Mad Max, Carol και Λάνθιμος με το Lobster οι νικητές των Social Media στις Κάννες (infographic) - Cinefreaks.gr Cinefreaks.gr

Mad Max, Carol και Λάνθιμος με το Lobster οι νικητές των Social Media στις Κάννες (infographic)

Ειδήσεις, Φεστιβάλ | 29-5-2015 |

Τα social media στις μέρες μας πουλούν και αγοράζουν τα πάντα! Στον κόσμο του σινεμά μπορούν να πουλήσουν ταινίες και γιατί όχι να αγοράσουν κάποια Oscars! To Screen λοιπόν δημοσιοποίησε σήμερα ένα infographic τις ταινίες που έκαναν την διαφορά στα social media, με τον Λάνθιμο να παίρνει τον Χρυσό Φοίνικα από τις ταινίες που βραβεύτηκαν με τα μεγάλα βραβεία του Φεστιβάλ.

Μόνο η Carol του Todd Haynes με τις Cate Blanchett και Rooney Mara από τις ταινίες που πήραν κάποιο βραβείο (ερμηνεία της Mara) πέρασε τον Αστακό σε δημοσιεύσεις στα social media, ενώ μακράν πρώτο ήταν το Mad Max, το οποίο όμως βγήκε στις αίθουσες παράλληλα με το Φεστιβάλ. Τα Dheepan και Son of Saul που κέρδισαν τα μεγαλύτερα βραβεία πήραν σαφώς μικρότερο buzz.

Δείτε επίσης: Τα βραβεία του Φεστιβάλ των Καννών

Δείτε επίσης: Τα επόμενα σχέδια του Λάνθιμου μετά το Lobster

Σημαντικό είναι βέβαια ότι το Φεστιβάλ πήρε 29% λιγότερες αναφορές από ότι πέρσι, καθώς και το επίπεδο ήταν λίγο πιο κάτω και μάλλον οι stars του Hollywood ήταν παραπάνω το 2014.

Στα trending topics του Φεστιβάλ και το σκάνδαλο με τα τακούνια!

Δείτε:

1220111_Cannes-roundup-infographic

Διαβάστε περισσότερα για: