποίος πέθανε τον Οκτώβριο του 1944 στο στρατόπεδο του Άουσβιτς, ενώ έζησε έγκλειστος στο στρατόπεδο συγκέντρωσης Theresienstadt στην Τσεχία όπου, μαζί με  άλλους εβραίους καλλιτέχνες, ήταν αναγκασμένος να δημιουργήσει προπαγανδιστικά έργα υπέρ του ναζισμού. Με φόντο το σήμερα, το ντοκιμαντέρ «O φίλος μου ο Larry Gus» του Βασίλη Κατσούπη είναι αφιερωμένο στην εκρηκτική παρουσία του Larry Gus, ενός ξεχωριστού έλληνα μουσικού της νεότερης γενιάς.

Η τέχνη

Working dancers 3

Σπάνια στιγμιότυπα από την Άνδρο της δεκαετίας του ’70 όπως τα κατέγραψε με τον φωτογραφικό φακό της η Μαρίνα Καραγάτση, αποτυπώνονται στην ταινία «Η Άνδρος της Μαρίνας Καραγάτση» του Βαγγέλη Λουκίσα. Το ντοκιμαντέρ «Deconstructing Interruption» του Στέλιου Μωραϊτίδη μας ξεναγεί στα παρασκήνια των γυρισμάτων της ταινίας Interruption του Γιώργου Ζώη, ενώ το φιλμ «Ο Βυσσινόκηπος, ο Μίκυ Μάους και ο Νίκος Καραθάνος» του Ηλία Γιαννακάκη καταγράφει τις πρόβες του θεατρικού έργου Βυσσινόκηπος σε σκηνοθεσία του Νίκου Καραθάνου, μυώντας το θεατή σε νέες καλλιτεχνικές εμπειρίες.

Στο θέατρο εστιάζει και η ταινία «Στο κέντρο του κύκλου» του Ορφέα Περετζή, με θέμα τα μέλη της θεατρικής ομάδας ΡΟΔΑ. Από την άλλη, στο ντοκιμαντέρ «FACK MSUV / Το Μουσείο ως Κοινό / και το Κοινό ως Μουσείο» του Στέφανου Μονδέλου, το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης του Νόβι Σάντ της Σερβίας παραχωρείται χωρίς περιορισμούς για μία εβδομάδα σε 80 καλλιτέχνες, επιμελητές, ερευνητές, ακαδημαϊκούς και πολίτες της τοπικής και διεθνούς κοινότητας. Άλλη μια εξαιρετική καλλιτεχνική πρωτοβουλία αναλαμβάνουν τρεις νέοι άνθρωποι στο ντοκιμαντέρ «Μεταμορφώσεις» του Βαγγέλη Ευθυμίου, διοργανώνοντας ένα φεστιβάλ κλασικής μουσικής στη Λέσβο. Σε μια διαφορετική γωνιά του πλανήτη, στο Μπουένος Άιρες, μια ομάδα διακεκριμένων χορευτών ιδρύουν συλλογικά την πρώτη εθνική ομάδα σύγχρονου χορού στο φιλμ “Working Dancers” των Κωνσταντίνας Μπούσμπουρα και Χούλια Μαρτίνεθ Χέιμαν. Από την άλλη, η λογοτεχνία βρίσκεται στο προσκήνιο δύο ντοκιμαντέρ του προγράμματος: Το φιλμ «33.333 Η Οδύσσεια του Νίκου Καζαντζάκη» του Μένιου Καραγιάννη είναι ένα ταξίδι αναζήτησης με πυξίδα το επικό ποίημα «Οδύσσεια» του κορυφαίου συγγραφέα που συγκινεί αναγνώστες σε όλο τον κόσμο, ενώ στο φιλμ «Ιερά Οδός – Το ταξίδι των βιβλίων» της Μαρί-Νοέλ Μορέν τα βιβλία γίνονται η αφορμή για να διασταυρωθούν στην Ιερά Οδό τσιγγάνοι μικροπωλητές, συλλέκτες, συγγραφείς και αναγνώστες κάθε ηλικίας.

Η Αρχιτεκτονική

Η Αρχιτεκτονική βρίσκεται στο επίκεντρο δύο ντοκιμαντέρ του προγράμματος. Η ταινία “Decumanus” του Τζώρτζ Κόντου απεικονίζει τις αλλαγές της μεσογειακής πολεοδομίας της Θεσσαλονίκης, ενώ το φιλμ «Ρωµιοί αρχιτέκτονες της Πόλης» του Γρηγόρη Οικονοµίδη αναδεικνύει τη συνεισφορά των ελλήνων αρχιτεκτόνων στη διαμόρφωση του αστικού τοπίου της Κωνσταντινούπολης κατά το 19ο έως τα μέσα του 20ου αιώνα.

Το Περιβάλλον

Guardians of the aegean

Μια ενδελεχής έρευνα που καταδεικνύει τις πραγματικές περιβαλλοντικές, οικονομικές και κοινωνικές συνέπειες της πρακτικής των ανεμογεννητριών, καταγράφεται στο ντοκιμαντέρ «Ο Ασκός του Αιόλου» του Νασίμ Αλάτρας. Το φιλμ Guardians of the Aegean” του Όμηρου Ευαγγελινού διερευνά το ζήτημα της υπεραλίευσης και τον αγώνα επιβίωσης των μικρών παράκτιων ψαράδων στο Αιγαίο. Στην άλλη άκρη της χώρας, στο Δέλτα του Έβρου, το ντοκιμαντέρ «Ανεμοδαρμένες πτήσεις» της Δάφνης Τόλη χαράσσει το οδοιπορικό της συνύπαρξης πουλιών και ανθρώπου, με επίκεντρο τα 30 εναπομείναντα ζευγάρια νανόχηνας της περιοχής.

Η συλλογική μνήμη

Την πιο αιματηρή σελίδα του εργατικού κινήματος της Αμερικής αποτυπώνει το ντοκιμαντέρ «LUDLOW, Οι Έλληνες στους πολέμους του άνθρακα» του Λεωνίδα Βαρδαρού, με θέμα τη σφοδρή σύγκρουση μεταξύ του Ροκφέλερ και του συνδικάτου των ανθρακωρύχων το 1914. Ο ξεριζωμός των Ποντίων, που αναγκάστηκαν να εκπατριστούν τέσσερις φορές κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα, είναι το θέμα της ταινίας “The Tree I Dreamt” του Δημήτρη Αλχατζίδη.

Φόρο τιμής στους Έλληνες και Τούρκους πρόσφυγες της ανταλλαγής των πληθυσμών που συντελέστηκε το Μεσοπολέμο και στις δύο πλευρές του Αιγαίου, αποτίει το ντοκιμαντέρ «Σκιά στη ψυχή» των Δημήτρη Πλιάγκου και Μάριου Πολυζωγόπουλου. Από τις ήρεμες μέρες του 1960 και τη βίαιη τουρκική εισβολή το 1974 μέχρι και σήμερα, η ιστορία του κυπριακού χωριού Γιαλούσα ξετυλίγεται στο ντοκιμαντέρ «Ύστερα μένει η θάλασσα» των Χρίστου Γεωργίου και Γιώργου Κούμουρου.

Τη δράση των ανταρτών του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας στον Γράμμο και το Βίτσι, το 1948 και το 1949, ακολουθεί το ντοκιμαντέρ «Γεια σας και καλή αντάμωση, ως νικητές!» του Νικόλαου Νούλα. Λίγο νωρίτερα στο χρόνο τοποθετείται η ταινία «Σημαίες οι φοβερές της λευτεριάς» του Τάκη Σακελλαρίου, εστιάζοντας στην κρίσιμη για την Ελλάδα εβδομάδα μεταξύ 12 και 18 Οκτωβρίου 1944, όπως διαδραματίστηκε στην Αθήνα από την πρώτη ημέρα της απελευθέρωσής της. Το φιλμ «Το φως πυκνώνει» της Λυδίας Κώνστα αναδεύει επώδυνα συναισθήματα και ιστορικά συμβάντα της γερμανικής κατοχής στην Ελλάδα, μέσα από το πρίσμα της δύναμης της Τέχνης. Επίσης με φόντο την κατοχή, μια ελληνική και μια εβραϊκή οικογένεια αναπτύσσουν δεσμούς φιλίας και αλληλεγγύης, στο φιλμ «Όλοι στο βουνό» του Αλέξανδρου Παπαηλιού. Το “memORIA” του Γιώργου Ιατρού καταγράφει το μεγαλύτερο ναυάγιο της Μεσογείου: τη βύθιση του ατμόπλοιου ORIA το 1944, με θύματα περισσότερους από 4.000 Ιταλούς αιχμαλώτους των Γερμανών.

Οι όψεις της ιστορίας

Με επίκεντρο το πρώτο ορεινό Σανατόριο στην Ελλάδα, που ιδρύθηκε το 1908 στο Πήλιο, το ντοκιμαντέρ «Πνοή ζωής» των Δημήτρη Βερνίκου και Πόλυς Βλάχου συνθέτει ένα ιστορικό ημερολόγιο διανθισμένο με ευαίσθητες ανθρώπινες ιστορίες. Από την άλλη, το ντοκιμαντέρ «Μάνες και κόρες» της Μαρίας Νικολάου καταγράφει τη μεγάλη απεργία των σηροτρόφων και των μεταξεργατριών στο Σουφλί το 1936. Το φιλμ «1914-2014. 100 Χρόνια 2ο Γυμνάσιο-Λύκειο Θεσσαλονίκης» του Γιώργου Μουμουζιά, σκιαγραφεί την πορεία ενός σχολείου, στα θρανία του οποίου έχουν φοιτήσει  προσωπικότητες όπως ο Μ. Καραγάτσης, ο Ν. Χριστιανόπουλος κ.α Η ταινία «Το χωριό που νίκησε το θάνατο» του Νίκου Μεζερίδη αναφέρεται στη μεγαλύτερη κατολίσθηση που συνέβη στον ελλαδικό χώρο, η οποία το 1963 συμπαρέσυρε το Μικρό Χωριό Ευρυτανίας. Όψεις της νεότερης ελληνικής Ιστορίας αναδεικνύονται στο ντοκιμαντέρ «Σιωπηλός μάρτυρας» του Δημήτρη Κουτσιαμπασάκου, που εστιάζει στο κλείσιμο της Φυλακής Τρικάλων το 2006, έπειτα από 110 χρόνια λειτουργίας.

Οι άνθρωποι της διπλανής πόρτας

to oneiro tou paolo

Πολλά ελληνικά ντοκιμαντέρ σκιαγραφούν τα πορτρέτα καθημερινών ανθρώπων με ξεχωριστές ιστορίες ζωής. Στο φιλμ «Το μέσα φως» του Σταύρου Ψυλλάκη ο 86χρονος πρωταγωνιστής, οφθαλμίατρος και ιδρυτής του μουσείου Λυχνοστάτης στη Χερσόνησο Κρήτης, μας ξεναγεί στην κιβωτό των αναμνήσεών του. Από την άλλη, ο ήρωας του ντοκιμαντέρ «Μακροβούτι» της Ιρίνα Μπόικο δεν άφησε την αναπηρία του να ορίσει τη ζωή του – το αντίθετο μάλιστα, αφού δίνει και κερδίζει καθημερινά τις μάχες του. Το φιλμ «Χασάν» της Κάκιας Γκουδίνα σκιαγραφεί το συγκινητικό πορτρέτο του νεαρού Χασάν που έχασε τη ζωή του στον πόλεμο της Λιβύης.

Το ντοκιμαντέρ «Το όνειρο του Πάολο» των Κυρηναίου Παπαδημάτου και Γιάννη Αβραμόπουλου παρακολουθεί τον εκκεντρικό ήρωά του που επιβιώνει στην ταράτσα μιας κατεστραμμένης πολυκατοικίας των Εξαρχείων, ενώ το «Έρικ» των Φαίδωνα Γκρέτσικου και Πάνου Τράγου εστιάζει στον σωσία του θρυλικού ποδοσφαιριστή Ερίκ Καντονά, ο οποίος ζει στην Ποταμιά Θάσου. Το ντοκιμαντέρ «Όταν γέρνουνε οι ντάλιες» του Τάσου Γιαπουτζή καταγράφει τη δύσκολη καθημερινότητα ενός ηλικιωμένου ζευγαριού σε ένα ελληνικό χωριό, ενώ το «Τρου μπλου» του Χάρη Ραφτόγιαννη εστιάζει σε ένα υπέργηρο και αειθαλές ζευγάρι που απολαμβάνει τη ζωή στο νησί τους, την Ικαρία.

«Ο τερματισμός» της Ελιάνας Αμπραβανέλ παρακολουθεί τρεις ηλικιωμένους μαραθωνοδρόμους που μοιράζονται με το θεατή τις εμπειρίες τους και σοφίες ζωής. Από την άλλη, μια σύγχρονη αργοναυτική εκστρατεία εκτυλίσσεται στο ντοκιμαντέρ “Argo Navis” των Σουζάνε Μπάουζινγκερ και Στέλιου Ευσταθόπουλου, όπου 74 εθελοντές κωπηλάτες πρέπει να διανύσουν απόσταση 1.200 μιλίων με μια ανακατασκευασμένη προϊστορική πεντηκόντορο, όπως η μυθική Αργώ. Το ντοκιμαντέρ «25 χρόνια Χωρίς Σύνορα – The Untold Stories» του Γιάννη Μαυρογένη αφηγείται τη γεμάτη προκλήσεις διαδρομή των Γιατρών Χωρίς Σύνορα μέσα από ανέκδοτες ιστορίες των μελών τους.

Η Ίλια, η πρωταγωνίστρια της ταινίας “Ilja Finds Home” του Πάνου Κωστούρου, ανακαλύπτει τον εαυτό της στην Ελλάδα, όπου ταξιδεύει συχνά, ενώ η ηρωίδα του ντοκιμαντέρ 1000 Miles” των Βασίλη Κεχαγιά και Γιάννη Βαλτή διανύει μια δύσκολη διαδρομή με συντροφιά το πιστό της άλογο. Στο φιλμ «Νόστος» η σκηνοθέτιδα Σαντρίν Ντουμά διερευνά τους μυστικούς οικογενειακούς δεσμούς που την ενώνουν με τη χώρα μας, μέσα από την ιστορία της πρωτοπόρου ζωγράφου Θάλειας Φλωρά-Καραβία.

Αναζητώντας απαντήσεις

Με φόντο την Πρέβεζα το ντοκιμαντέρ «Επέκεινα» του Κωνσταντίνου Ακρίβου διατυπώνει μια φιλοσοφικού ύφους αναζήτηση για τη ζωή και την επιθανάτια κατάσταση. Αναλύοντας τις βασικές μορφές εξουσίας που καθορίζουν την ανθρώπινη ζωή και κοινωνία, το ντοκιμαντέρ Imperium” του Στέλιου Οικονομίδη επιχειρεί να απαντήσει στο κατά πόσο, τελικά, είμαστε ελεύθεροι να κάνουμε τις επιλογές μας.


To Cinefreaks.gr σας μεταφέρει όλα όσα συμβαίνουν στο 18ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης με την υποστήριξη της Fischer, χορηγού των Βραβείων Κοινού του φεστιβάλ.


Διαβάστε περισσότερα για: ,